Lyst til å vinne gratis bok?

Started by Andreas GV, January 24, 2013, 16:14:01 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Hvis du har lyst til å være med i trekningen av en gratis Sjekkeskolen-bok så har du muligheten nå:

1. Gå inn på https://www.facebook.com/pages/0330no/149738171745301 og trykk "Like" på siden.
2. Trykk "Like" på den siste artikkelen om boka (eller kommentér).

Thats it. Vinneren trekkes i begynnelsen av februar.

8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)

kalle45

Jeg vil gjerne vinne bok, men har ikke facebook..... Er jeg ute av konkurransen før den har begynt da?

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Andreas GV

Quote from: kalle45 on January 24, 2013, 18:41:36 PM
Jeg vil gjerne vinne bok, men har ikke facebook..... Er jeg ute av konkurransen før den har begynt da?

Da blir det nok vanskelig å vinne ja :)

Andreas GV

Quote from: Autowin on January 24, 2013, 18:58:21 PM
Kan jeg lage en ''falsk'' Facebook-profil og bruke den til å like siden med og artiklen, + kommentere?

Nei

Stanley

#5
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Dere fortjener heller pengene. (Egentlig er jeg bare redd for fordommene som kan følge ved å like Facebook-siden til Gode Vibber). Tenker meg det er veldig mange fler som har en forkjærlighet for bloggen og Gode Vibber enn antall likes tilsier!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Dev

Quote from: Potet on January 24, 2013, 23:12:05 PM
Dere fortjener heller pengene. (Egentlig er jeg bare redd for fordommene som kan følge ved å like Facebook-siden til Gode Vibber). Tenker meg det er veldig mange fler som har en forkjærlighet for bloggen og Gode Vibber enn antall likes tilsier!

Tenker det samme. Slik som samfunnet er idag, så tror jeg mange ikke vil offentlig trykke like på en sjekkebok eller sjekkeside. Man skal ha kommet veldig langt i selvutviklingen for å kunne være helt åpen om det.

Andreas GV

Derfor er det ekstra stor sjanse for å vinne hvis man er en av de få som tør ;)

Stanley

#9
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

SpantaX

Quote from: Autowin on January 25, 2013, 15:17:44 PM
Nå har det kommet noen likes i hvertfall. At noen faktisk tør...

Dette handler ikke noe om selvutvikling eller mot, men om dumdristighet.

Hvorfor er det dumdristig?
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Stanley

#11
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

SpantaX

Quote from: Autowin on January 25, 2013, 17:16:38 PM
Alle vennene til de personene ser hva de driver å leser, praktiserer og lærer seg på fritiden.

Er jo ikkeno problem det, hvis man ikke bryr seg om det?
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Stanley

#13
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.