Sukker for kortvarige flørter

Started by dtn, October 15, 2012, 15:29:09 PM

Previous topic - Next topic

dtn

Har vært litt av og på Sukker opp gjennom de siste årene, men tenkte jeg skulle prøve meg igjen nå. Det eneste "problemet" er at fordi jeg reiser til Australia i februar så er jeg ikke ute etter noe langvarig. Jeg antar at dette utelukker en del jenter, men jeg har uansett tenkt til å være åpen om det. Det jeg lurer på er om noen har noen tips til hvordan jeg bør gå frem for å finne de som er interessert i kortvarige flørter, bare sex eller fuckfriend-forhold, både når det kommer til profiltekst og meldinger. Noen som har noen erfaringer eller tanker rundt dette?

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dtn

Quote from: Autowin on October 15, 2012, 15:37:46 PM
Bare bli sammen med jente og avslutt det når du drar. Det viser at du har overflodsmentalitet.

Det viser at du er en drittsekk. En følelsesløs drittsekk. Hadde jeg blitt sammen med en jente nå så hadde jeg utviklet følelser for henne, og det hadde ikke vært lett for meg å bare dumpe henne og dra uten videre.

Carebear

Quote from: Autowin on October 15, 2012, 15:37:46 PM
Bare bli sammen med jente og avslutt det når du drar. Det viser at du har overflodsmentalitet.

Hva baserer du dette på? Neste gang du kommer med en sikker påstand som dette:
- Da liker jenta deg.
- Det fører til at du blir oppfattet som en kul fyr.
- Det viser at du har overflodsmentalitet.
Skriv hvorfor det gjør det også, ikke bare at det gjør det.
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Lars GV

Quote from: Andy GV on October 15, 2012, 15:47:10 PM
Quote from: Autowin on October 15, 2012, 15:37:46 PM
Bare bli sammen med jente og avslutt det når du drar. Det viser at du har overflodsmentalitet.

Hva baserer du dette på? Neste gang du kommer med en sikker påstand som dette:
- Da liker jenta deg.
- Det fører til at du blir oppfattet som en kul fyr.
- Det viser at du har overflodsmentalitet.
Skriv hvorfor det gjør det også, ikke bare at det gjør det.

Enig.

Autowin, unngå å skrive om ting du kan teori om, men ikke har positiv erfaring til å kunne stå for. Det hjelper ikke om du har erfaring fra én jente du kjente på barneskolen. Folk oppfatter det som trolling, noe som er synd da jeg vet at du innerst inne mener godt.


Det var nok avsporing, la oss holde oss til trådens tema fra nå av. :)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Lars GV

Kort og godt hadde jeg:

1. Merket av under Forhold: "Flørt som kan utvikle seg"
2. Skrevet på profilen at du skal reise Australia i februar, holder med én setning under jobb og interesser.
3. Vært helt åpen om det hvis jenter spør i meldinger eller ansikt til ansikt.
4. Ta det som det kommer når du møter jenter.

La jentene være klar over planene dine, men ikke gjør en greie ut av det. Holder med at de du snakker med og møter har hørt om planene og vet at de skal skje. Da blir det deres eget valg hva de vil, og hvis du gjør en "greie ut av det" er det lettere å tro at du er ute etter noe mer langvarig, og at det da ikke er noe vits å prøve å starte å bli kjent engang.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Stemning

#6
Quote from: Lars GV on October 15, 2012, 16:02:35 PM

1. Merket av under Forhold: "Flørt som kan utvikle seg"


Selv har jeg merket av under hva jeg ønsker med "søndagskjæreste" og en veldig veldig laidback og knapp profiltekst. Får 1-3 hjerter/meldinger hver dag, men såklart stort sett fra jenter jeg absolutt ikke kan like utseende på. (Ikke så rart med tanke på hvor få pene jenter som er der som bor i Hordaland. Er ca 10 stk. totalt, har sjekket -.-).

Men poenget mitt er at det er visst noen jenter som syns det er kurrant å skrive til en "løk" (les: ikke seriøs) som vil ha "søndagskjæreste".

Jeagle

jeg tror du og jeg må ha en prat om profilen din stemning.
å være eller ikke være

Stemning

Vi kan godt ta noen bilder av deg en dag. Det er nok der det ligger, vanskelig å få riktig look på dem. Få til noen gode vinkler og litt naturlige settinger, helst med et klesskift eller to så det ser ut som det ikke er staget. ;)

Jeagle

den er grei mr. btw send en link til profilen, jeg ble jævelig nyskjerrig:p
å være eller ikke være