Bra klesbutikker i Oslo?

Started by Habbi, November 16, 2012, 02:25:02 AM

Previous topic - Next topic

Esteban

Nye Høyer på Sjølyst er MEGET bra, anbefaler deg å ta en tur. Det er dyrt der, men føler at de har et minst like bra sortiment som S&S. S&S har en del kult, Filippa K, Acne, Samsøe, en el kule jeans hos Diesel, med mer, men føler at de har mye ganske døvt også. Anbefaler forøvrig folk å investere i dyre kvalitetsklær, jeg får i hvert fall en mer høytidelig holdning til dem og da gjør jeg mindre dårlige kjøp. Har hatt FOR mange turer på H&M og Zara hvor jeg har kjøpt ting jeg tenker "dette er jo litt kult, kjøper det siden det ikke er så dyrt", men at jeg aldri har brukt det.
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Stemning

Ang. dyre klær/billige klær så blir jeg vel så glad i mine gode kjøp fra HM og WTFSSWeekdays som fra Filippa K. Bukser og tsjorter kjøper jeg alltid billig, da jeg kjempegod erfaring med bukser fra nevnte billigkjeder og tsjorter også, så lenge man unngår de med for cheesy trykk. Gensere, skjorter og andre overkroppsplagg er det oftere jeg ikke finner på billigkjeder.

ON TOPIC: Slitan med nye skjorter Habbi! Har lyst på en Zaratur selv snart. :):)