Hvilke idiotiske hang-ups har dere?

Started by dagligvare, September 11, 2012, 09:30:43 AM

Previous topic - Next topic

Stanley

#30
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning


Eh


mortenoe

Er du klein eller?

piken

Jeg liker ikke å bli kommandert, selv om det er til noe jeg uansett hadde tenkt å gjøre.

Hvis jeg f.eks reiser meg fra sofaen for å gå ut med søpla kan jeg finne på å nekte hvis noen sier "Gå ut med søpla mens du først er på beina".

Stanley

#35
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

piken

Quote from: Autowin on September 15, 2012, 15:36:42 PM
Den er ikke idiotisk, da...

Det er jo logisk at du ikke vil VITE at du selv blir manipulert, og føle at du selv går med på det.

Sett fra mitt perspektiv er det jo kjempelogisk, men livet blir veldig vanskelig hvis man aldri kan spørre noen om å ta ut søpla i tilfelle de har tenkt på det først og plent nekter. Men jeg har fortsatt fler venner enn fiender, så jeg klarer meg :)

Potet

Quote from: piken on September 15, 2012, 15:28:28 PM
Jeg liker ikke å bli kommandert, selv om det er til noe jeg uansett hadde tenkt å gjøre.

Hvis jeg f.eks reiser meg fra sofaen for å gå ut med søpla kan jeg finne på å nekte hvis noen sier "Gå ut med søpla mens du først er på beina".
Hahahahaha, jeg er HELT lik. Særlig hvis personen har en litt nedlatende tone.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Eh

Jeg og!

"kan du komme hit litt?"

meg: Ja, hvis du spør fint.

Femininist

Quote from: Autowin on September 15, 2012, 15:36:42 PM
Den er ikke idiotisk, da...

Det er jo logisk at du ikke vil VITE at du selv blir manipulert, og føle at du selv går med på det.

Jeg er HELT lik. Idag sto jeg lenge med fjernkontrollen i hånda for å få "slå på TV'n" (som jeg var i ferd med å gjøre), til å bli "kan du slå på TV'n". Trenger ikke å være fint spurt eller noe, men det MÅ være ett spørsmål.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

dtn

Jeg må alltid sjekke pcen (Facebook, Twitter og diverse fora) før jeg legger meg om kvelden, samme hvor sent det er og hvor trøtt jeg er. Taper en del søvn på det...

SpantaX

Quote from: dtn on September 17, 2012, 08:39:33 AM
Jeg må alltid sjekke pcen (Facebook, Twitter og diverse fora) før jeg legger meg om kvelden, samme hvor sent det er og hvor trøtt jeg er. Taper en del søvn på det...

Samme her! Senest nå på lørdag.. Vært sjåfør til kl 6 på morran, men måtte innom de vanlige sidene før jeg sovna.. Ikke bra!
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.