Dumpet etter ONS

Started by George, June 25, 2013, 19:59:34 PM

Previous topic - Next topic

VB

#15
Quote from: Lisa on June 27, 2013, 13:43:04 PM
Beklager at jeg sporer av tråden igjen, men jeg klarer ikke å la dette stå ubesvart.

Quote from: VB on June 27, 2013, 13:13:01 PM
PS. Med det sagt vil jeg si det er relativt dårlig av jentene her inne å si til en kar at størrelsen på penis er liten i en tråd hvor han hinter til at han faktisk har problemer med størrelsen sin. Spesielt da med tanke på hvor mange menn som faktisk sliter med psykologiske problemer pga penis størrelse (også menn som har helt normalt store peniser). Det blir litt som å kalle en jente som har problemer med vekta si (selv om hun er innenfor normalen) for feit.

Hva er forskjellen på å si " 14-15 cm er nok litt lite og her gjelder det å kompensere - men den er ikke såå liten at det er hele svaret i denne situasjonen" om en normalpenis og "aaaalt for spinkel for meg" om en normal kvinnekropp?

Vel det kommer an på, var det en jente som postet sin vekt / bilde og hintet om at hun hadde problemer med at hun var undervektig i den tråden du refererer til? Hvis det var det så egentlig ikke så mye, da vil jeg si det er også veldig dårlig gjort å gjøre.

For å utdype, trådstarter skriver dette,

Quote from: George on June 25, 2013, 19:59:34 PM4. Penis størrelse. Nja vet ikke med denne. Har ikke fått noen klager tidligere, men heller ikke noe:" Å du var stor".

Så slik jeg forstår det var / er trådstarter usikker på om han er stor eller liten, faktum er at han er midt i normalen. Da synes jeg det er dårlig at å i stede for å opplyse om at det er midt i normalen så blir det sagt det du nevner over + flere andre som joiner inn.

Det er slike ting som kan skape psykiske problemer hvor en kar som egentlig har en helt normal penis går rundt å tror han er liten eller under gjennomsnittet.


Potet

Blir litt off-topic, men det får gå: Det er sjelden lengden på penis som er et eventuelt problemet, for sjeden er som regel ikke dyp nok til at den får plass til en 20 cm lang monsterkukk. Om jeg ikke husker helt feil er sjeden i utgangspunktet rundt 10 cm dyp, men utvider seg når man blir kåt. Lengden er forskjellig, men generelt samsvarer dybden på jenters sjeder med gjennomsnittslengden til en mann av samme rase (altså asiatiske jenter har ikke like dyp sjede som f.eks. afrikanere). Hvis du som jente er plaget av at du trenger en mann som er stor nok, bør du øve opp PC-muskelen. Da føles han større og du føles trangere for han. Som en lei bivirkning får man også sterke orgasmer om man har en sterk PC-muskel. Det kan ikke være lett å ha høye krav til penis, for det er umulig å kunne forutsi på forhånd hvor stor han er (en slapp pikk sier kun noe om minimumsstørrelsen, så det er umulig å si noe før du først har sett han i full blomst). Har det skjedd at noen jenter her har dumpet/mistet interresse i en gutt kun pga størrelsen?

Når det gjelder å støte gutter med utsagn om at gjennomsnittlig er litt lite, kan man heller si f.eks. at gjennomsnittlig er for lite for deg, men det gjelder neppe for de fleste andre jenter. Jeg er kjempekresen når det kommer til hva jeg slags kropp jeg ønsker en jente skal ha og er fullt klar over det, så når jeg snakker om hva slags kropp jeg foretrekker er jeg raskt ute med å påpeke at jeg skiller meg ut. Mitt intrykk er at de aller fleste jenter er fornøyde med en gjennomsnittlig pikk så lenge alt annet er på plass seksuelt. Eller tar jeg feil her?

On topic: Førsteinntrykket mitt er at hun bare ville ha seg. Var det kanskje en rebound? Det har skjedd med meg en gang at jeg har hatt en random jente som har kommet opp til meg og dratt meg bort til vennine som trengte en rebound. Girls be crazy.

Du skriver at venner av henne hintet til deg om at hun var keen. Da er det tydelig at hun var gira allerede før dere blir kjent, noe som hinter til at hun bare vile ha seg noe. Kanskje hun først ble keen på sex etter å ha snakket med de andre som prøvde seg først? Kanskje hun hele tiden hadde bestemt seg for at det var deg hun ville ha seg med, og derfor avviste de andre? Tolk det uansett positivt at det er deg hun valgte. Når hun blir med deg hjem etter så kort tid sier det seg selv at hun egentlig ikke er så interessert i deg, bare kroppen din (selv om det virket som det var du som pushet det videre. Good boy!)

Var det veldig kleint dagen derpå? Var det tydelig at hun bare ville dra fortest mulig hjem? Hvis dere har null seksuell kjemi kan det også være en viktig grunn. Det har skjedd med meg at jenter fotsatt vil ha sex med meg andre gang jeg møter dem selv om jeg har fyllepikk (kompenserte da med litt tunge og fingre så viste i alle fall en viss innsats). Det er så klart andre faktorer som kan føre til at en jente vil ha sex igjen selv om første gangen ikke var perfekt, men noen mangler er lettere å godta enn andre. Altså, om du er litt full og ikke presterer på topp kan det hende hun vil igjen, men hvis man har null seksuell kjemi gidder hun neppe å prøve flere ganger for å forbedre det når hun heller kan finne en annen som hun har bedre seksuell kjemi med. Hadde dere vært på dealeren lenge og hadde følelser for hverandre før dere hadde dårlig sex første gang ville hun i alle fall prøvd flere ganger for å se om det kan forbedres, noe det som oftes gjør. Naturlig nok vil jenta også være nervøs (om ikke mer nervøs enn deg) første gangen og det vil også påvirke hvordan den seksuelle kjemien mellom dere er.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Ananas

#17
Quote from: Potet on June 27, 2013, 15:17:42 PM
Hvis du som jente er plaget av at du trenger en mann som er stor nok, bør du øve opp PC-muskelen. Da føles han større og du føles trangere for han.
Det er så typisk for gutter å skylde på at jenten ikke er trang nok når man som jente sier at man ikke liker eller vil ha en liten penis :p

En større penis kan støte lenger inn i skjeden, noe som føles mye diggere ut. Dette må vi, eller i alle fall jeg, få lov til å mene uten at det virker som om jeg ser ned på noen andre. Og hvis dere tror at en med gjennomsnittsstørrelse på penis ikke kan få til noen av de samme støtene, så burde dere lese dere opp.

Men jeg ser poenget VB kom med at vi burde ta mer hensyn til noen som tydeligvis hinter til at han har problemer med penisstørrelsen sin. Allikevel var det ingen av jentene som først påstod at det var penisstørrelsen som var problemet, men trådstarter selv.

Jeg holder meg til mitt første utsagn om at hun bare var ute etter et ligg, og du var den som virket mest interessant og var tilgjengelig. Ikke legg mer i det. Selv om dette er et diskusjonsforum, så trenger man ikke å trekke slike ting med ganske enkle svar ut i all evighet.

Potet

Det var ikke ment som kritikk til deg. Det var bare et forslag som kan gjøre at du kan nyte sex med flere gutter, for det kan ikke være lett å finne en bra match dersom størrelsen tydeligvis har så mye å si for deg. Gutter kan ikke gjøre noe med størrelsen sin, men ved at jenter trener PC-muskelen kan man gi en følelse om at han er større. Antar du mener at en med gjennomsnittsstørrelse IKKE kan få til noen av de samme størrelse som en som er stor. I snitt skal en gjennomsnittlig penis penetrere dypt nok for en jente av samme rase. Noen stillinger gjør at han kan støte dypere, men hvis det fortsatt ikke er nok kan jeg forstå at du foretrekker større peniser.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

George

Hehe har har det jo tatt helt av!

Nei har ikke noen store komplekser under beltet, alt fungerer som det skal og vel så det. Hadde jeg hatt 11 cm hadde jeg nok fortsatt som før og. Har fokus på de tingene jeg får gjort noe med og driter egentlig i ting som jeg ikke får gjort noe med. Vil anbefale alle jenter og gutter og ha den holdningen. Klarer du å implementere det helt og fullt er det veldig befriende. 

At noen jenter synes 14-15 cm er for lite for de er helt ok for min del. Alle har sine preferanser og det er lov. Jeg skrev det fordi jeg la ALLE muligheter på bordet (og for å få litt diskusjon ;D ).

Visst du som gutt trenger jenter som er trangere enn snittet for å nyte har man nok en liten penis ja. Jeg har kun møtt på ei jente som jeg synes var altfor vid og jeg har hatt meg med en del damer. Sexen ble allikevel bra da man kan tilpasse seg situasjonen og gjøre det beste ut av det. Hadde sex med henne et par ganger til, men droppet det da jeg fikk litt for mange natta-meldinger fra henne etterhvert. Det samme gjelder for dere jenter, sliter du med å nyte en helt vanlig penis er det kanskje på tide å se seg selv noe i speilet.

Jeg overdrev bevisst om 11->15 cm for å svare VB. Visst du mener rund 15 cm er for lite er jo det helt ok. Ingen som skal tvinge deg til noe annet:). Men måtte ta et rask google søk her og er faktisk slik at visst man skal opp i en 18 cm+ eller 7 tommer ca, så er det godt under 5% av menn som kan stille med dette. Skal fyren i tilegg ha andre ting som sjarm, utseende, humor etc. på plass må det da være vanskelig å finne bra gutter. 

Angående kleinhet dagen derpå. Nei det var ikke så kleint egentlig. Hun ville bli litt lenger og sove litt mer. Ville og at jeg skulle stryke hun på låret/ryggen og kysse hun i nakken da hun likte det. Var ikke sånn at hun styrtet ut døra, hun dro vel 1200-12:30 tiden. Det var ikke noen topp kjemi hverken på den ene eller andre måten. Men jeg skal ærlig innrømme at etter to sene kvelder ute er jeg ikke i topp humør søndag morgen. Har hørt før at jeg kan virke litt uinteressert og kjedelig dagen derpå. Dersom hun oppfattet det slik vil det selvfølgelig virke merkelig at jeg sender en melding om å møtes noen dager etterpå.

 

Habbi

Det er ikke lengden det kommer an på, men meter pr sekund!


Jeg tenker at det å be om kaffedate dagen etter er et skritt tilbake. Men tror hovedsaklig at dette var ei jente som trengte ein kjekkas for kvelden. Og at hun valgte deg er jo ganske bra? Kanskje hun ikke er klar for noe kjæresteting, og derfor takker nei til noe mer. Uansett er det en +1 til deg, og en bra bekreftelse på at du er en kjekkas ;)