SMS for å holde på spenning?

Started by seanroy, April 16, 2013, 21:04:28 PM

Previous topic - Next topic

seanroy

Hei, alle sammen! :)

Drister meg med mitt første innlegg her, etter å ha vært ivrig leser/lytter en stund. Jeg skal prøve å kort forklare bakgrunnen for spørsmålet: Vi var på forspill i nærmeste by, hun er fra samme lille sted som meg men ikke i samme omgangskrets. Jeg gjorde en god jobb, det var mye flørting og kvelden avsluttet med at vi forgjeves forsøkte å finne felles overnattingsplass. Vi avtalte på spøk at hun kunne komme og sove hjemme hos meg neste natt. Hun skulle straks tilbake til studiebyen, så jeg følte jeg måtte gamble og møtte opp på døra (til foreldrene hennes, det er noe av det skumleste jeg har gjort i hele mitt liv!) neste dag for å hente henne. Hun ble som forventet ikke med meg hjem, men ble med ut. Den første meldingen var det hun som sendte, noen dager senere. Det ble med et par korte meldinger den kvelden. Jeg konkluderer med at hun absolutt er (var) interessert.

Det er noen få uker (vet ikke akkurat hvor mange) til hun kommer hjem for sommeren, og jeg tenkte å ha henne som sommerflørt i år. Bør jeg sende SMS før hun kommer hjem for å prøve å holde på spenningen som var, eller må jeg rett og slett bygge denne opp igjen når  hun er tilbake?

Tittentei

Kan hende det å komme med et spontant forslag når hun har hvert hjemme et par dager er det beste? Hvis dere hadde så bra kjemi i første omgang bør det gå ganske naturlig... Samtidig så virker man som man har sittet å ventet mens hun var borte, nå veit ikke jeg om dere har hatt noe kontakt i mellomtiden da.
Don't take life to serius, you'll never get out alive

seanroy

Åkei, så er hun hjemme igjen. Vi har så vidt snakket sammen på facebook etter at hun kom, og tonen er fin. Jeg vet at vi kommer til å møtes tilfeldig i løpet av sommeren, men det blir sammen med mange andre og med alkohol involvert. Derfor vil jeg prøve å møte henne alene og edru.

Plan 1: vente noen dager (så hun rekker å begynne å kjede seg her på bygda) -> starte en samtale på face -> invitere på noe random -> ta henne hjem til meg -> action.

Plan 2: vente til vi møtes tilfeldig -> om mulig eskalere -> ta kontakt etterpå og invitere på noe random -> ta henne hjem til meg -> action.

Plan 3: kjøre på med en gang, invitere på film hos meg -> action.

Jeg "vet" at jeg kan få henne, hvis jeg spiller kortene riktig. Dette, kombinert med at det er vår gjør meg litt utålmodig. Noen som har innspill?

Tittentei

Keep it simple!

Ikke legg en slagplan der for mye variasjoner kan slå feil. Om dere allerede er på G kan du vel bare si at du har tatt opp for mye kjøtt eller noe og høre om hu vil komme over på mat og film?

Dette må du kjenne litt på selv ut i fra hvordan du tolker signalene fra henne.
Don't take life to serius, you'll never get out alive