Enkeltemner UiO, erfaringer?

Started by Roman, December 17, 2012, 13:23:25 PM

Previous topic - Next topic

Roman

Hei!

Jeg tenkte å ta enkeltemner ved UiO til våren, forhåpentligvis emner innenfor psykologi, siden jeg skal søke meg inn på en bachelor i psykologi til høsten.

1)Er det noen som har erfaring med å være enkeltemne student? Får man like rettigheter som andre studenter?

Be like water my friend.

Lars GV

Quote from: Vibingray on December 17, 2012, 13:23:25 PM
Hei!

Jeg tenkte å ta enkeltemner ved UiO til våren, forhåpentligvis emner innenfor psykologi, siden jeg skal søke meg inn på en bachelor i psykologi til høsten.

1)Er det noen som har erfaring med å være enkeltemne student? Får man like rettigheter som andre studenter?

Har ikke personlig erfaring som enkeltemnestudent, men er ganske sikker på at de som prioriteres til de divese emnene på universitetene er først de som tar bachelorlinjen som emnet er en del av(bachelor psykologi), sekundært de som har faget som støtteemne(f.eks en som tar sosiologibachelor, men som har psykologi som støttegruppe(40 studiepoeng av sin bachelor)), og så på tredje plass kommer de som er enkeltemnestudenter som søker på emnet.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Roman

Be like water my friend.

fuglen

Mens vi er inne på temaet, noen som vet siste frist å søke fag ved UiO til våren?