Vurdering av profiltekst ( blir ekstra glad is dere jenter ser på den!)

Started by fri90, May 22, 2013, 18:10:56 PM

Previous topic - Next topic

fri90

Har leket meg litt med litt forskjellige profiltekster, men fått mye god tilbakemeldinger far jenter om at de syns denne er morsomm når jeg tar kontak.

Jeg heter Fredrik og min far gråt da JEG ble født. Jeg er et resultat av en sprukken kondom kombinert med en fyllekule da mine foreldre egentlig var gått fra hverandre. Er det rart min far gråt da jeg ble født? ;)

Jeg har en utrolig sær humor og har en tendens til å le i situasjoner der det helst ikke passer seg. ( Beklager til den jenta som jeg lo av her om dagen  da hun gikk på en glassdør)

Etter å ha vært singel en stund savner jeg en jente i hverdagen som jeg kan ha det morsomt med ( tolk det som du vil) og som jeg kan dele morsomme opplevelser med, som ufrivillige handleturer og romantiske kvelder med påtvingte episoder av Greys Anothomy og sex og singelliv.



Føler du deg truffet så ta kontakt :)


Lisa

Har du noen andre profilforslag vi kan vurdere? Jeg likte dessverre ikke denne.

Personlig så svarer jeg aldri gutter som skriver at de savner noen i livet sitt. Jeg er heller ingen fan av profiler uten noe relevant informasjon, selv om en litt morsom historie kan være forfriskende. For at slike historien skal "slå an" stilles det store krav til at den er godt skrevet. Det synes jeg ikke denne var. Det er noen kommafeil og språket er kronglete. Slikt bør forsåvidt utelukkes uansett profil.

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

fri90

Takk for tilbakemelding, det er alltid de harde tilbakemeldingene som gir forbedringer. Jeg prøver på nytt.

Hei og velkommen til min profil.
jeg bor for tiden i Lillehammer, der jeg gjør ferdig utdannelsen min som barne og ungdomsarbeider. ( Jeg har blitt en reser på bleieskift og barneleker) For meg er ambisjoner og drømmer viktig og jeg vet hva har laget meg en liste over hva jeg vil gjøre med livet mitt. En av de er å dra på løvesafari i afrika! Jeg liker å filosofere over livets små gleder og mysterier og stter pris på de små gleder her i livet.

Jenta jeg vil ha kommer til å måtte komme til  delta på mange spennende reiser ( uten at det skal bli noe amazng race av det), Hun må være romantrisk når jeg overasker henne med masasjekveld og min spesialrett og hun må ha et stort smil!

Er det noe mer du lurer på så bare spør!

Oslomann77


Mye bedre den siste syns jeg. Men hvorfor ikke skrive; kanskje vi med melder oss på the amazing race!

dagligvare

Jeg synes den første var best. Den andre teksten oser kjedelig A4-type. Du skriver nøyaktig de samme tingene som 85 % av de andre. I den første viser du tross alt litt personlighet.

Men den trenger ikke å være så ille den andre heller, bare du får luka ut alle de små skrivefeilene.

Det viktigste er uansett bildene.

lamasen

Quote from: fri90 on May 22, 2013, 18:10:56 PM
Har leket meg litt med litt forskjellige profiltekster, men fått mye god tilbakemeldinger far jenter om at de syns denne er morsomm når jeg tar kontak.

Jeg heter Fredrik

Jeg har en utrolig sær humor og har en tendens til å le i situasjoner der det helst ikke passer seg.

jeg bor for tiden i Lillehammer,
der jeg gjør ferdig utdannelsen min som barne og ungdomsarbeider.
For meg er ambisjoner og drømmer viktig
En av de er å dra på løvesafari i afrika!
Jeg liker å filosofere over livets små gleder og mysterier og stter pris på de små gleder her i livet.

Jenta jeg vil ha kommer til å måtte komme til  delta på mange spennende reiser 


Slett resten, men bygg videre på disse tingene.
I korte trekk bør du; Snakke positivt om deg selv, unngå floskler og skrivefeil, stille krav til jentas egenskaper, fortelle personlig om deg selv.

Oslomann77

Quote from: lamasen on May 23, 2013, 08:02:04 AM
Quote from: fri90 on May 22, 2013, 18:10:56 PM
Har leket meg litt med litt forskjellige profiltekster, men fått mye god tilbakemeldinger far jenter om at de syns denne er morsomm når jeg tar kontak.

Jeg heter Fredrik

Jeg har en utrolig sær humor og har en tendens til å le i situasjoner der det helst ikke passer seg.

jeg bor for tiden i Lillehammer,
der jeg gjør ferdig utdannelsen min som barne og ungdomsarbeider.
For meg er ambisjoner og drømmer viktig
En av de er å dra på løvesafari i afrika!
Jeg liker å filosofere over livets små gleder og mysterier og stter pris på de små gleder her i livet.

Jenta jeg vil ha kommer til å måtte komme til  delta på mange spennende reiser 


Slett resten, men bygg videre på disse tingene.
I korte trekk bør du; Snakke positivt om deg selv, unngå floskler og skrivefeil, stille krav til jentas egenskaper, fortelle personlig om deg selv.

Enig her, uansett, ikke gjør den for lang.

Lisa

Synes den andre teksten var mye bedre! Jeg likte bedre det du skrev enn det lamasen dro ut, siden du har en litt mer personlig skrivemåte. Det første avsnittet er godt i forhold til det du har skrevet tidligere, men det bør skrives om litt. Språkvask tar vi når du har hele teksten på plass, men prøv å unngå parantes og få en overgang mellom utdanningen din og "ambisjoner" delen.

Det neste avsnittet om fremtidig jente har ok innhold, men bør skrives om litt.  Prøv å kopier litt av skrivestilen fra det første avsnittet. Vurder om du vil skrive litt mer om henne og hva du setter pris på og mindre om hvordan du skal lage mat og massere. ALLE gutter lager mat og masserer :P

fri90

Skal vi se...

Hei og velkommen til min profil.
jeg bor for tiden i Lillehammer, der jeg gjør ferdig utdannelsen min som barne og ungdomsarbeider, som betyr at jeg har blitt en reser på barnesanger og bleieskift!  Jeg liker å filosofere over livets små gleder og  For meg er ambisjoner og drømmer viktig!. En ting jeg alltid har drømt om er å  dra på løvesafari i afrika og leve som en ekte innfødt, det må være sinsykt spennende! eg er også født med et stor konkurranseinnstinkt og har allerede begynt å løpt før du har fått sagt "første man til..", så vær klar for å bli utfodret i alle tenkelige aktiviteter. Tidligere aktiviteter har inneholdt snøballkrig, prikkedøden og en dag i samme seng.

Det sier seg selv at Du må like å reise, for jeg reiser mye og trenger en jente  deretter! Lekenhet er en stor del av meg, så du må helst være i konatakt med barne i deg og ikke ta deg selv så seriøst. Jeg liker å leve et spontant liv, så om du liker kun å sitte hjemem i sofaen og se på yv, er du nok ikke jenta for meg, men vis du vil ha mange spontante turer, spennede opplevelser og er glad i å oppleve nye ting, er du nok den jenta jeg ser etter!

Lisa

Quote from: fri90 on May 23, 2013, 23:15:31 PM
Skal vi se...

Hei og velkommen til min profil.
jeg bor for tiden i Lillehammer, der jeg gjør ferdig utdannelsen min som barne og ungdomsarbeider, som betyr at jeg har blitt en reser på barnesanger og bleieskift!  Jeg liker å filosofere over livets små gleder og  For meg er ambisjoner og drømmer viktig!. En ting jeg alltid har drømt om er å  dra på løvesafari i afrika og leve som en ekte innfødt, det må være sinsykt spennende! eg er også født med et stor konkurranseinnstinkt og har allerede begynt å løpt før du har fått sagt "første man til..", så vær klar for å bli utfodret i alle tenkelige aktiviteter. Tidligere aktiviteter har inneholdt snøballkrig, prikkedøden og en dag i samme seng.

Det sier seg selv at Du må like å reise, for jeg reiser mye og trenger en jente  deretter! Lekenhet er en stor del av meg, så du må helst være i konatakt med barne i deg og ikke ta deg selv så seriøst. Jeg liker å leve et spontant liv, så om du liker kun å sitte hjemem i sofaen og se på yv, er du nok ikke jenta for meg, men vis du vil ha mange spontante turer, spennede opplevelser og er glad i å oppleve nye ting, er du nok den jenta jeg ser etter!


Har du lest igjennom teksten selv? Det er ingen sammenheng. I tillegg er skrivefeilene er så mange og så store at jeg sliter med å forstå hva du prøver å si. Jeg kommer ikke til å bruke tid på å evaluere innholdet når oppsettet er så dårlig.

Nå skal jeg være litt kvass. Du har fått mye god hjelp her av mange. Prøv å vis respekt og faktisk skrive en tekst du har jobbet med og er klar til å publisere. Noen skrivefeil er greit, de kan vi som sagt hjelpe deg å luke bort når du har teksten på plass, men basic setningsoppsett, stor-liten bokstav og basic stavekontroll er nødvendig for å få tak på innholdet.