Nettdating for dummies ... Tidsbruk mm.

Started by Greeneyed, June 27, 2013, 12:01:32 PM

Previous topic - Next topic

Unloved

Quote from: Greeneyed on July 01, 2013, 22:32:53 PM
Sant, Unloved, en videosamtale kunne gått an. Vanskelig mens jeg er hjemme i et superlytt hus, men du har et poeng!

Hehe tiden går fort, du dør sikkert ikke av å vente til ferien er over ;)
Ellers kan du jo også sette på hodetelefoner og be motparten prate, mens du selv skriver.

Quote from: Greeneyed on July 01, 2013, 22:32:53 PM
Det høres ubehagelig ut å bli stilt sånne spørsmål av noen man ikke kjenner, men samtidig slipper man dermed unna en date med en som begynner sånn. Jeg mener, alle gutter og menn oppfører seg vel ikke automatisk sånn så fort de er i en videosamtale?

Vet ikke... Med meg har de gjort det, men som jeg har lært av å lese litt her på forumet så kan det være min egen feil. (Uten at jeg er helt sikker på hvorfor, jeg er hverken spesielt flørtete eller kler meg "billig"). Det kan hende du får helt andre erfaringer.

Greeneyed

Hm, merker jeg blir skeptisk! Hehe :) Takk for at du deler av erfaringene dine, Unloved.

Du har forresten helt rett, tror jeg orker å vente til ferien er over ;) Dessuten er det egentlig travelt nok med ordentlige dater her ... Kanskje like greit å droppe de jeg verken bor i nærheten av når jeg er i studiebyen eller når jeg er hjemme på ferie. Er det så vanskelig å bare få til et kort møte, er det vel ikke akkurat en jeg kommer til å møte mange ganger uansett.