30-dagers rampage

Started by Meauw, April 14, 2013, 10:46:30 AM

Previous topic - Next topic

Meauw

Hei godtfolk!

Det ser ut til at jeg vil få en gap på ca. 30 dager hvor det ikke vil være like intenst på mitt studiet, som ellers gjør at jeg kun går ut 1-2 ganger i uken. Mener at Andreas skrev et innlegg en gang hvor alt "gikk opp for han" under en 30-dagers rampage.

Har du selv gjort dette?
Hva er dine erfaringer?
Gikk du ut alene noen av dagene, eller hadde du en like dedikert wing?

Krav for å svare: at du minst har gått ut 4 ganger i uken i en lengre periode. Slik at du vet hvordan det føles fysisk og mentalt.

GV-folka må gjerne også komme med innspill.

Kom med det.

MVP

Jeg tok 30 dagers for noen mnd siden.. Jeg følte egentlig ikke at jeg fikk så mye utav det.
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

ciljan

Quote from: Gardilishious on April 14, 2013, 16:45:52 PM
Jeg tok 30 dagers for noen mnd siden.. Jeg følte egentlig ikke at jeg fikk så mye utav det.

Grunnen til at du ikke fikk så mye ut av det var?

Jeg kunne også tenkt meg å prøve en periode med intensiv "ut-på-byen-gåing". Problemet mitt er at jeg i perioder blir litt passivisert og ikke er så aktiv på sjekkefronten når jeg først er ute. Blir altså lett nervøs. Tragisk.

Jeg lurer derfor på om en slik intensiv periode vil hjelpe på nervøsiteten når det kommer til å åpne jenter? Det går som regel bra når jeg først har kommet i gang med en samtale. Blir litt av det samme som de andre spør om her, men synes dette er interessant  :)

Dorian Gray

Quote from: ciljan on April 14, 2013, 20:41:50 PM
Jeg kunne også tenkt meg å prøve en periode med intensiv "ut-på-byen-gåing". Problemet mitt er at jeg i perioder blir litt passivisert og ikke er så aktiv på sjekkefronten når jeg først er ute. Blir altså lett nervøs. Tragisk.

Jeg lurer derfor på om en slik intensiv periode vil hjelpe på nervøsiteten når det kommer til å åpne jenter? Det går som regel bra når jeg først har kommet i gang med en samtale. Blir litt av det samme som de andre spør om her, men synes dette er interessant  :)

Det gjør det :)

Quote from: Meauw on April 14, 2013, 10:46:30 AM
Har du selv gjort dette?

Ja, også i lengere perioder enn 30 dager.

Quote from: Meauw on April 14, 2013, 10:46:30 AM
Hva er dine erfaringer?

Massiv fremgang. Skriv feltrapport hver dag (trenger ikke poste) og reflekter over erfaringene dine. Prøv gjerne å jobbe med spesifikke problemområder hver gang, f.eks få jenta med bort fra vennene, ha et avslappet kroppspråk osv. Det viktigste er at du prater med nye jenter hver dag, ellers teller det ikke som 30-dagers IMO

Quote from: Meauw on April 14, 2013, 10:46:30 AM
Gikk du ut alene noen av dagene, eller hadde du en like dedikert wing?

Både og. Ville nok ikke anbefalt å dra ut alene i 30 dager, men definitivt verdt å prøve å dra alene et par ganger. Mange av mine feteste kvelder på byen har jeg dratt ut helt alene.

Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Bleu

ikke bli for manisk eller hard mot deg selv med dette.

om du tar noen fridager hær og dær så kan det faktisk være bra for helsa som igjen gjør at du får en bedre periode.

Mange prøver å være perfekte. så hvis de får en nede dag så gir de seg fordi de føler at de allerede har mislyktes.

Dette stemmer ikke. Har du gått ut 12 dager på rad tar en fridag og så fortsetter så er det bra nok.

gikk ut +4 ganger hver uke fra mai til oktober i fjor. Har vel egentlig gått ut tilsvarende etter eksamensperioden til nå også.

Var ute 3 dager i forrige uke. Nå er det vanskelig å ikke gå ut minst 3 dager i uken.

Drikker heller ikke alkohol. har ingen penger.. har ikke hatt inntekt på et par måneder.. går ikke på nav heller.

ble nok en god del flinkere av dette men har slitt fysisk til tider.

Lite søvn og lite mat..

Ikke drikk alkohol og vær forsiktig med maten du spiser.

Ikke forvent at noen kommer til å bli med deg ut.

Det kommer bare ikke til å skje.

Du kommer til å drite i alt som du ikke trenger å gjøre.. så ha lave krav til deg selv.

kontroller hva du sier til deg selv.

Halve greie er at du skal bli carefree ok ikke holde noe igjen.

send meg en melding hvis du vil ha selskap av og til. Har en liten gjeng på 3 gutter som går ut 3-4 dager i uken.. men som sagt jeg sliter litt med helsen så greier ikke mere en 3-4.



Meauw

Moar! Dette liker jeg.

Tenkte å kjøre lette (man, tirs, ons) og harde økter (tors, fre, lør & søndag).F.eks. kan en mandag alene bestå av å sjekke ut nye klubber og gå hjem relativt tidlig, mens på harde økter er det min. til kl. 3, med mindre ting går som de skal. :)

Meauw



Oppsummert: gå ut 3 ganger i uken, date/daygame resten. 1 dag til drill, en dag til å "sette det sammen til en helhet" og 1 gå ut og bare for å ha megafett. Likte også kjempegodt når han snakket om abundance, eller hva GV kaller overflodmentalitet, som følger av dette. Morsomt at det minner litt om hva jeg nevnte i innlegget ovenfor med å ha noen enkle gode dager og andre hvor du går med hardt ut.

Hva syns du? :)