Vurdering av bilder

Started by Stylish, July 29, 2013, 02:12:27 AM

Previous topic - Next topic

Stylish

Jeg driver å fikser noen bilder til sukkerprofil og trenger derfor 2-3-4 jenter som kan velge ut de beste bildene av meg mot betaling (200,- per pers.) Det vil være en tre til fire hundre bilder totalt og skal ikke ta altfor lang tid å gå igjennom. Meld interesse her eller per PM. :)

Stylish


Stylish

Trenger en siste jente! Kjempefint om noen kan stille opp :)

sitronsaft

Vet ikke helt om du har fylt opp kvoten din enda, men jeg spør, jeg:

Hva er det du egentlig er ute etter? En gruppe jenter som skal si sin ærlige mening om bilder av deg? Skal vi møtes i en gruppe sammen med deg? Eller tar vi det over nettet?

tore

Tipper du bare trenger å gå over bildene og fortelle han hvilke bilder du synes han ser kjekkest ut på.

Jævli lurt egentlig. Hvis for eksempel tre jenter liker det samme bildet så vet han at han har et skikkelig bra bilde.

Stylish

Jeg kjører førstemann til mølla prinsippet og kvoten er derfor fylt opp. De jentene som var først er:

venninne av Vaffel
Lisa
Ananas
sitronsaft

Sitronsaft: Jeg copy/paster det jeg skrev på mail til Vaffel sin venninne, så kan du se hva jeg er ute etter :)

"Hei!

Jeg fikk beskjed fra xx at du er interessert i å vurdere bilder av meg til en sukkerprofil? Det vil være ca 200-300 bilder totalt og skal ikke ta altfor lang tid å gå igjennom. Jeg betaler 200,- kroner til hver jente som ser gjennom.

Når du velger ut bilder er det greit hvis du har i bakhodet: "Er dette en gutt jeg kunne datet?"
Gi meg en tilbakemelding på hvilket bilde du liker aller best (vil bli profilbilde på facebook og sukker) og i tillegg tre-fire-fem bilder du mener er bra. Det er greit at du tenker kvalitet fremfor kvantitet da du velger ut bildene. Heller to gode bilder, enn to gode og et halv-godt.

Hvis du legger igjen fult navn, postadresse og poststed så overfører jeg 200 kroner til deg når du har sett over bildene :)

Tusen takk for hjelp!"

Var dette forståelig? :)

Jeg skriver en melding i denne tråden når jeg er ferdig å ta bilder.

dagligvare

Hva i f... skal du ha alle de opplysningene for? Det holder lenge med kontonummer.

Stylish

Ikke hos Skandiabanken, nei :)

Lisa

Dette var ny info for meg! Jeg gir ikke bort alle personopplysninger for en 200 lapp. Du må nok finne noen i mitt sted om du fortsatt ønsker fire stk.

sitronsaft

+ 1 til Lisa.

MEN når det skal sies forstår jeg ikke helt hvorfor du tilbyr betaling. Hvis det eneste er å gå gjennom et par hundre bilder og gi tilbakemelding på hvilke man personlig liker best, mener jeg. Forstår at 200 kroner kan være lokkemat for mennesker som ikke helt gidder, men personlig synes jeg det er feil å ta imot penger fra noe som krever såpass lite effort. Du kan f.eks heller bruke de på å investere i et plagg jeg synes kan passe deg eller noe  ;)

Stylish

Quote from: Lisa on August 03, 2013, 16:23:14 PM
Dette var ny info for meg! Jeg gir ikke bort alle personopplysninger for en 200 lapp. Du må nok finne noen i mitt sted om du fortsatt ønsker fire stk.

Jeg skjønner det. Det er nettbanken som fungerer slik at den må ha alle personopplysninger når man skal overføre til noen, i tilfelle det skulle bli kluss med transaksjonen.

Quote from: sitronsaft on August 03, 2013, 16:29:57 PM
+ 1 til Lisa.

MEN når det skal sies forstår jeg ikke helt hvorfor du tilbyr betaling. Hvis det eneste er å gå gjennom et par hundre bilder og gi tilbakemelding på hvilke man personlig liker best, mener jeg. Forstår at 200 kroner kan være lokkemat for mennesker som ikke helt gidder, men personlig synes jeg det er feil å ta imot penger fra noe som krever såpass lite effort. Du kan f.eks heller bruke de på å investere i et plagg jeg synes kan passe deg eller noe  ;)

Tanken bak å gi ut en liten slant var at jentene skulle få noe igjen for arbeidet, selv om det ikke skal ta altfor lang tid å gå igjennom bildene.

Anders GV

Quote from: Stylish on August 03, 2013, 16:55:51 PM
Quote from: Lisa on August 03, 2013, 16:23:14 PM
Dette var ny info for meg! Jeg gir ikke bort alle personopplysninger for en 200 lapp. Du må nok finne noen i mitt sted om du fortsatt ønsker fire stk.

Jeg skjønner det. Det er nettbanken som fungerer slik at den må ha alle personopplysninger når man skal overføre til noen, i tilfelle det skulle bli kluss med transaksjonen.
Nei, du trenger kun kontonummer.

Stylish

Quote from: Anders GV on August 03, 2013, 17:06:45 PM
Quote from: Stylish on August 03, 2013, 16:55:51 PM
Quote from: Lisa on August 03, 2013, 16:23:14 PM
Dette var ny info for meg! Jeg gir ikke bort alle personopplysninger for en 200 lapp. Du må nok finne noen i mitt sted om du fortsatt ønsker fire stk.

Jeg skjønner det. Det er nettbanken som fungerer slik at den må ha alle personopplysninger når man skal overføre til noen, i tilfelle det skulle bli kluss med transaksjonen.
Nei, du trenger kun kontonummer.

Herlig! Da er det i orden da :)

Dev

Dukker ikke info opp på transaksjonen?