[Løst] FB og restriksjoner

Started by Habbi, December 20, 2012, 21:05:33 PM

Previous topic - Next topic

Habbi

Hei!

Var ute på eksamensfest i går og kom i prat med en god del jenter. Havnet til slutt på nach med to søte jenter. Addet dem på FB i dag, og ser at jeg har blitt lagt under en restriksjonsgruppe, at jeg feks ikke kan se mange bilder av dem. Dette så jeg med en gang de aksepterte forespørselen.

Hvordan tolke dette?
Forslag noen?


Edit: Kan nevne at jeg addet 3 jenter, og disse to som satte litt restriksjoner også er gode veninner.

=)

Claw


Habbi

#2
Stemning kom med en god teori, skal visstnok være vanlig at jenter som har truffet nye gutter på byen. Lærdom:treffe flere nye jenter.

EDIT: Mobilen var litt klikk der ja. Stemning kom med en flott teori om at dette er noe jenter bare gjør når de godkjenner gutter de ikke har kjent så lenge. Så null stress tydeligvis.

tore

Quote from: Habbi on December 20, 2012, 23:25:47 PM
Stemning kom med en god teori, skal visstnok være vanlig at jenter som har truffet nye gutter på byen. Lærdom:treffe flere nye jenter.

Hvilken teori kom Stemning med sa du..? :)

tore

Sikker på at du er i en restriksjonsgruppe? De kan jo vise få bilder til alle og enhver

Habbi

Ja, jeg er ganske sikker. Står feks at de har 456 bilder, men når jeg trykker innpå så kommer det opp to stykk..

tore

Sikkert noen som gjør dette ja, men jeg tror ikke det har noe med kjønn å gjøre. Finns sikkert gutter som gjør det samme :)

Anders GV

Quote from: Habbi on December 20, 2012, 21:05:33 PM
Var ute på eksamensfest i går og kom i prat med en god del jenter. Havnet til slutt på nach med to søte jenter. Addet dem på FB i dag, og ser at jeg har blitt lagt under en restriksjonsgruppe, at jeg feks ikke kan se mange bilder av dem.
Du ser antageligvis på det bakvendt:
Det er nok ikke du som er satt i en restriksjonsgruppe, heller de som har tilgang som er satt i en tilgangsgruppe.
Altså by default har du ikke tilgang.

At du ikke har tilgang til alle bildene er også helt normalt. Det er de som la ut bildet som bestemmer hvem som skal ha mulighet til å se det(kun venner eller venner av venner også).



Denne er jeg litt spent på:
Quote from: Habbi on December 20, 2012, 21:05:33 PM
Hvordan tolke dette?
1. Hva har det å si?
2. Hva eventuelt kommer du til å gjøre annerledes?

Stemning

Quote from: Anders GV on December 21, 2012, 06:15:39 AM
Quote from: Habbi on December 20, 2012, 21:05:33 PM
Var ute på eksamensfest i går og kom i prat med en god del jenter. Havnet til slutt på nach med to søte jenter. Addet dem på FB i dag, og ser at jeg har blitt lagt under en restriksjonsgruppe, at jeg feks ikke kan se mange bilder av dem.
Du ser antageligvis på det bakvendt:
Det er nok ikke du som er satt i en restriksjonsgruppe, heller de som har tilgang som er satt i en tilgangsgruppe.
Altså by default har du ikke tilgang.

At du ikke har tilgang til alle bildene er også helt normalt. Det er de som la ut bildet som bestemmer hvem som skal ha mulighet til å se det(kun venner eller venner av venner også).



Denne er jeg litt spent på:
Quote from: Habbi on December 20, 2012, 21:05:33 PM
Hvordan tolke dette?
1. Hva har det å si?
2. Hva eventuelt kommer du til å gjøre annerledes?

Ca. det jeg mente da vi snakket om det Habbi. Mange som ikke deler alle sine facebookalbum med alle på vennelisten. Gjør jo ikke så mye det, bortsett fra at du slipper drømme deg bort i de fine bildene du ikke får se. ;)

Zervs

Jeg har selv begrenset noen av bildene mine på facebook, er ikke keen på at en fremtidig arbeidsgiver skal se fyllebildene fra Ayia Napa 07..