Mine inntrykk av siste innlegget ditt er at du er Þrlittegrann for medgjÞrlig. Egentlig samme tilbakemelding jeg ga pÄ generelt grunnlag i denne trÄden:
http://godevibber.no/forum/index.php?topic=3771.0Pluss, husker du at jeg sa i nevnte trÄd at jeg skulle linke en post som hadde relevans for en annen post, og sÄ fant jeg den ikke?
Vel, jeg fant trÄden nÄ, tror den har relevans for deg enda ang teksting. Mer relevant enn den andre trÄden jeg linket tror jeg.
http://godevibber.no/forum/index.php?topic=3585.0 Generelt, prÞv deg fram med litt spÞkefull breaking rapport. Det kan friste Ä sende smileys for Ä fÄ henne til Ä forstÄ at du kÞdder, men det kan virke som om det er bedre uten. TÞr Ä ikke vÊre 100% medgjÞrlig, men pass pÄ Ä ikke bli for drÞy eller for "konfliktsÞkende". (Som ofte kan vÊre mitt problem)
Krydre den normale samtalen med breaking rapport.
(eks, etter hun sier "er lĂŠrling i barnehage"
fri90: "hmm, slipper du inn der etter rettsaken da...?"
SmÄ tÞrre vitser om at hun er gÊrn, psycho, stalker, pervo osv. Kan vÊre moro.
Pluss, samtalen deres kretser for det meste rundt henne. AltsÄ, det er ikke galt Ä stille spÞrsmÄl, men ikke baser all samtalen pÄ hennes respons til deg. Hun bÊrer samtalen her pÄ en mÄte. Dermed framstÄr du som den som Þnsker at samtalen skal gÄ videre og, "griper etter halmstrÄ" for Ä holde samtalen gÄende med minimal innsats fra hennes side.
Si noe om deg og hva du har gjort! Beskriv, gjÞr det levende for henne. Husk at det er interessant fordi det kommer fra DEG, hun Þnsker Ä utforske hvem du er og hva du stÄr for sÄ Ä si. Vis personlighet, ikke bare at du kan vÊre snill og medgjÞrlig.
Ellers tenker jeg at (selvom gudene vet at jeg har hatt min andel flakes) du ikke nÞdvendigvis trenger Ä "holde spenningen oppe kontinuerlig". AltsÄ, om en tekst-samtale slutter, betyr det ikke nÞdvendigvis at hun ikke VIL svare, men kan bli midlertidig opptatt av noe annet og sÄ glemme hele greia til neste dag.
SÄ pÄ en side sÄ er det sikkert ting du kan forbedre ved mÄten du konverserer pÄ, men du kan ogsÄ zoome ut perspektivet til Ä se at du ikke trenger Ä ha "en kontinuerlig sammenhengede logisk samtale som mÄ fortsette der den slapp".
AltsÄ at det at hun ikke svarer, ikke nÞdvendigvis betyr sÄ mye, selvom man selvfÞlgelig kan peke pÄ at "Var hun super-interessert sÄ ville hun svart".
Betyr ikke at det er over, men hun er vel kanskje litt pÄ gjerdet.
PS hvorfor ikke spare bli-kjent praten til dere mĂžtes i virkeligheten?