Hilarious tråd om å ikke ta hintet

Started by Knipetak, December 19, 2012, 07:44:15 AM

Previous topic - Next topic

Knipetak


dtn

Haha, fy faen... Kommer til å bruke hele dagen der inne.

DrEvil

3am, I'm sleeping at a classmate's house, I'm on a mattress like 1dm below her bed. She proceeds to slip down, cuddle up really close and she says "Wanna wrestle?" "Sure!" I picked her up and threw her. I might be retarded.

Lars GV

Fet tråd, jeg stjal den hemningsløst til et blogginnlegg jeg ;D
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Tjodleik

Mye ... hm, interessant der, ja. Det verste er kanskje at jeg har gjort opptil flere brølere som kunne matchet de historiene der :p

Femininist

Har diskutert dette med ei venninne hele dagen, og konklusjonen er; kan det tolkes som et hint? Tolk det som et hint!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Hm, jeg trooor jeg pleier(pleide) å skjønne hintene, problemet har alltid vært at jeg var for pingle til å ta styringen og gå for det.. The leaning in part is the mans job.  ::)

SpantaX

Det blir ikke mye jobbing idag skjønner jeg! hahaha!
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

TT82

Ingen vits å sikte mot nærmeste lyktestolpe, en stjerneklar aften.

dtn

QuoteAt a party, I was sitting on a couch with two other girls. They start kissing a bit, like 10-15 seconds. Then the one on the end says "I love my friend's lips they are just so soft and great to kiss." I then excused myself thinking they wanted some privacy.

Hopefull


Stylish

#11
Denne siden var helt sinnsykt bra.  ;D

"At 14 at camp a girl told me she wanted to sleep with me, i took this literally. I sneaked out at night went to her room and lay beside her. Then she said she wants me to lay on top of her naked. I thought to myself "wtf, why? But i did it anyway. So there was i a 14 year old dumbass just laying on top of a naked chick wondering wtf i am doing. After about 10 min of silence, she's like "please get off, i can't breath" . So i left still confused out of my mind. I only found out a couple days later that she wanted to have sex. For years i couldn't forgive myself."

Hahahahhahahahahha

--WTF?--

Denne skilte seg ut (mine uthevninger):
QuoteOnce upon a time I met a man at a reddit meet-up. I messaged him on Facebook and told him about a new restaurant by where I worked, 'never heard of it' they have really good and cheap Bloody Mary's, 'I don't like mixed drinks' oh, ok, ttyl.

Then I read a post on Reddit that was sooooo amazingly similar to this post and I realized he had no idea I was trying to ask him out for drinks.

So I contacted him again on Facebook, clarified that I was no longer in a relationship, and we set up 2 dates.

Got married in June.
...og litt lengre nede finner vi denne kommentaren:
QuoteI'm kinda tired of the stereotype of us being clueless.

How about women being unclear?

What sellyberry learned there was a lesson about just being open and direct instead of expecting someone to read her mind.
Hvis menn er elendige på å ta hint, så er kvinner elendige på å lese (og respektere) kontekst. Har opplevd noen episoder der jenter jeg i utgangspunktet likte har vært så respektløse at jeg ble skikkelig sint. (Forstyrre meg når jeg er på jobb etc.)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.