Den ideelle mannefysikken?

Started by Lars GV, October 31, 2012, 15:00:51 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Quote from: eightball on November 01, 2012, 01:46:01 AM
Forøvrig vil jeg si at en jente eller gutt som vet å kle seg etter sin egen kropp har en gedigen fordel i forhold til folk som bruker klær som fremhever de negative sidene i stedet for å fremheve de positive og "skjule" de negative.

Hey Eightball! Long time. Angående siste punktet ditt så vil jeg legge ved at jo man kan nok få mye hjelp av klær særlig som mann, om man får fremhevet riktig som du sier. For meg er det likevel slik at jeg som regel ser for meg jenten naken i løpet av de første sekundene jeg ser henne uansett  ::) , og har med årenes løp blitt ganske god på å se om de skjuler noe med klestriksene sine. De gangene man likevel blir skuffet når klærne går av er det jo strengt tatt et ganske alvorlig minus, og det har skjedd ved flere anledninger. Jeg vil heller bli positivt overrasket. Jeg kan nesten forelske meg øyeblikkelig, eller iallefall bli raskt enda mer betatt, når klærne går av og gudinnekroppen avdekkes.

Pære

Jeg synes det er gøy å se hvor forskjellige man kan være som person! Jeg tillegger jentas personlige klesstil og grooming i minst like høy grad som kroppen hennes så lenge kroppen er godt innenfor det som anses som normalt. :) Greit nok at man har en sexy kropp, men å ikke å gidde å sminke seg ordentlig eller f.eks. å gå med joggebukse utenfor soverommet/gymmen er ikke det jeg synes er attraktivt.

Potet

Steming: Trickset er å se på armene hennes. Pene, slanke armer betyr som oftest at resten av kroppen også er stram ;)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Holder ikke med slanke armer ass, rumpen kan likevel henge slapp og utrent og til og med se bra ut i bukse. Skinnyslank/skinnyfat.

Hm, jeg høres litt gal og litt pirkete ut.. Men jeg er egentlig bare veldig, veldig glad i bra kropp.

Claw

Er ikke damekropp som er tema her nå da gutta  ;)

mortenoe

Quote from: Stemning on November 01, 2012, 18:55:31 PM
Jeg kan nesten forelske meg øyeblikkelig, eller iallefall bli raskt enda mer betatt, når klærne går av og gudinnekroppen avdekkes.


Amen.
Er du klein eller?

piken

Vil legge til en ting her angående perfekt mannefysikk.

Den perfekte mannefysikken er som nevnt Jensen Ackles, men det holder ikke å ha en fysikk som ham hvis du har dårlig holdning. Type fremoverlent med "kaktus under arma"-holdning er IKKE attraktivt. Mye bedre med en spjælete tynnfeit type med god holdning enn en fyr med lut rygg. Men når det er sagt så får man ofte bedre holdning av å trene, hvis man passer på å trene rygg og bryst/mage sånn ca like mye og er flink med tøyinga.

Lysjenta

Jeg synes Andreas er inne på noe i forhold til hva jeg synes er attaktivt.

Skal prøve å være spesifikk.

For meg er mest mulig stram flathet attraktivt. Ikke buling - om det er valker eller muskler som buler.

Men ang. at det vises utenpå klærne: jeg synes det er fryktelig uattraktivt med pupper på gutter.
At det vises at brystet er større- spesielt i bredde enn magen er fint (trekanten), men at det buler mye er veldig feil. Brad Pitt i Fight Club er fint, mer enn det er for mye.
Vil ikke at gutta skal konkurrere med mine fordeler ;)

Buling som er ok, er en bitteliten mage nederst ved jeansen - det kan være sexy, og på sidene, men mest av muskler.

Ryan Gosling, Alexander Skarsgård, IKKE Rob Riches som blir nevnt her.


Tingles

Mitt mål ligger mer i styrken jeg har i kroppen min, jeg vil ha styrken nok til å kunne løfte damen uten anstrengelse(+/-) kunne leke flagg, kunne gå i håndstående fra å sitte på rompen osv. sixpacken er ikke noe som frister, men lovehandles kan jeg klare meg uten :P
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Meauw

Har gått fra å mene at brad pitt fra fight club er ideelt, til å mene at en mannekropp skal være stor, kraftig og definert. Paradoksalt nok så mener jeg også at den perfekte mannekropp ikke er perfekt. Misforstå meg rett, kroppen skal ikke ha en plakatklar utseende hvor alt er så veltrimmet og fintunet at det utstråler en ovsession rundt treningsstudioet. Kroppen skal heller ha noen "feil" som litt ekstra fedt, slik at en f.eks kun ordentlig ser six-packen når en løfter tungt etc. Den perfekte mannekropp utstråler en litt likegyldig forhold til den estetiske kvalitet, samtidig som den er sinnsykt flott.


Potet

Den estetisk peneste kroppen samsvarer ikke helt med den kroppen som funksjonsmessig er smartest å ha. Har man f.eks. veldig synlig sixpack (lav fettprosent) er man mer usatt for muskeltap dersom man blir syk, isolerer dårligere pga lite fett og mye annet. Videre kan man med mye muskler også bli temmelig tungt med tanke kondisjonstrening.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

QueenB

Litt sent ute, men her er min mening, peeps.

Enig med de fleste er, ikke bare skinn og bein, ikke boler, og ikke feit og dvask. Men jeg foretrekker mest store, sterke menn, som ser sunne ut. Brad pitt- kroppen er fin, ja. Men jeg foretrekker faktisk gerrard butler sin veltrente kropp. Fordi han er større i beinbyggingen. Hvis gutten er høy og har større beinbygging av natur, er det fint med lange, slanke muskler. Er han middels høy/lav og tynn av natur, kan han godt løfte litt tyngre, og  "bule" mer, slik at han ser maskulin ut. Men ikke for mye, og ikke Jensen ackles- eller the rock-aktig. Viktigste er vel å se sunn ut, litt trent, med muskler tilpasset sin kropp.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.