BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

Hodeplagg vinterstid

Started by BjĂžrn1, October 31, 2012, 19:07:07 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Selvsagt bruker man luer nÄr man ikke skal se stilig ut uansett (felt, tur, til og fra jobb osv.), det var vel heller en sak om man kan fÄ det til Ä funke som del av et antrekk hvor hensikten er Ä se bra ut.

AngÄende vinterjakke sÄ har jeg nettop fÄtt en Hollisterjakke av min mor fra en jobbtur, og jeg er utrolig fornÞyd. Hollisterkvalitet all the way (sÞmmer og utfÞrelse upÄklagelig, man fÄr feelingen av det den kommer til Ä vare for alltid) og varm som bare det, og etter min mening helt rÄ. Er fór inni som er skikkelig varmt, noen vil kanskje ikke like det men siden det holder seg sÄ fint innenfor sÄ syns det ikke spesielt godt uansett.

(se bort ifra hva angÄr plagg modellen har under, tskjorte og den skjorten var heslig etter min mening. Selv rokker jeg lys blÄ skjorte (denim, ensfarget lysblÄ eller smÄrutet) under jakken, eller en mÞrk kardigan over en crew neck tskjorte.)

kalle45

Lite luespÞrsmÄl i disse luetider:

NĂ„r man har sĂ„nn halvlangt hĂ„r, kan man benytte seg av anledningen til Ă„ la luggen stikke ut litt foran pĂ„ lua da? Eller skal hĂ„ret dras bakover fĂžr man tar pĂ„ lua hvis dere skjĂžnner. Synes selv det ser mye bedre nĂ„r jeg lar hĂ„ret stikke litt fram, men ser nesten ingen som gjĂžr det sĂ„ da begynner man jo Ă„ lure pĂ„ om man er helt pĂ„ bĂŠrtur..... 

Voltaire

Quote from: kalle45 on December 09, 2012, 00:11:41 AM
Lite luespÞrsmÄl i disse luetider:

NĂ„r man har sĂ„nn halvlangt hĂ„r, kan man benytte seg av anledningen til Ă„ la luggen stikke ut litt foran pĂ„ lua da? Eller skal hĂ„ret dras bakover fĂžr man tar pĂ„ lua hvis dere skjĂžnner. Synes selv det ser mye bedre nĂ„r jeg lar hĂ„ret stikke litt fram, men ser nesten ingen som gjĂžr det sĂ„ da begynner man jo Ă„ lure pĂ„ om man er helt pĂ„ bĂŠrtur..... 
Ikke at jeg har foretatt noen markedsundersÞkelse, men jeg har luggen stikkende ut foran pÄ lua. Har ikke lagt videre tanke i det, og kan ikke komme pÄ en eneste kommentar jeg har fÄtt fra eller til. Noen som har noen sterke meninger?

piken


kalle45

Nei, men da tenker jeg vi kan konkludere med at luggen ut er det eneste rette! ;)

Bli med pÄ 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking