Tips til restitusjon

Started by BlueEyes, November 04, 2012, 21:02:30 PM

Previous topic - Next topic

BlueEyes

Hei,
jeg driver for tiden en lenger "mission" der jeg går ned i vekt. (Dere som har tilgang til det lukkende forumet, kan lese alt der)

Kort forklart: Har tidligerde gått ned 22, og er igang igjen nå.
Forskjellen er at nå har jeg meldt meg inn på et treningstudio.

Nettopp kommet hjem fra styrke og kondis trening å hele kroppen skriker. Hva gjør dere for å restituere kroppen?
Be or not to BE!

Truman

Søvn er også viktig for restitusjonen.

deepArne

Quote from: Roark on November 04, 2012, 21:09:57 PM
Lett aktivitet etter økta, bra med inntak av næring og hvile.

Er ikke mer komplisert enn det  :P
Eg skal vere litt ueing her (som vanleg) og påstå at det ikkje er så enkelt. Dei aller fleste treningstips tar utgangspunkt i at du er i energibalanse, og er lite eigna i kombinasjon med eit vektreduksjonsprogram.

Mitt tips er difor biorytmedietten og kontroll på energiunderskotet. Biorytmedietten går kort fortalt ut på at hovuddelen av karbohydratinntaket skjer på kvelden, dvs etter trening. Då har kroppen mykje betre insulinsensitivitet og karbohydratane blir difor lettare lagra der dei skal (dvs i muskelcellene).

Med å ha kontroll på energiunderskotet, meiner eg å ete ekstra tilsvarande forbruket på treningsdagar. Dette krevs litt erfaring og kunnskap om trening for å få til. Problemet er ofte at trening til ein viss grad reduserer svoltfølelse, at ein et mindre enn ein treng med påfølgjande slappheit og svolt dagen etter.

Pulsklokke med kalorimåling svært upresist og difor ueigna til dette formålet. Ved løp på flat mark er difor 1 kcal forbruk per kg kroppsvekt per km eit estimat som kan bli brukt, eit anna er 1 kcal per kg kroppsvekt per 10. høgdemeter klatra. Du kan måle maksimal energifrigjeringskapasitet (effekt) ved å ta f.eks. ein 3000m-test og rekne dette om til kcal per time. Moderat langkøyring blir som regel ca 60 prosent av dette. For styrketrening er det litt vanskelegare fordi proteinsyntesen aukar mykje med den type belastning, samstundes med at det mekaniske arbeidet er langt mindre. Skal eg prøve meg på eit råtips med 30-40 kcal per sett med 10 repetisjonar? Dette estimatet vil såklart variere med øvelsesutval, styrke og kvaliteten på økta.

Pære

Biorytmedietten er ekstremt bra, MEN veldi mye stoff å svelge for en nybegynner. Det er ikke feil å prøve å innstille livet etter prinsippene i biorytmedietten, men fokus i startgropa bør være å spise bra på trenigsdager (litt mer kalorier, mer protein enn vanlig) og sove som en helt. Detaljene blir viktigere jo bedre form du er :)

Femininist

Har det litt travelt så jeg svarer bare kort

På trening; God oppvarming og nedtrapping.

Etter trening; Omega 3, proteiner og kanskje no rask energi i form av karbohydrater

Er du stiv og støl kan det hjelpe å øke blodsirkulasjonen på området; Lett trening, masasje, varm/kald dusj etc.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

lamasen

Bare slapp av :) er ikke verre enn det.

deepArne

Quote from: Pære on November 05, 2012, 16:17:49 PM
Biorytmedietten er ekstremt bra, MEN veldi mye stoff å svelge for en nybegynner. Det er ikke feil å prøve å innstille livet etter prinsippene i biorytmedietten, men fokus i startgropa bør være å spise bra på trenigsdager (litt mer kalorier, mer protein enn vanlig) og sove som en helt. Detaljene blir viktigere jo bedre form du er :)
Viss eg forstår trådstartar rett har han gått ned 22 kg, men at framgangen er begynt å stoppe opp (er det ikkje herleg å bruke den tredjederiverte for å skildre eit fenomen?). Då er min påstand at han også har gått frå kategorien nybegynner til vidarekomen når det gjeld trening og diett. Det er ikkje slik at det blir enklare og enklare å slanke seg etterkvart som du kjem i betre form. Faktisk blir det tyngre ettersom feittprosenten går ned og energiforbruket går opp. Då er det viktig å ha eit bra kosthold for å bli mindre sliten og betre framgang. Dersom du et f.eks. 300 g karbohydratar på ein dag, kan du ta 100 til frokost og lunsj og dei resterande 200 i forbindelse med trening. Dei færraste bruker meir enn dette på ei treningsøkt.

Pære

Quote from: deepArne on November 05, 2012, 19:26:38 PM
Quote from: Pære on November 05, 2012, 16:17:49 PM
Biorytmedietten er ekstremt bra, MEN veldi mye stoff å svelge for en nybegynner. Det er ikke feil å prøve å innstille livet etter prinsippene i biorytmedietten, men fokus i startgropa bør være å spise bra på trenigsdager (litt mer kalorier, mer protein enn vanlig) og sove som en helt. Detaljene blir viktigere jo bedre form du er :)
Viss eg forstår trådstartar rett har han gått ned 22 kg, men at framgangen er begynt å stoppe opp (er det ikkje herleg å bruke den tredjederiverte for å skildre eit fenomen?). Då er min påstand at han også har gått frå kategorien nybegynner til vidarekomen når det gjeld trening og diett. Det er ikkje slik at det blir enklare og enklare å slanke seg etterkvart som du kjem i betre form. Faktisk blir det tyngre ettersom feittprosenten går ned og energiforbruket går opp. Då er det viktig å ha eit bra kosthold for å bli mindre sliten og betre framgang. Dersom du et f.eks. 300 g karbohydratar på ein dag, kan du ta 100 til frokost og lunsj og dei resterande 200 i forbindelse med trening. Dei færraste bruker meir enn dette på ei treningsøkt.

OP har et par uker under beltet på treningssenter, og er da etter min definisjon en nybegynner med trening og diett. Det kan hende det er enklere for meg å si det etter informasjonen gitt i det private forumet. :)

Jeg prøver for all del ikke å underminere deg, siden alt i sier er rett, men jeg mener det er viktigst med et solid grunnlag fremfor detaljfokus.