Sukker, statistikk, hvor bra har det funket for deg?

Started by Stemning, November 26, 2012, 05:21:21 AM

Previous topic - Next topic

Dev

Nå har ikke jeg prøvd nettdating, men ut ifra de bildene som ligger åpent tilgjengelig så får jeg intrykk av at mange av jentene ikke engang prøver å gjøre seg pene.

Potet

Quote from: Dev on December 03, 2012, 10:08:11 AM
Nå har ikke jeg prøvd nettdating, men ut ifra de bildene som ligger åpent tilgjengelig så får jeg intrykk av at mange av jentene ikke engang prøver å gjøre seg pene.
Er vel mer at mange jenter ikke aner hva som skal til for at de skal se tiltrekkende ut for en av det motsatte kjønn. Men hvis man kun får sett ett bilde av jenta vil jeg heller ha et bilde som er representativt for hvordan hun ser ut slik at man slipper å gå på en smell hvis man møtes i virkelighetheten og ikke er i nærheten av hvordan hun var på det ene bildet.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Habbi

Quote from: Ananas on December 01, 2012, 04:26:09 AM
Jeg pleier å søke etter nye i Hordaland-området med jevne mellomrom, jeg. Sender melding til de som ser bra ut, og har en grei profil (og som er superbrukere). :)

Skjer med at du ikke svarte på meldinga mi da? ;)


Hvor finner dere statistikken henne?