Enig med at det er viktig at man tÞr Ä vise hvem man faktisk er. Er mye bedre Ä vÊre tydlig pÄ det enn Ä skjule det, det er ofte da det blir kleint og man virker usikker. Hvis man stÄr fram stolt over at man liker dupeditter, vil nok ikke folk bry seg noe sÊrlig, og tenke "fett nok" selv om de kanskje ikke selv er like interessert, og det gjelder de fleste type "nedete" hobbyer. Be proud!
Samme med Ä vÊre sjenert. Mange jenter kan se pÄ det Ä vÊre sjenert som en posetiv ting, og flere liker sjenerte gutter, men det vil si at du er sjenert pÄ en positiv mÄte, altsÄ at alikevel du klarer Ä snakke og mÞte folk, men ikke er den mest hÞylytte og utadvente fyren som alltid er klar og har kontroll og overmÄte mye selvtilitt. I profilen din kommer sjenert fram i posetiv forstand ettersom du itilegg skriver at du elsker Ä mÞte mennesker og at du er pÄ en side som sukker. Blir litt mer sÄnn at du er tÞff som tÞrr Ä trosse sjenansen din.
Men tilbake til teksten din; jeg synes den var bra, uten Ä ha altfor mye erfaring med Ä lese korrektur pÄ profiltekster

Liker at du har med litt humor og litt random facts. Det eneste jeg reagerte pÄ er det du skriver om Nicki Minaj. Ikke at jeg er noe fan av hun for all del, men synes bare det at du skriver "kan ikke fordra" skaper litt negativ stemmning i teksten og helhetsuttrykket. Men for all del, kan jo gjÞre det lett for andre Ä ta kontakt, melding type: "jeg hater Nicki Minaj og!" ikke vet jeg