BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

Hjelp med profiltekst

Started by urutinert, December 06, 2012, 23:25:05 PM

Previous topic - Next topic

urutinert

Tar med glede i mot all hjelp jeg kan fĂ„ pĂ„ min profiltekst: 

QuoteOm seg selv
Hei!

*urutinert* heter jeg, og *XXXX* er stedet jeg er oppvokst pÄ. Bor nÄ i *XXXX* sammen med to gode venninner.

Jeg er ganske sÄ sjenert, men elsker allikevel Ä bli kjent med nye mennesker. I overkant interessert i tekniske duppeditter, sÄ hvis du har angst for elektronikk mÄ du nok utenfor komfortsonen din hvis vi skal bli en bra match. Dessuten har jeg fast plass pÄ venstre side i dobbeltsenga, og kunne levd pÄ nugatti. =)

Kan ikke fordra Nicki Minaj. Norsk, uhĂžytidelig rap er min greie!

Sta. Vinglete. Blid. Engasjert. AmbisiÞs, skulle gjerne vÊrt bÄde snekker, elektriker og toppsjef i et stort konsern, i tillegg til den utdanningen jeg har!

DrĂžmmepartner
DrÞmmedama er fÞrst og frems LEKEN! Hun er selvstendig, men liker ogsÄ Ä bli tatt vare pÄ og bortskjemt en gang i blant. Dessuten mÄ hun ha verdens sÞteste smil. Da mangler bare kjemien, og den er et mysterium vi finner ut av sammen.

Snakkes=)

Jobb og interesser
Jeg jobber i Jernbaneverket, etter tre Ärs utdanning pÄ HÞgskolen i Vestfold.

PĂ„ fritiden er jeg glad i det samme som alle andre; henge med venner, og ta en god fest i ny og ne. Hjemmefest eller byen, med riktige mennesker er det akkurat like gĂžy!

SÄ fort jeg fÄr muligheten tar jeg turen pÄ fjellet for Ä stÄ pÄ snowboard, og gjerne ta noen kule vintersportsbilder. Dessuten har jeg tatt MC-lappen i sommer, og gÄr til innkjÞp av motorsykkel sÄ fort vÄren melder seg.

Lyst til Ă„ bli med en tur?
Do something today that your future self will thank you for.

tom_gregor_80

Jeg synes den om drÞmmedama er ok. De Þvrige 2 bolkene virker litt krampete. SÊrlig MC-delen pÄ slutten. "Er du ikke hypp etter Ä ha lest alt dette, plis bare hÞr at jeg snart fÄr MC ogsÄ da!" Og hvorfor du fokuserer pÄ at du er el-nerd og sjenert, skjÞnner ikke jeg. Du er Äpenbart ikke mer sjenert enn at du har kommet deg pÄ sukker.

urutinert

Nettopp fordi jeg er sjenert.. :) Trodde det var viktig Ă„ vise at man tĂžr Ă„ fortelle hvem man faktisk er?

NÄr jeg leser MC-delen nÄ igjen, ser jeg helt klart hva du mener. Kom gjerne med forslag til hvordan ting kan skrives om. Vil veldig gjerne ha det med, uten at det blir "skrytete", for det er en viktig hobby for meg.

Takk for tilbakemelding!  :)
Do something today that your future self will thank you for.

Lara Croft

Enig med at det er viktig at man tÞr Ä vise hvem man faktisk er. Er mye bedre Ä vÊre tydlig pÄ det enn Ä skjule det, det er ofte da det blir kleint og man virker usikker. Hvis man stÄr fram stolt over at man liker dupeditter, vil nok ikke folk bry seg noe sÊrlig, og tenke "fett nok" selv om de kanskje ikke selv er like interessert, og det gjelder de fleste type "nedete" hobbyer. Be proud!
Samme med Ä vÊre sjenert. Mange jenter kan se pÄ det Ä vÊre sjenert som en posetiv ting, og flere liker sjenerte gutter, men det vil si at du er sjenert pÄ en positiv mÄte, altsÄ at alikevel du klarer Ä snakke og mÞte folk, men ikke er den mest hÞylytte og utadvente fyren som alltid er klar og har kontroll og overmÄte mye selvtilitt. I profilen din kommer sjenert fram i posetiv forstand ettersom du itilegg skriver at du elsker Ä mÞte mennesker og at du er pÄ en side som sukker. Blir litt mer sÄnn at du er tÞff som tÞrr Ä trosse sjenansen din.

Men tilbake til teksten din; jeg synes den var bra, uten Ä ha altfor mye erfaring med Ä lese korrektur pÄ profiltekster :P Liker at du har med litt humor og litt random facts. Det eneste jeg reagerte pÄ er det du skriver om Nicki Minaj. Ikke at jeg er noe fan av hun for all del, men synes bare det at du skriver "kan ikke fordra" skaper litt negativ stemmning i teksten og helhetsuttrykket. Men for all del, kan jo gjÞre det lett for andre Ä ta kontakt, melding type: "jeg hater Nicki Minaj og!" ikke vet jeg :)
Breakdance, not hearts

Meauw

QuoteOm seg selv
Hei!

*urutinert* heter jeg, og *XXXX* er stedet jeg er oppvokst pÄ. Bor nÄ i *XXXX* sammen med to gode venninner.

Jeg er ganske sÄ sjenert, men elsker allikevel Ä bli kjent med nye mennesker. I overkant interessert i tekniske duppeditter, sÄ hvis du har angst for elektronikk mÄ du nok utenfor komfortsonen din hvis vi skal bli en bra match. Dessuten har jeg fast plass pÄ venstre side i dobbeltsenga, og kunne levd pÄ nugatti. =)

Kan ikke fordra Nicki Minaj. Norsk, uhĂžytidelig rap er min greie!

Sta. Vinglete. Blid. Engasjert. AmbisiÞs, skulle gjerne vÊrt bÄde snekker, elektriker og toppsjef i et stort konsern, i tillegg til den utdanningen jeg har!

DrĂžmmepartner
DrÞmmedama er fÞrst og frems LEKEN! Hun er selvstendig, men liker ogsÄ Ä bli tatt vare pÄ og bortskjemt en gang i blant. Dessuten mÄ hun ha verdens sÞteste smil. Da mangler bare kjemien, og den er et mysterium vi finner ut av sammen.

Snakkes=)

Jobb og interesser
Jeg jobber i Jernbaneverket, etter tre Ärs utdanning pÄ HÞgskolen i Vestfold.

PĂ„ fritiden er jeg glad i det samme som alle andre; henge med venner, og ta en god fest i ny og ne. Hjemmefest eller byen, med riktige mennesker er det akkurat like gĂžy!

SÄ fort jeg fÄr muligheten tar jeg turen pÄ fjellet for Ä stÄ pÄ snowboard, og gjerne ta noen kule vintersportsbilder. Dessuten har jeg tatt MC-lappen i sommer, og gÄr til innkjÞp av motorsykkel sÄ fort vÄren melder seg.

Lyst til Ă„ bli med en tur?
[/quote]

Mitt forslag:

Hei,

*urutinert* heter jeg, og *XXXX* er stedet jeg er oppvokst pÄ. Bor nÄ i *XXXX* sammen med to hÊrlige venninner.

Jeg er litt sjenert, og samtidig veldig glad i Ä bli kjent med nye mennesker. Jeg vet hva jeg vil, hva min ambisjoner er, og nÄr jeg Äpner meg for andre, sÄ smitter min engasjemant og humÞr lett over. Jeg er ogsÄ i overkant interessert i tekniske duppeditter, sÄ hvis du har angst for elektronikk mÄ du nok utenfor komfortsonen din hvis vi skal bli en bra match.

DrĂžmmepartner

Bli med pÄ 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking