Neglelakk

Started by Femininist, October 15, 2012, 09:50:53 AM

Previous topic - Next topic

Femininist

Hva synes dere om neglelakk? Yey or ney?

Hva er greit/ ikke greit?
- Naturlig (blank)?
- Fransk manekyr?
- Sterke farger?
- Duse farger?
- Mønster?
- Forskjellige farger på ulike negler?
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

lamasen

Yay :)
Liker best ensfarget og like fingre.

dtn

Er ikke så glad i veldig sterke farger, og forskjellige farger er heller ikke helt bra. Men så lenge man unngår svart så er det meste ok.

Claw

Jeg synes sunne naturlige negler uten lakk og dill er best, gjerne litt lange men ikke så lange at det er upraktisk.
Lakk er greit til mer pynta anledninger, helst ensfarget og match med resten.

tore

Yay. Sexy med jenter som tar vare på utseendet sitt generelt.

Type neglelakk spiller ikke så mye rolle, bare man ikke overdriver kraftig.

Stemning

Det betyr nada for meg. Enten er hun kul og pen nok og da kan hun ha alle slags neilelakkvarianter i verden for min del, eller så er hun det ikke og da bryr jeg meg også katten om neglene hennes. ;)

Når det er sagt så er jeg mer opptatt av det dersom det er en kjæreste som jeg har hatt en liten stund. Da kan hun godt være stilig, men det vet hun nok best selv hvordan hun gjør.

Jeagle

Kunne ikke brydde meg mindre. Men selv blir jeg litt fasinert over de som maler bilder og lignende på neglene
å være eller ikke være

Pære

For meg, er det yay. Men jeg ser for meg at mannsbefolkningen i gjennomsnitt ikke bryr seg så hardt.

savo

Synes så naturlig som mulig er finest. Med andre ord; kan være fint med neglelakk, men da helst i svake farger (mest mulig likt huden).

Det jeg virkelig ikke liker er jenter med neglelakk som har begynt å falle bort enkelte steder. Gir meg inntrykk av at hun ikke tar ordentlig vare på seg selv.


Potet

Legger lite merke til det. Så lenge du ikke har lange negler som klorer skikkelig tror jeg ikke de fleste menn bryr seg. Leppene derimot må man passe seg for at man ikke har for mye farge. Det er få som kan pulle off sjokkrøde lepper
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Quote from: Potet on October 19, 2012, 03:51:49 AM
Legger lite merke til det. Så lenge du ikke har lange negler som klorer skikkelig tror jeg ikke de fleste menn bryr seg. Leppene derimot må man passe seg for at man ikke har for mye farge. Det er få som kan pulle off sjokkrøde lepper

Veldig få. Og hvilken gutt vil kysse knall lille/røde lepper anyway. Jeg tror jenter som kjører rød lebestift gjør det for å være fin for seg selv og andre jenter, nesten ingen gutter liker det.

Når det er sagt er det som du sier noen ytterst få tilfeller hvor det er skamdeilig. Men de som kler det kler som regel veldig mye annet også.

tore

Quote from: Potet on October 19, 2012, 03:51:49 AM
Legger lite merke til det. Så lenge du ikke har lange negler som klorer skikkelig tror jeg ikke de fleste menn bryr seg. Leppene derimot må man passe seg for at man ikke har for mye farge. Det er få som kan pulle off sjokkrøde lepper

Helt enig!

Topper som går helt opp til halsen må man også passe seg for. Lite sexy mote ass. Fysj!

Stylish

Quote from: Stemning on October 19, 2012, 04:44:12 AM
Quote from: Potet on October 19, 2012, 03:51:49 AM
Legger lite merke til det. Så lenge du ikke har lange negler som klorer skikkelig tror jeg ikke de fleste menn bryr seg. Leppene derimot må man passe seg for at man ikke har for mye farge. Det er få som kan pulle off sjokkrøde lepper

Veldig få. Og hvilken gutt vil kysse knall lille/røde lepper anyway. Jeg tror jenter som kjører rød lebestift gjør det for å være fin for seg selv og andre jenter, nesten ingen gutter liker det.

Når det er sagt er det som du sier noen ytterst få tilfeller hvor det er skamdeilig. Men de som kler det kler som regel veldig mye annet også.

Jeg digger rød leppestift på jenter, spesielt hvis jenta har brunt hår i tillegg.
Røde lepper + brunt hår = dødelig combo.



8)


Jeagle

Liker.
Klesstil har litt og si da jenter.
å være eller ikke være

Pære

Quote from: Stemning on October 19, 2012, 04:44:12 AM
Quote from: Potet on October 19, 2012, 03:51:49 AM
Legger lite merke til det. Så lenge du ikke har lange negler som klorer skikkelig tror jeg ikke de fleste menn bryr seg. Leppene derimot må man passe seg for at man ikke har for mye farge. Det er få som kan pulle off sjokkrøde lepper

Veldig få. Og hvilken gutt vil kysse knall lille/røde lepper anyway. Jeg tror jenter som kjører rød lebestift gjør det for å være fin for seg selv og andre jenter, nesten ingen gutter liker det.

Når det er sagt er det som du sier noen ytterst få tilfeller hvor det er skamdeilig. Men de som kler det kler som regel veldig mye annet også.

Farlig å generalisere på denne måten! :)
Personlig digger jeg rød/lilla leppestift.