Dumpet etter ONS

Started by George, June 25, 2013, 19:59:34 PM

Previous topic - Next topic

George

Hei hadde en episode nå i helgen jeg aldri har opplevd før og har noen spørsmål som trenger avklaring. Siden folk her gjerne har litt erfaringer er det vel et fornuftig sted å spørre. Var ute på Lørdag sammen med noen kamerater. Kom en gjeng med jenter bort og spurte om å sette seg. Var egentlig tenkt som en rolig kveld med noen øl, men ble senere og senere. Var særlig ei veldig søt jente på bordet som satt lengst unna der jeg satt. Det kom til en gjeng med gutter etterhvert og de prøvde seg og på henne. Dette var ikke overraskende da det var ei veldig søt jente. Jeg var som jeg pleier lite re-aktiv da jeg kun hadde tenkt å ta noen øl den kvelden. Kvelden går og det nærmer seg stengetid og ei venninne og en kompis av hun søte kommer bort til meg og spør om jeg kan prate med den søte jenta da hun likte meg/synes jeg så bra ut. Vinket henne bort og pratet vel i 20 min før jeg foreslo å dra(var ganske nære stengetid). Hun ble med og vi dro til meg.

Jeg tok henne rett med inn på soverommet og startet med å ta av meg skjorta(Har grei erfaring med å bare starte med å kle av meg selv når vi har kommet inn på rommet da alle jenter starter med det samme). Vi hadde litt sex, men hun likte ikke at hun hørte han ene jeg bodde med ute i gangen. Endte med at det døde litt ut for min del og vi bare la oss for sove. Sto opp dagen etterpå og jeg fingret henne og gikk ned på henne. Dette var ei av de jentene som ikke ville lage for mye lyd. Jeg tenkte det kanskje var fordi hun visste det bodde en til her. Personlig sliter jeg med disse jentene da jeg føler jeg gjør en dårlig jobb og mister litt entusiasmen. Hun spente seg ganske kraftig og stønnet vesentlig høyere og ba meg ta fingrene ut av henne.

Jeg vet jaggu ikke om hun kom, men tror egentlig ikke det. Endte med at vi hadde sex. Etter å ha holdt på litt kvelden før og div andre omstendigheter kom jeg ganske fort til meg å være. Sikkert 3 min eller noe. Uansett la vi oss ned litt igjen for å sove og hun dro på søndag i 12 tiden.

Jeg sendte hun en melding på mandag og ba henne på en kaffe. Gav henne to dager å velge mellom. Fikk til svar at det var hyggelig, men at det ikke kom til å bli noe mer. Jeg har som regel alltid fått god feedback når jeg har brukt tid på jenter med fingre/munn. Selve sex opplevelsen var nok ganske så dårlig da jeg synes det selv også.

Det jeg synes er rart/kjipt er at jenta virket veldig bra på alle måter og var tydeligvis veldig interessert i utgangspunktet. Har tenkt litt på situasjonen i ettertid og har noen forslag til hvorfor hun kategorisk ikke ville møtes:

1. Sexen var rett å slett ræva. Ja det er jeg og enig i, men jeg gikk faktisk ned på henne ganske lenge og tenkte det ville "veie" opp.

2. Jeg hadde null komfort. Vi snakket sammen lite ute på byen, hun ble med hjem relativt fort. Satt meg ikke ned med henne når jeg kom hjem og bydde på noe å drikke eller et glass vann for videre prat.

3. Jeg var litt dårlig formen dagen derpå. Hadde vært ute på fredag og så jeg så ganske sliten ut i trynet.

4. Penis størrelse. Nja vet ikke med denne. Har ikke fått noen klager tidligere, men heller ikke noe:" Å du var stor". Er vel kanskje mer fordi jeg er i det tankefulle hjørnet og analyserer opp og ned. Er liten av vekst og har små hender etc. men har en jr. på 14-15 cm. Er dette virkelig snittet? Synes det er rart at jeg som er liten på alle områder skal ha en penis som er midt på treet (større enn rundt 50%). Eller er det noe som sies for å gjøre "alle" tilfreds? De med gjennomsnittlige på 17-18 cm ville jo føle seg store, mens de med 14-15 som egentlig er små tror de er gjennomsnittlige. Har pratet med noen kompiser og synes det virker som det vanligste er 17-18 cm(Vet at mange skryter på seg, men dog)

5. En god gammeldags kombinasjon av det over.

Setter pris på konstruktive tilbakemeldinger gjerne og fra jenter og instruktører. Dette er jo et forum for selvutvikling og målsettingen er at dette ikke skal skje igjen. Var litt ydmykende når de andre gutta sa jeg måtte ta kontakt med hun igjen da de og synes hun så bra ut for så å meddele at jeg fikk blankt avslag.

Lisa

6. Hun var kåt. Du var tilgjengelig. Ikke legg for mye i det.

George

Quote from: Lisa on June 25, 2013, 20:14:22 PM
6. Hun var kåt. Du var tilgjengelig. Ikke legg for mye i det.

Greit nok det, men med tanke på at det var 4-5 andre som prøvde seg direkte på henne(dette var kun rundt bordet) , så regnet jeg med hun var veldig interessert. Visst ikke hvorfor ikke bare bli med en annen som prøvde seg og som hun hadde snakket med? Var ei type jente som kunne fått hvem hun ville i praksis. Jeg var vel den som var minst tilgjengelig. Hadde hun vært så kåt hadde hun nok gått for noen andre litt tidligere. Skal og sies at det var ikke akkurat stygge, gutter uten game som hang der. Men enig i at jeg ikke bør legge for mye i det, samtidig er det frustrerende å bli servert ei rå pen jente på sølvfat for så å "ødelegge" det.

--WTF?--

#3
Hele poenget med ONS er jo at man ikke skal ha mer kontakt etterpå, så jeg skjønner ikke helt problemstillingen. Jeg pleier ihvertfall å screene ut jenter om ikke er interessert i meg som person, så mine alarmklokker hadde ringt allerede her:
Quote from: George on June 25, 2013, 19:59:34 PM
Kvelden går og det nærmer seg stengetid og ei venninne og en kompis av hun søte kommer bort til meg og spør om jeg kan prate med den søte jenta da hun likte meg/synes jeg så bra ut.

Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

piken

Helt ærlig så skjønner jeg ikke poenget med å spørre om en kaffe etter en ONS?? En ting hvis man snakker sammen mens man enda ligger i senga at det hadde vært hyggelig, men når man allerede har hatt sex så er det vel litt nedover i stigespillet å ta en kaffe...?

Så med utgangspunkt i at denne jenta er klin lik meg så var det derfor hun takket nei. Hvis du skulle ha håpet på å treffe henne igjen så ville jeg heller satset på filmkveld eller bootycall neste gang du er ute.

(Og siden du nevner penisstørrelse - jeg kan kun svare for min egen del - men 14-15 cm er nok litt lite og her gjelder det å kompensere - men den er ikke såå liten at det er hele svaret i denne situasjonen)

FatBoy

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skulle invitere henne på kaffe.
Knull>kaffe any day!
Fuck KAFFE liksom, det smaker jo hestemenstruasjon uansett! ;D

Når dere allerede har pult, er det jo mer nærliggende å invitere henne på et nytt knull!
På den måten kan du gjøre ONS om til FB.
Altså, dere har begynt å knulle. Flere ganger.
Om dere begynner å like hverandre, gå fra FB til forhold.

Spørsmålet er jo hva du vil. Mistenker at du inviterte på kaffe på autopilot for å ikke tape ansikt etter sexen gikk rett i tverleggeren. Ville ha en ny bekreftelse på at hun likte deg etter at det gikk skeis.

Det er jo så veldig date-aktig med kaffe, rart etter at dere har pult (ettersom kaffe ofte er et stoppested på veien til sex). Jeg ser også på det som et steg ned i stigespillet som piken nevnte. Men det er også litt inkongruent, litt weird hvis ikke kjemien satt så godt.
"Hvorfor vil han drikke kaffe? Bli bedre kjent? Hvorfor det?"

Har nok en god del med dårlig sex å gjøre sef, men dårlig sex er ikke det verste som kan skje.
En gang kom jeg etter 3 min og fikk den ikke opp igjen selv om dama sugde meg osv.
Prøvde igjen dagen etter, da gikk den ned igjen da jeg skulle ta på dongen, var så stressa om det.
Føles ut som hele verden skal le av deg men de gjør ikke det. Ingen big deal.

Ang størrelse, jeg tror det er mange som legger på litt, eller måler på uoffisiell måte (haha fra rasshølet til tuppen! :D)
Det er stor variasjon i størrelse på skjeder også.
Det er ikke du som har liten pikk det er hun som har stor mus.
;)

VB

Ville bare svare angående størrelse på penis, føler de andre svarene her allerede er dekkende for det andre du spør om.

Normalen i Norge er faktisk mellom 14-16 cm ( http://alphadesigner.com/art-store/europe-according-to-penis-size-print/ ), så hvis du ligger der er du av helt normal størrelse. Nå vet ikke jeg hvordan du måler, men for å måle riktig skal den måles på oversiden, fra basen til tuppen, ikke fra undersiden slik mange gutter gjør fordi den da virker lenger enn den er.

En annen ting som er viktig å huske er at diameteren er sannsynligvis viktigere enn lengden. Jeg ville heller ikke lagt for mye i hva folk sier er lite eller stort, de fleste gutter lyver om sin egen størrelse, derfor tror noen jenter at en gutt med 15 cm er liten når realiteten er at gutten kanskje hadde en 8-10 cm penis men målte fra undersiden og la på litt i tillegg.

Med alt det sagt så skader det ikke å kunne masse om sex, det er et par tråder på dette forumet med anbefalinger av sex relaterte bøker. Hvis du ikke har lest de så vil jeg anbefale deg å gjøre det, å være god i senga er helt klart et veldig stort pluss for å få jenter til å komme tilbake.

Ananas

Quote from: Lisa on June 25, 2013, 20:14:22 PM
6. Hun var kåt. Du var tilgjengelig. Ikke legg for mye i det.
Hahaha, på kornet! Ikke legg så mye mer i det, nei.

Du fikk til og med et ganske klart svar på meldingen du sendte henne dagen etter.

Anugita

Tro det eller ei, men jenter kan også gå ut kun for å få seg noe ;) At hun ikke bare ble med noen av de andre gutta, kan være fordi du virka minst interessert, og dermed ble en større utfordring/bekreftelse for egoet hennes...

George

En del svar her ja. Fatboy er nok inne på noe. Instinktivt tenkte jeg at her er det bare å la det fare. At det ikke var noe mer å hente her. Sendte egentlig melding fordi jeg ville ha en ny sjanse etter den dårlige prestasjonen. Var vel mer egoet som ville møte henne igjen enn at jeg trodde det var noen framtid der. Var og ei veldig pen jente så ble vel litt dratt igang av de andre som var ute som sa jeg måtte ta kontakt igjen. Jeg må innrømme at jeg for første gang i mitt liv har litt frykt/angst for å møte ei dame jeg har hatt sex med på ny. Sikkert helt irrasjonelt, men allikevel.

Ellers har du nok et poeng VB. Husker jeg leste en artikkel om det for lenge siden og ble nysgjerrig og dro frem målebåndet. Er vel mer naturlig å stole på vitenskapelige målinger enn målinger gjort på gutterommet. Husker jeg ikke helt feil er det veldig veldig få som har 18+ å fare med dersom man måler korrekt. Tror så mye som 70% lå mellom 14-16 cm. Problemet er vel når en fyr med en på 11 cm sier han er 15-16. Da forstår jeg at jenter som piken synes 15 cm kan være litt lite.

Ananas

Quote from: George on June 26, 2013, 21:08:02 PM
Problemet er vel når en fyr med en på 11 cm sier han er 15-16. Da forstår jeg at jenter som piken synes 15 cm kan være litt lite.
Unnskyld meg, men det er helt greit at du har 14-16 cm lang penis. Men når noen skriver at det er i det minste laget (noe jeg forsåvidt også er enig i), så må du respektere eller ignorere det. Da kan ikke du svare "jammen at, det er ikke det, det er bare ANDRE gutter som LYYVER om at de har 15-16 cm, når de egentlig har ELLEVE."

Litt lei av at guttene her skal fremstille jenter her som om de/vi ikke EGENTLIG vet hva vi prater om. Vi vet.

piken

+ 1 til Ananas.

Fullt klar over at mange menn legger til et par cm på penisstørrelsen, men vanskelig å lure meg på hele 7 cm.

Herretter legges målebånd med i rekvisittene til one night stands.



Lisa

Quote from: Ananas on June 26, 2013, 22:57:04 PM
Quote from: George on June 26, 2013, 21:08:02 PM
Problemet er vel når en fyr med en på 11 cm sier han er 15-16. Da forstår jeg at jenter som piken synes 15 cm kan være litt lite.
Unnskyld meg, men det er helt greit at du har 14-16 cm lang penis. Men når noen skriver at det er i det minste laget (noe jeg forsåvidt også er enig i), så må du respektere eller ignorere det. Da kan ikke du svare "jammen at, det er ikke det, det er bare ANDRE gutter som LYYVER om at de har 15-16 cm, når de egentlig har ELLEVE."

Litt lei av at guttene her skal fremstille jenter her som om de/vi ikke EGENTLIG vet hva vi prater om. Vi vet.

Når vi jenter snakker om penisstørrelser så er det snakk om faktiske størrelser. Jeg vet ikke hvor ofte dere blir spurt av jenter dere har sex med om hvor stor penisen deres er eller blitt målt med målebånd av sexpartnere for så å bli kategorisert i kategoriene "passelig", "for liten eller "for stor". Selv har jeg ikke vært borti det, men det er mulig jeg er konservativ. 

MEN om en gutt slenger frem greia si på størrelse med en markeringstusj og hevder den er 16 cm så kan jeg godt smile og la ham tro at jeg tror det. -men tro meg, jenter både ser, føler og vet forskjell på 11 og 16 cm.

En penis på 14-16 cm kan være liten eller passelig, alt etter sexstillingen og stramheten på musa (som dere sikkert vet så varierer den litt fra gang til gang og fra tidlig til sent i akta og fra før og etter orgasme). 16 cm er helt normalt og helt greit. På den positive siden så vil problemet med å være for stor sjelden forekomme.

VB

#13
Quote from: Ananas on June 26, 2013, 22:57:04 PM
Quote from: George on June 26, 2013, 21:08:02 PM
Problemet er vel når en fyr med en på 11 cm sier han er 15-16. Da forstår jeg at jenter som piken synes 15 cm kan være litt lite.
Unnskyld meg, men det er helt greit at du har 14-16 cm lang penis. Men når noen skriver at det er i det minste laget (noe jeg forsåvidt også er enig i), så må du respektere eller ignorere det. Da kan ikke du svare "jammen at, det er ikke det, det er bare ANDRE gutter som LYYVER om at de har 15-16 cm, når de egentlig har ELLEVE."

Litt lei av at guttene her skal fremstille jenter her som om de/vi ikke EGENTLIG vet hva vi prater om. Vi vet.

Den orginale posten min var litt overdrevet, men jeg tviler kraftig på at de fleste jenter kan si helt eksakt lengde (i følge standard måle metode) på en gutts penis eller en hvilken som helst annen gjenstand ved øyemål (unntatt målebånd og linjaler). Jeg vet at personlig kan jeg ikke gi deg lengden på en pinne jeg finner i parken helt eksakt, kanskje innen 1-3 cm, men eksakt, absolutt ikke.

Så hvis omtrent alle gutter lyver om størrelse + gutter har en tendens til å være hårete der nede + peniser har veldig forskjellig tykkelse så blir det vanskelig for de fleste jenter å si med stor sikkerhet hvor stor en penis er.

Jeg tviler ikke på at dere kan gi et godt anslag om størrelse, men at deres anslag stemmer overens med den offisielle måle metoden for peniser har jeg mindre tro på.

Noe som bringer meg til poenget mitt, gutter som faktisk måler på riktig måte burde ta det som andre gutter og jenter sier med en god klype salt. Jeg vil tro det fort kan være 1-3 cm forskjell fra den ekte målingen og anslaget som dere gjør.

Noe jeg kan si med stor sikkerhet siden samtlige jenter som har gjettet på meg har gjettet at jeg er større enn den faktiske målingen jeg har gjort selv. Og jeg ligger i området 15-16, vanlig gjetting er 16-17.


PS. Med det sagt vil jeg si det er relativt dårlig av jentene her inne å si til en kar at størrelsen på penis er liten i en tråd hvor han hinter til at han faktisk har problemer med størrelsen sin. Spesielt da med tanke på hvor mange menn som faktisk sliter med psykologiske problemer pga penis størrelse (også menn som har helt normalt store peniser). Det blir litt som å kalle en jente som har problemer med vekta si (selv om hun er innenfor normalen) for feit.

Lisa

Beklager at jeg sporer av tråden igjen, men jeg klarer ikke å la dette stå ubesvart.

Quote from: VB on June 27, 2013, 13:13:01 PM
PS. Med det sagt vil jeg si det er relativt dårlig av jentene her inne å si til en kar at størrelsen på penis er liten i en tråd hvor han hinter til at han faktisk har problemer med størrelsen sin. Spesielt da med tanke på hvor mange menn som faktisk sliter med psykologiske problemer pga penis størrelse (også menn som har helt normalt store peniser). Det blir litt som å kalle en jente som har problemer med vekta si (selv om hun er innenfor normalen) for feit.

Hva er forskjellen på å si " 14-15 cm er nok litt lite og her gjelder det å kompensere - men den er ikke såå liten at det er hele svaret i denne situasjonen" om en normalpenis og "aaaalt for spinkel for meg" om en normal kvinnekropp?