Sjekke jenter på Stranda - Hvordan?

Started by Bozzern, July 17, 2013, 00:14:53 AM

Previous topic - Next topic

Bozzern

Kanskje litt teit tittel. Regner ikke med at det er noe annerledes å sjekke jenter på stranda enn andre steder, men jeg trenger hjelp. Hear me out:

Nå som det er sommerferie er det jo drøssevis med flotte jenter å se på stranda fra camping, lokalt og overalt egentlig.
Hvordan få kontakt med disse? Spesielt hvis det er en stor gjeng med jenter.

Ser ikke for meg at jeg kan bare gå bort og snakke med dem. Hva skal jeg si? Hvordan unngå kleinhet i folkemengder/venninnegjengen?

Jeg og en kamerat så noen veldig søte jenter her om dagen, og vi hadde så utrolig lyst til å gå bort å prate med dem, men vi ante ikke hva vi skulle gjøre så det endte med at de dro. Da slo det meg hvor deilig det hadde vært å kunne gått rundt på stranda og gått skikkelig på "jakt" uten å være redd.

Er helt nytt med alt dette så takker for alle svar! Er 16 år btw :)

bareAre

Quote from: Bozzern on July 17, 2013, 00:14:53 AM
Regner ikke med at det er noe annerledes å sjekke jenter på stranda enn andre steder

Blir som på dagtid det, bare gå bort og si "Hei, vi/jeg måtte hilse på dere.". Og inviter dem på vors etter en del prating (om været, om hvor de skal ut i kveld, eller hva som helst) og ta nr. Var på (strand)ferie nå nylig i utlandet og det funker. Du skal være litt tøff, men det er nok kun i hodet det sitter. Ingen grunn til at det skal bli kleint.

Solskinn

Jeg ble sjekket opp på stranda en gang.
Jeg hadde gått ut i vannet alene. Da jeg kom opp av vannet kom han mot meg og bare spurte hvordan vannet var, hvor mange grader jeg trodde det var i vannet. Og så var samtalen igang. Kan være så enkelt som det  :D
Du kan spørre/si hva som helst så lenge det gjøres med ett lurt smil. Tull og tøys masse, så går det nok fint  8) 8)