dama var i et forhold

Started by halleluja, May 04, 2013, 14:30:05 PM

Previous topic - Next topic

halleluja

Hei, tenkte jeg skulle prøve meg på litt nett dating igjen etter en lengre pause. jeg byttet fra Sukker til en annet nettsted for å treffe noen nye jenter. på dette nettstedet hadde jeg kun et bilde, og ikke noe profiltekst.

jeg startet en samtale i går kveld og sendte en 6-7 meldinger til henne før jeg spurte om hun ville ta en kaffe med meg noe hun gjerne ville. avtalte sted og tid og så spurte jeg etter nummer, som jeg også fikk. hun virket veldig hyggelig var utrolig pen, skjente jeg gleda meg litt sånn som første gang. så gikk jeg inn på facbook profilen hennes etter å ha funnet ut hva hun het og det viste seg at hun var i et forhold som startet for tre måner siden. noe som overasket meg stort. det skal også sies at hun verken spurte om navnet mitt eller nr.

noen som har vært borti det samme? kan jo alltids tenkes at hun akkurat har blitt singel men synes det allikevel er merker

skal jo selvsagt møte henne men vil bare være mental forberedt på hva jeg kan forvente når jeg møter henne

FatBoy

Har begrenset erfaring med nettdating, men har noen tanker her.

Kan jo tenkes at hun er ny-singel eller har satt status på forhold for å unngå trafikk-kork av menn som henvender seg. Fuck knows.

Hvis du ikke vil bruke tiden din på å møte en jente som er opptatt, spør henne rett ut.
"Hei, snuste litt på FB-profilen din. Stemmer det at du er i et forhold eller skrev du det for å holde hordene av stalkere på trygg avstand? Jeg er kun interressert i single jenter, selvom du virka veldig hyggelig."

Eller noe.

Er det ikke litt fjernt å avtale å møte menn på nett om hun er opptatt?? Kjipt for typen, kjipt for deg som forventer med god grunn å møte single jenter på et DATINGnettsted, duh... Skal hun møte deg og kaste bort tiden din for at hun skal få bekreftelse? I så fall sett på takstameteret... Om hun er opptatt er det hun som gjør noe fjernt så spør rett ut.

Hvis du derimot ikke bryr deg om hun har type eller ikke, og er hypp på action, (og jeg dømmer ikke):
Om du IKKE hadde "nett-stalket" henne så hadde du ikke visst om det. Lat som om du ikke har nett-stalket henne, det er hennes ansvar å fortelle om forhold. Lat som du ikke vet, og gå for gull uansett. Om hun da sier hun har type og bare ville ha venner, ser jeg ikke noe galt i å høflig takke for deg og gå.

Det dummeste er hvertfall å gå for en bleik middelvei der du møter opp uten å ha spurt, men ikke tør å prøve deg fordi du TROR at hun har type.

Mine tanker ut fra hva jeg ser på som normalt, ikke erfaring fra nettdating.
FFaTTBwwOOii.

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

FatBoy

Quote from: Selvtillit on May 04, 2013, 20:58:07 PM
"Hei, snuste litt på FB-profilen din. Stemmer det at du er i et forhold eller skrev du det for å holde hordene av stalkere på trygg avstand? Jeg er kun interressert i single jenter, selvom du virka veldig hyggelig."

Stakkars fyr om han skriver det. Så selvmotsigende kan man da ikke være.

Stalke profilen hennes for å spørre om det du har stalket henne om, var for å holde nettopp stalkere unna... Yey!


"hordene av stalkere på trygg avstand" var humor. Le da... :) Se det for deg.. "stalker" er jo en overdrivelse.

Poenget var jo ikke det med stalking. Poenget var å få klarhet OM det var slik at OP ikke ville kaste bort tid på en jente som er opptatt. (tror personlig jeg ville latt som jeg ikke hadde lest det og gått for gull)
Jeg har innrømmet ovenfor jenter å ha søkt dem opp på nett, på day2´s. Istedet for å spille overrasket. "NÆÆ, er det sant, studerer du sykepleie?" Pff. "And the Oscar goes to....FATBOY" Det er ingen big deal. ALLE nett"stalker" de av det motsatte kjønn de møter. Jenter for å se om gutten er kul eller i det minste normal. Gutter for å se om jenta var fin eller for å gjentatte ganger se på de fine bildene. :)

Jeg kan med hånden på penis si at jeg ikke har masturbert til bildene.