Akk et nytt sukkerprofiloppussingsprosjekt

Started by Habbi, September 16, 2012, 21:12:54 PM

Previous topic - Next topic

Femininist

Jeg liker ikke punktvis fremstilling, og jeg føler ikke jeg får noe inntrykk av hvem du er. Bortsett fra at du kaster dyna på gulvet og sliter med å stå opp om morgenen.

Skriv mer om de spennende tingene du liker å gjøre =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Potet

Liker noen av smådetaljene, men samtidig føler jeg at jeg ikke blir kjent med identiteten din i det hele tatt - bare søregenhetene dine. Hva driver du mye med i det daglige? Bedre om du skriver litt for mye og så hjeper vi med å kutte ned. Har du noen andre morsommme særheter du kan nevne (men som ikke gjør deg til en weirdo)?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

lamasen

#17
Quote from: Habbi on November 20, 2012, 23:35:49 PM
Nytt, endringsforslag mottas med takk!

Om seg selv
- Spontant B-menneske som er trollbundet av slumre-knappen
- Rogalending
- Studentengasjert og aktiv person.
- Er sikker på meg selv, bare ikke be meg om å danse!
- Liker å kaste dyna på gulvet
Drømmepartner
- Drømmepartneren må kunne løftes
- Være positiv
- Inspirerende
Jobb og interesser
xxxxstudent som jobber i xxxxtjenesten.

- Liker å gjøre de spennende tingene =)

Et lite forslag på "om meg" biten. Artigere enn å jobbe :)
Mange ting her er så klart bare tatt ut av luften. Erstatt med det du faktisk liker :)


Engasjert, aktiv og utadvendt Rogalending. Min beste egenskap er positiviteten og spontaniteten min. Den dårligste et stort søvnbehov som har resultert i en utslitt snoozeknapp. Det er ikke lett å stå opp når man ligger under to deilige dyner.
På fest flørter jeg heller over bordet enn på dansegulvet, og da drikker jeg helst whisky eller rødvin.
Glad i godt stekt kylling, studiet mitt og god kaffe.
Jeg er veldig egenrådig, selv ikke kvinnelisten din hjelper. Utnytter du derimot mitt svake punkt, kiling, går jeg med på alt.
Trives bedre på hotell enn i telt og går heller langrenn enn å stå snowboard.



Habbi

Takker for gode forslag. Tror jeg enda holder meg litt til punktliste - som en variasjonsmåte.
Oppdatert den litt, er det i riktig eller feil retning? Føler kanskje det blir litt klumsete?

Om seg selv
- Spontant B-menneske med en utslitt snooze-knapp
- Glad og fornøyd rogalending som knoter litt for å bli forstått av striler
- Studentengasjert og aktiv person.
- Er sikker på meg selv, bare ikke be meg om å danse!
- Kjøper blomster til leiligheten, og er udugelig til å stelle dem
- Vimsete på en positiv måte
- Kan gi et strengt lærerblikk ved behov
- Kan lage flere middagsretter enn Grandiosa
- Liker å kaste dyna på gulvet
Drømmepartner
- Drømmejenta må kunne løftes
- Være positiv
- Inspirerende
- Glad
Jobb og interesser
- XX-student på 4.året
- Jobber i XX-tjenesten
- Sitter i studentrådsstyret ved fakultetet
- Trener type ad hoc
- Friluftsmenneske i ferier
- Gjør det som er spennende

Femininist

Prøv å ta de viktigste og positive tingene først. Greit at du sliter med å stå opp om morgenen, men det gir meg inntrykk av at du er lat ;) - og det er ikke det inntrykket jeg får når jeg leser resten av profilen, men så langt ned ville jeg trolig ikke giddet å lest (selv om jeg er en heftig slumrer selv).

Om punktliste fungerer, fortsett, men jeg føler ikke jeg blir kjent med deg. Jeg ville trolig ikke skrevet brev, kanskje svart. Du kan ha tekst på et av punktene og punktliste på resten.

Forslag (du vil sikkert jobbe mer med det, har brukt dine formuleringen, verken mer eller mindre);

QuoteJeg er en glad og fornøyd rogalending som knoter litt for å bli forstått av striler. Forøvrig studentengasjert, aktiv og spontant B-menneske med en utslitt snooze-knapp. Kan gi et strengt lærerblikk ved behov. Jeg er sikker på meg selv, bare ikke be meg om å danse!

Jeg er vimsete på en positiv måte, kjøper blomster til leiligheten, men er udugelig til å stelle dem. Jeg kan lage flere middagsretter enn Grandiosa og liker å kaste dyna på gulvet

Resten kan være som det er. Bortsett fra "gjør det som er spennende" det sier meg ingenting, si heller "gjør det som er spennende, slik som ..., ... og ..."
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

UDA

Quote from: tore on September 18, 2012, 00:11:13 AM
Quote from: Stemning on September 17, 2012, 15:51:53 PM
Om seg selv
Håpløst oppegående
Uimotståelig plagsom
Ergelig god
Realistisk optimistisk
Grusomt sjarmerende
Provoserende lojal
Litt søt

Nice  8)

Den der var faktisk helt fantastisk. Lett at jeg kommer til å bruke den om jeg blir singel noen gang.
No brain, no pain - no pain, no gain

Habbi

#21
Prøver meg på nytt, vanskelige greier dette egentlig. Tips og konstruktive kommentarer mottas med stor ærbødighet=) Som dere sikkert ser har jeg lånt en del fra andre brukere. Er det for mye tekst? Feil fokus på noen områder?? Har jeg sammenheng?

Om seg selv
Jeg er en kar fra Sola som har forvillet seg opp til Bergen by etter lengsel av regn, vind og breiflabb. Etter flere år med kronisk vått hår og medbrakt paraply hiver jeg inn håndkleet til høsten og returnerer til Stavanger som klimaflyktning og ferdigutdannet lærer.

Tiden i regnbyen har medført at jeg har fått litt småbergensk tonefall og uttrykk. Regner med at disse skavankene forsvinner så fort jeg klarer å flykte fra regnet. Som lærer og xxxx er jeg glad i menneskelige relasjoner. Jeg mener at det er viktigere å gjøre de rette handlingene, enn å ha de rette meningene. Høflighetsfraser bruker jeg ikke uten at jeg mener det oppriktig. Når jeg spør om hvordan det går, så er det fordi jeg faktisk bryr meg. Videre liker jeg å bruke noe av fritiden min til å utvikle meg selv, enten det er innen karriere, idrett eller fritidsaktiviteter. Matlaging er også noe jeg kan bruke tid på, og jeg kan ta meg selv i å krølle tærne når jeg spiser god eller spennende mat. Jeg er en selvsikker person, bare du ikke ber meg opp på dans!

Drømmepartner
De to mest sexy egenskapene en kvinne kan ha, er evne til refleksjon og selvinnsikt. Du må også kunne løftes og ha selvtilliten i orden. Ambisjoner om høyere utdanning er et pluss, og du kan gjerne bruke litt tid på badet til sminke.

Jobb og interesser
Jeg er utdannet allmennlærer og jobber som xxxxxx. Litt uvanlig kombinasjon må jeg innrømme, men hey - vi lærere har jo så mye fritid sies det! Til høsten begynner jeg i jobb som kontaktlærer for ungdomsskoleelever i full blomstring. Når jeg trenger avbrekk fra hverdagens mas og fjas er jeg å finne på havets bunn, i full gang med kamskjell- og krabbeplukking. Du kan også finne meg på hytter med snurredass og fjellski satt opp utenfor.

Unloved

Det siste forslaget ditt er bra :)
Men den der "når jeg spør hvordan det går er dte fordi jeg bryr meg" er litt klisje, mange typiske NiceGuys som har en sånn formulering...

Ambisjoner og sminke er også noe jeg hever bryna litt på, tenker det kanskje bare vil tiltrekke spesielt interesserte... Men det er kanskje de du helst vil ha? ;)

Kjetil GV

Quote from: Habbi on June 22, 2013, 16:21:48 PM
...og jeg kan ta meg selv i å krølle tærne når jeg spiser god eller spennende mat....

Hey.

Jeg ville glemt den kommentaren med å krølle tærne. Den er brukt i mange profiler på sukker, og står også i boka til Sondre om nettdating.

Det er en vanvittig kul beskrivelse, men du risikerer å bli busta på den. Finn på noe selv i stedet.  :)

^o^
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Habbi

Takker og bukker for respons! Da er det "bare" bildene som gjenstår - og huff det blir vanskelig.