Erfaring etter 10 dager på sukker

Started by tom_gregor_80, December 08, 2012, 05:21:07 AM

Previous topic - Next topic

tom_gregor_80

Først, litt bakgrunnsinfo om meg:
Er 25 år, og har generelt ganske bra draget på damene. Delvis "natural" (som jeg vet dere kaller det) og delvis plukket opp noen tips her og der. Men ikke minst - jobbe med meg selv og hele tiden analysere egen opptreden. Jeg tror damene vil rate meg mellom 7 og 9, men det avhenger selvsagt av personen. Jobber ikke veldig hardt hverken på byen eller andre steder, men har stort sett noen jern i ilden.

Har en rekke gode, nære venninner (i tillegg til gutta, selvsagt), noe som gir meg en gyllen mulighet til å få kvinnelige synspunkter på det meste.

Jeg har ingen standard rutiner eller annet, men er ganske cocky natulig - stort sett med et glimt i øyet. I tillegg tror jeg jeg stort sett klarer å føre en ganske interressant samtale med jenta. Problemet kan dog være at jeg en gang i blant (i frykt for å virke kjedelig), kan være litt for morsom eller gøyal (les: frekk). Men som sagt, så pleier det ofte å gå seg til fordet;)

Over til sukker:
Meldte meg inn for omtrent 10 dager siden (og ble "superbruker"). Profilen min er ganske kort, men morsom. Ettersom 95% er interressert i reise, uteliv, trening og venner, gadd jeg ikke skrive noe ala det. Det står kort og greit 2 setninger om hva jeg gjør, samt en litt morsom tekst om "drømmedama". Siden dette har jeg fått i underkant av 25 hjerter, samt 12-13 førstemeldinger fra jenter. Aner ikke om dette er bra eller dårlig, men det er nå det det er. Av de fleste meldingene jeg har fått er det overvekt av "Hei", "Hvordan var helgen" osv. Kjedelig!

Av de damene som har tatt kontakt, er det kun en håndfull som jeg har giddet å besvare. Men prøvde et lite "eksperiment":

Jeg skrev en litt morsom, flørtete åpner for å se responsen. Sendte til 12 tilfeldige damer som så bra ut, og 8 svarte. Føler det var brukbar respons, men mitt inntrykk er at noen svarte fordi den var morsom (samtalen døde nesten umiddelbart), mens 4-5 av disse (12) damene virket interressert i noe mer (men jeg sluttet å svare etter 10-20 meldinger).

Har også brukt denne åpneren ved noen noen anledinger senere, og responsen er generelt god. Men etter noen meldinger faller mange fra. Jeg ser når jeg blar gjennom noen gamle samtaler at jeg kanskje har vært litt _for_ morsom, men er man kjedelig, føler jeg alt dør ut i en tørr, tørr stampe..

Mine spørsmål blir da som følger:
Hva er deres erfaringer på dette? Jeg synes det er kleint å spørre "hvordan har dagen vært" osv i meldingene, da det er totalt uinterressant samtaleemne. Jeg synes jeg faktisk drar en del bra/kule/morsomme, men ikke kjedelige kommentarer, men føler samtalenene på sukker generelt blir montotone og kunstige(det avhenger av 2 for å ha det gøy..). Kanskje det bare er nytt å sjekke damer på nett, men det går jo grådig sakte (tidsmessig)..

Også flere meget flotte jenter som har gitt meg hjerte, og uansett om de eller jeg tatt kontakt, så har samtalen strandet etter noe tid.

Dette er ikke ment som sutring på noen måte, men det virker som gamet er noe anderledes enn IRL? Det virker som om trikset er å kaste ut 100 meldinger, og håpe på at samtalen flyter lenge nok til at det er naturlig å møtes? For all del - flere jenter som vil møtes, også av de som ser ok ut, men jeg gidder ikke møte noe annet enn damer jeg synes er virkelig flotte.

Så kanskje _er_ nettopp en døll: "Hei! Har du det bra?:)" en ok åpner? For da får du hvertfall kun svar fra de som virkelig er keen, selvom noen faller av lasset.. For den jeg bruker nå er morsom og kul, men kanskje litt for "playete"? (Ønsker ikke legge den ut)

Hva er deres erfaringer? Jeg prøver ofte å være leken, men det blir kanskje i overkant. Vanskelig å si da alle jenter er forskjellige, men generelt gjør man seg noen inntrykk. Hvor lenge må damene generelt "modnes" før møte?

Sex: Noen jenter virker rimelig rett på sex-praten. Jeg har muligens gått rett i en teste-felle, da jeg har svart ganske direkte (uten å være gristete selvsagt), og det hele har strandet. Og dette er etter at _de_ har tatt kontakt..

Flere av samtalene har virket litt "døde" i starten, der jenta svarer veldig kort. Men så kommer praten seg etterhvert. Det er vel trolig en middels interesse som ligger i bunnen, og jeg jobber henne stadig varmere. Men ofte må jeg sende 2 meldinger på rad (uten å "mase"), før det løsner litt. Erfaringer?

Beklager mange spørsmål, men synes denne sukker-greia var både uvant, spennende, vanskelig og morsom. Og ikke minst tidkrevende... Håper noen har noen erfaringer/synspunkter:)

urutinert

Min erfaring er mye av den samme, der jeg har fått respons. Samtaler blir fort dølle og kjedelige, og det er vanskelig å holde samtalen gående.

Jeg har brukt noe så enkelt som "Hei, hvordan går det?" hele veien. Da får man et "Hei! Med meg går det kjempebra=) Med deg? " eller lignende. Derfra synes jeg det er utrolig vanskelig å ta samtalen videre, uten at det blir kleint/unaturlig.
Do something today that your future self will thank you for.

lamasen

Jentene venter på at dere skal ta ting videre :)
Jo bedre profilen er, jo mer bidrar de i samtalen. Mange er uansett som beskrevet "du da?"

tom_gregor_80

#3
Jeg tviler ikke på at profilen har mye å si i mange tilfeller, men det absolutt viktigste er bildet. Det kommer man ikke utenom.

Mye mulig jeg ikke har knukket en kode her, men så lenge damene tar kontakt er det en interesse. At samtalene går så sakte etter det, er det jeg ikke skjønner. Så jævla anderledes kan det ikke være fra den virkelige verden..

Kom gjerne med noen konkrete erfaringer!:)

PS! Vises alle jenter som er inne på profilen, eller kan noen være "usynlige"? Synes besøkstallet øker mye raskere enn nye bilder som har vært innom.

lamasen

Ja, "profilen" inkluderer bildet :)

Trenger ikke skravle så lenge asså, be de ut.

tom_gregor_80

#5
Selvsagt. Dveler aldri for lenge når situasjonen er rett;)

Hva er erfaringen rundt "åpnere"? Og ikke minst det å føre en dialog. Det virker som en hårfin balanse mellom å være morsom (skille seg ut) og være "normal". Som påpekt synes jeg samtalene unaturlig fort dør ut. Det kan selvsagt skyldes momenter under:

Har sett en venninnes konto, og det er virkelig non-stop med streite, kjedelige meldinger. Det kan se ut som jenter sitter å svarer, mens guttene hvileløst jager etter nye damer.

tore

Quote from: Ananas on December 09, 2012, 16:02:47 PM
Edit: Ga karmapoeng til lamasen for kontant råd, og trådstarter fordi han skrev et langt, men lettlest og oversiktlig førsteinnlegg. Weee.

What goes around, comes around!

Oslomann77


Tror aldri jeg har skrevet mer enn 5 mld før jeg ber de ut. Men som deg, har jeg en litt artig førstemelding hvor jeg tilpasser litt av mld til den enkelte. Har fått bra respons på denne, og det er fort gjort å sende ut 4-5 stk på kort tid. Kanskje svarprosenten ligger på 1 av 4 cirka.
Det viktigste tror jeg er å be ut ganske kjapt. Ellers hender det jeg purrer på svar etter cirka en uke, med et eller annet småfrekt. Og varierer på hvor lang tid jeg bruker på å svare, noen ganger med en gang, andre ganger en dag eller to.

Dette er damer 26-32 for det meste, og har møtt en hel haug av dem(15-16) siden januar. Problemet har vel vært at "kartet ikke helt har stemt med terrenget" for å si det sånn, pluss at jeg har vært rusten og altfor passiv på det fysiske. (derav registreringen her på forumet..:)
Har blitt avvist flere ganger, og har avvist selv, og mange har rent ut i sanden når jeg ikke følger opp etter første date. Har blitt litt moro over noen uker med tre av de.