Bra klesbutikker i Oslo?

Started by Habbi, November 16, 2012, 02:25:02 AM

Previous topic - Next topic

Habbi

Halla godtfolket!

Jeg skal innom en dagstur til Oslo på mandag, og lurte på om dere kunne komme med noen gode forslag på klesbutikker som jeg bør stikke innom, som for eksempel Sara(som vi ikke har her i Regnskogen på Vestlandet). Tenker altså vanlig GV-stil. =D

tore

Jeg liker Volt. Regner med de har det i Oslo også  :)

fuglen

HM og Zara er must om du skal ha GV stil. Ellers er det bare å gå rundt på kjøpesenterene rundt om kring i sentrum og finne noe du liker! :)

Zervs

Zara! Var der nylig å kjøpte noen fine V-hals gensere, skjerf og skinnhansker.

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Zervs

Skinnhanskene jeg kjøpte er godt foret og funker bra selv når det blir mange minusgrader. Selvsagt, skal du på fjellet velger du noe annet. V hals genserne er også gode!

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dtn

En t-skjorte er en t-skjorte, de er ikke varmere de du kjøper på HM eller et annet sted enn de du kjøper på Zara...

Habbi

Takker for svar!
Volt og HM har jo en i Bergen også, tenkte mer på særegne butikker.

Zervs


Stylish

Hvis du vil på en butikk som ikke finnes i Bergen, så har du i hvertfall Zara :)

Stemning

Brandstad har vi også i Bergen, og de klærne er fæle ass. Det er alt som er gale med Jack & Jones på en gang.

Esteban

Haha! Kunne ikke vært mer enig!
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Egil GV

Anbefaler deg en tur på steen og strøm ved karl johan, der har de mye forskjellig utvalg. Det er litt "merkevare" men
du kan finne ting på salg der som er verdt å ta en titt på.

Gjør en ting du er redd for hver dag!

Habbi

Takker for svar! Rakk innom Zara på mandag og fikk med meg to digge skjorter. Hey Hey girls, new man in town!