PrÞver meg pÄ nytt, vanskelige greier dette egentlig. Tips og konstruktive kommentarer mottas med stor ÊrbÞdighet=) Som dere sikkert ser har jeg lÄnt en del fra andre brukere. Er det for mye tekst? Feil fokus pÄ noen omrÄder?? Har jeg sammenheng?
Om seg selv
Jeg er en kar fra Sola som har forvillet seg opp til Bergen by etter lengsel av regn, vind og breiflabb. Etter flere Är med kronisk vÄtt hÄr og medbrakt paraply hiver jeg inn hÄndkleet til hÞsten og returnerer til Stavanger som klimaflyktning og ferdigutdannet lÊrer.
Tiden i regnbyen har medfÞrt at jeg har fÄtt litt smÄbergensk tonefall og uttrykk. Regner med at disse skavankene forsvinner sÄ fort jeg klarer Ä flykte fra regnet. Som lÊrer og xxxx er jeg glad i menneskelige relasjoner. Jeg mener at det er viktigere Ä gjÞre de rette handlingene, enn Ä ha de rette meningene. HÞflighetsfraser bruker jeg ikke uten at jeg mener det oppriktig. NÄr jeg spÞr om hvordan det gÄr, sÄ er det fordi jeg faktisk bryr meg. Videre liker jeg Ä bruke noe av fritiden min til Ä utvikle meg selv, enten det er innen karriere, idrett eller fritidsaktiviteter. Matlaging er ogsÄ noe jeg kan bruke tid pÄ, og jeg kan ta meg selv i Ä krÞlle tÊrne nÄr jeg spiser god eller spennende mat. Jeg er en selvsikker person, bare du ikke ber meg opp pÄ dans!
DrĂžmmepartner
De to mest sexy egenskapene en kvinne kan ha, er evne til refleksjon og selvinnsikt. Du mÄ ogsÄ kunne lÞftes og ha selvtilliten i orden. Ambisjoner om hÞyere utdanning er et pluss, og du kan gjerne bruke litt tid pÄ badet til sminke.
Jobb og interesser
Jeg er utdannet allmennlÊrer og jobber som xxxxxx. Litt uvanlig kombinasjon mÄ jeg innrÞmme, men hey - vi lÊrere har jo sÄ mye fritid sies det! Til hÞsten begynner jeg i jobb som kontaktlÊrer for ungdomsskoleelever i full blomstring. NÄr jeg trenger avbrekk fra hverdagens mas og fjas er jeg Ä finne pÄ havets bunn, i full gang med kamskjell- og krabbeplukking. Du kan ogsÄ finne meg pÄ hytter med snurredass og fjellski satt opp utenfor.