poke krig på facebook.

Started by Fjo91, November 05, 2012, 20:21:31 PM

Previous topic - Next topic

Fjo91

lurer på om noen har noen gode forslag til hvordan man kan ordne en konkurranse av poking via facebook?


Jungeldyret

Anbefales ikke, er irriterende nå kontra før.

Fjo91

agreed! noen som har noen annen konkurranse som det går an å bruke over facebook? holder på med en jente som bor noen mil fra der jeg holder til atm. så hadde vært fint hvis noen hadde kommet med eksempler på konkurranser?? :)

Femininist

Kabalkrig på MSN var en slager da jeg var ung, vet ikke om det fremdeles eksisterer
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Voltaire

Jeg antar at du her prøver å opprettholde en interesse som var der da dere møttes i virkeligheten? I så fall er hva som helst, så lenge det ikke blir rett ut teit eller for anmasende, ganske greit.. Chat litt med henne, og da mener jeg passelig mye. Finn eventuelt ett eller annet artig spill å konkurrere med henne i sånn til og fra. Målet ditt bør uansett være å møte henne IRL ;)

Quote from: Femininist on November 09, 2012, 12:52:19 PM
Kabalkrig på MSN var en slager da jeg var ung, vet ikke om det fremdeles eksisterer
Næsj! Minesveiper var 1000 ganger bedre! 8)

PS: Og apropos poke: Den gang jeg gikk på ungdomsskolen og vi fikk Facebook, var ikke poke noen magisk måte å få noen til å bli tiltrukket på. Handlet for det meste om å påminne den andre personen om at du eksisterte og var litt interessert, og hvis det fungerte, var det nok fordi det var en form for tiltrekning der i utgangspunktet.