Sukker, statistikk, hvor bra har det funket for deg?

Started by Stemning, November 26, 2012, 05:21:21 AM

Previous topic - Next topic

Potet

30-40 stk er mye! Hvordan var de fleste i virkeligheten sammenlignet med hvordan de framstå i profilen og over meldinger?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

lamasen

Tja.. Angående utseende var det 2-3 i starten som hadde veldig gode bilder :), men mange er også mye penere enn på bildene.
Personligheten synes jeg det er nesten umulig å få noe godt inntrykk over nett, man kan dog lett sile ut gærninger pr. melding.
Men de aller fleste var søte og hyggelige jenter :) Som de fleste jenter i Oslo.

Stemning

JA wow, det var mange. Da fikk du terpet en del på sjekkeferdighetene da! :)

Vandelay

#18
Quote from: Stemning on November 26, 2012, 09:08:46 AM
nå vil jeg ikke lenger ha nestenpene eller nestenkule jenter.
Har stor sans for denne tilnærmingen. Kan prøve å begrunne kort hvorfor. Det handler om å sette seg selv i første rekke, og spørre seg selv: Hva vil jeg oppnå? Hvorfor gjør jeg dette? 

Egen erfaring: Når man er relativt fersk på sjekkefronten er det lett å "glemme" hva man ser etter så fort man får bekreftelse fra hvemsomhelst.  Derfor er det imponerende når man først begynner å lytte til seg selv å ta noen valg deretter.

Anugita

Quote from: tore on November 27, 2012, 09:04:54 AM

For å være ærlig, så syns jeg det virker litt desperat med jenter som betaler for medlemskap på sukker.


Haha, var derfor det ikke funka for meg? :P
Men man får jo ikke gjort noenting der inne uten betalmedlemsskap, man får kun sett de få profilene som tillater tilgang for alle...

Femininist

Quote from: Anugita on November 28, 2012, 02:33:11 AM
Quote from: tore on November 27, 2012, 09:04:54 AM

For å være ærlig, så syns jeg det virker litt desperat med jenter som betaler for medlemskap på sukker.


Haha, var derfor det ikke funka for meg? :P
Men man får jo ikke gjort noenting der inne uten betalmedlemsskap, man får kun sett de få profilene som tillater tilgang for alle...

Vi jenter skal bare være tilgjengelige ;) Så strategien jeg hadde med å sende hjerter og førstemelding har jeg gitt opp, fikk ikke flere brev av det. Så nå bare logger jeg inn, sjekker meldinger og logger ut. Ikke like moro, men jeg får mer tid til å lese til eksamen :P
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

lamasen

Er profilen deres bra nok er det bare å sende melding, ha superbruker.. you name it :)


dtn

Quote from: Femininist on November 28, 2012, 11:07:20 AM
Quote from: Anugita on November 28, 2012, 02:33:11 AM
Quote from: tore on November 27, 2012, 09:04:54 AM

For å være ærlig, så syns jeg det virker litt desperat med jenter som betaler for medlemskap på sukker.


Haha, var derfor det ikke funka for meg? :P
Men man får jo ikke gjort noenting der inne uten betalmedlemsskap, man får kun sett de få profilene som tillater tilgang for alle...

Vi jenter skal bare være tilgjengelige ;) Så strategien jeg hadde med å sende hjerter og førstemelding har jeg gitt opp, fikk ikke flere brev av det. Så nå bare logger jeg inn, sjekker meldinger og logger ut. Ikke like moro, men jeg får mer tid til å lese til eksamen :P

Hm. Jeg personlig digger jenter som tør å ta initiativ til ting. I hvert fall så lenge de ikke viser slitsomt mye interesse.

tore

Jeg syns også det er godt med jenter som sender meg melding. Det er godt for selvfølelsen, men jeg blir ikke tiltrukket av den grunn.

Gjerne gi meg gule hjerter eller si hei på melding, men er hun superbruker så lurer jeg ofte på hvorfor hun behøver å være det.

Stemning

Jeg kan si så mye som at en melding fra en jente er bare interessant dersom jeg selv ville sendt henne en om jeg fant profilen hennes selv. Sender hun først da er det fett. Alle andre som sender skjer det jo ikke noe med, men har heller ikke noe å si, slik at for all del send først. Det eneste som skjer er at man får enten en samtale og da er jo gutten higen, om ikke så er han ikke det. :)

Femininist

Er litt det jeg har funnet ut jeg og. Er ingen som blir int. bare fordi jeg skriver hei på ei melding og de som er int. vil uansett sende melding. Og finnes det noensom er int. uten å sende melding så er de tafatte og da er jeg uansett ikke interessert;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Vel det er ikke sikkert de vil sende melding, for det kan hende de ikke browser. Jeg søker ikke blant jenteprofilene. Eller, veldig skjeldent sjekker jeg om det er noen nye søte i Hordaland men skjelden noe luck.


QueenB

Quote from: Stemning on November 26, 2012, 23:46:29 PM
Skjønner ikke, og kommer aldri til å (virkelig) skjønne kvinners tiltrekning. Vi menn ser om jenter er pene uavhengig av setting og sveis. Du kan pynte på en halvpen en, men virkelig flotte jenter ser vi selv om de er rufset til.

tror dere. minst 50% av det som gjør "pene jenter" pen, er nettopp styling, sminke, klær, attitude etc. Akkurat det samme gjelder for gutter (minus sminke). Det genestiske teller bare til et visst punkt; de fleste blir det vi kaller pen/kjekk av å jobbe litt for det (noen må jobbe mer enn andre). Man skal være eksepsjonelt heldig fra naturens side, for å ikke trenge å gå med et fine klær, kul sveis etc og fortsatt bli ansett som attraktiv.

beklager off-topic :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Claw

Quote from: QueenB on December 02, 2012, 18:23:51 PMDet genestiske teller bare til et visst punkt

Eller så kan du se det på en annen måte: At styling/pynt/sminke teller bare til et visst punkt :)
For å ha full pott må man uansett ha alle delene på plass.