Hodeplagg vinterstid

Started by Bjørn1, October 31, 2012, 19:07:07 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Selvsagt bruker man luer når man ikke skal se stilig ut uansett (felt, tur, til og fra jobb osv.), det var vel heller en sak om man kan få det til å funke som del av et antrekk hvor hensikten er å se bra ut.

Angående vinterjakke så har jeg nettop fått en Hollisterjakke av min mor fra en jobbtur, og jeg er utrolig fornøyd. Hollisterkvalitet all the way (sømmer og utførelse upåklagelig, man får feelingen av det den kommer til å vare for alltid) og varm som bare det, og etter min mening helt rå. Er fór inni som er skikkelig varmt, noen vil kanskje ikke like det men siden det holder seg så fint innenfor så syns det ikke spesielt godt uansett.

(se bort ifra hva angår plagg modellen har under, tskjorte og den skjorten var heslig etter min mening. Selv rokker jeg lys blå skjorte (denim, ensfarget lysblå eller smårutet) under jakken, eller en mørk kardigan over en crew neck tskjorte.)

kalle45

Lite luespørsmål i disse luetider:

Når man har sånn halvlangt hår, kan man benytte seg av anledningen til å la luggen stikke ut litt foran på lua da? Eller skal håret dras bakover før man tar på lua hvis dere skjønner. Synes selv det ser mye bedre når jeg lar håret stikke litt fram, men ser nesten ingen som gjør det så da begynner man jo å lure på om man er helt på bærtur..... 

Voltaire

Quote from: kalle45 on December 09, 2012, 00:11:41 AM
Lite luespørsmål i disse luetider:

Når man har sånn halvlangt hår, kan man benytte seg av anledningen til å la luggen stikke ut litt foran på lua da? Eller skal håret dras bakover før man tar på lua hvis dere skjønner. Synes selv det ser mye bedre når jeg lar håret stikke litt fram, men ser nesten ingen som gjør det så da begynner man jo å lure på om man er helt på bærtur..... 
Ikke at jeg har foretatt noen markedsundersøkelse, men jeg har luggen stikkende ut foran på lua. Har ikke lagt videre tanke i det, og kan ikke komme på en eneste kommentar jeg har fått fra eller til. Noen som har noen sterke meninger?

piken


kalle45

Nei, men da tenker jeg vi kan konkludere med at luggen ut er det eneste rette! ;)