Lav høyde og suksess? Fortell om dine egne erfaringer.

Started by Kermit, November 12, 2012, 14:44:26 PM

Previous topic - Next topic

Solskinn


Potet

Takk for ærlig svar solskinn. Det er faktisk deilig å se noen som har noen litt uvanlig krav (gitt at de ikke blir urealistiske). Tror ikke jeg har hørt om noen jenter som ikke liker blonde gutter (bare at de foretrekker mørke), men det kan godt hende det er mer vanlig er man tror. Vi har alle være særheter og jeg synes det ikke er noe galt i å være litt kresen (selv om det tidvis kan være litt frustrerende når man møter jenter man har god kjemi med, men som man ikke er tiltrukket nok av). Husk at når du også finner en som kommer innenfor kravene sine setter man ekstra pris på det :)

Og til slutt: Sorry for off-topic
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Egil GV

#62
QuoteEr folk her helt hjernevasket? Høyde og utseende har mye å si! Jeg er og enig i at man må akseptere seg selv og det der, men en del nekter. Hvorfor? Fordi det sto i en bok skrevet av en mann med fjærboa og flosshatt med store psykiske problemer?

Folk her er ikke helt hjernevasket, de har bare erfart at høyde og utseende til syvende og sist er en veldig liten del av det å tiltrekke det andre kjønn.
Det betyr ikke at det ikke betyr noe i det hele tatt, men når man ser på det store bildet så er det bare en liten del av kaken.

Jeg ser selv ikke spesielt høy og utifra egen erfaring så har jeg tilgode å ha noe som helst problem med å sjekke opp jenter som er høye eller lavere enn meg.
Som folk her inne sier så har det ingenting å si så lenge du ikke bryr deg om din egen høyde selv.
Det er også mange her inne som mener at kjendiser ikke kan brukes som eksempler fordi de har høy status osv osv.
Selvfølgelig kan de brukes som eksempler. En kjendis som har problemer med sin egen høyde kontra en som ikke er kjendis
vil ha like store personlige hindringer for å sjekke opp en jente som er høyere enn seg selv.
Eneste forskjellen er at kjendisen vil ha større tilgang på damer generelt, fordi han har høy sosial-status.

Mitt råd er uansett å sjekke opp masse forskjellige damer på byen, nettdating og dagtid.
Jo flere jo bedre. Samtidig er det lurt å internalisere at høyde ikke betyr noenting for deg, sånn at damer som sier
på sukker at de kun vil ha menn som er over "180" ikke har noe problem med å bli med deg hjem selv om du er under denne høyden.

Innenfor selvutvikling og sjekking generelt er det lurt å fokusere på løsninger i stedet for problemer og hindringer.
Da vil merkelig nok disse problemene og hindringene også gradvis minskes, fordi man hele tiden prøver å se etter nye
måter å håndtere ting på og hjernen lager nye regler for hva som egentlig er mulig.

Gjør en ting du er redd for hver dag!

Stemning

Bra innlegg åttern, + karma fra meg! Gi en lyd neste gang du er i gamlebyen igjen da, så ordner vi en skikkelig bytur med flere av folka!  8)

Egil GV

Quote from: Stemning on November 26, 2012, 10:06:03 AM
Bra innlegg åttern, + karma fra meg! Gi en lyd neste gang du er i gamlebyen igjen da, så ordner vi en skikkelig bytur med flere av folka!  8)

Hyggelig å høre:)
Vi skal definitivt ut neste gang jeg er i Bergen!
Gjør en ting du er redd for hver dag!