Hvor lenge bør jeg prate før jeg foreslår å møte jenter som bor langt unna?

Started by fri90, September 25, 2013, 21:37:50 PM

Previous topic - Next topic

fri90

Føler det begynner å gå fremover med nettdatingen nå etter å ha lest boka til Sondre.
Jeg har ingen problem å møte jenter som bor nærme meg rimelig raskt, men finner ikke
helt ut for lenge jeg bør prate før jeg foreslår å treffes for jenter som feks bor i krsand.
( Er svak for den dialekta så går ofte etter dem)

Noen forslag,erfaringer eller meninger om det? :)

Unloved

Det spørs litt på jenta, hvordan du tenker det skal skje, hvor ofte dere sender medlinger (en gang hver tredje dag? Flere ganger daglig?) etc...

Hvis du tenker at daten skal skje på hennes hjemmebane, så kan det være lurt å finne på en grunn til at du er der... Personling føler jeg meg veldig presset hvis en fyr jeg prater med gir inntrykk av at han tar turen til dit jeg bor med kun ETT mål, så ta vekk presset og lat som om du skal stoppe innom på vei til ett annet sted.

fri90

Vis man prater hver dag eller annen hver dag, hvor lenge tror du jeg bør vente til jeg foreslår det?
Skjønner hva du mener, det eneste jeg er redd for er at hun kanskje vil komme til å avlyse mens jeg
evt sitter på toget på vei dit og siden hun da tror jeg skal dit uansett er det ikek noe big deal for
henen å avlyse det..

Stanley

Unloved sitt svar var basert på at daten var på HENNES hjemmebane. Inviter jenta til DIN by?
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Unloved

Tja, spørs litt på avstand også, men... noen uker, kanskje?
Vil si generelt at desto større avstanden er, desto lengre tid bør det ta. Er det snakk om Oslo-Skien er det liksom ikke så vanskelig å få til som hvis det er Mandal - Kirkenes.

Nå er det jo kommet en annen tråd også som er delvis inne på dette temaet...
http://godevibber.no/forum/index.php?topic=4193.0

Quote from: Stanley on September 26, 2013, 16:26:26 PM
Unloved sitt svar var basert på at daten var på HENNES hjemmebane. Inviter jenta til DIN by?

For eksempel, ja :)

fri90

ok, så jeg bør vente noen uker med å NEVNE at vi skal møtes vis det er langt unna, eller er det mer at vi skal finne en dag som passer etter noen uker? Takk forresten :)

Greeneyed

Jeg synes ikke det er så farlig å nevne at du vil møte henne, men hvis det er langt for deg å reise f.eks. til Kristiansand, er det kanskje å ta det i kombinasjon med at du skal gjøre noe annet der. Litt sånn, "du, jeg skal på Start-kamp i helga, lyst til å ta en øl, eller?". Hvis man skriver lenge fram og tilbake, og du lenge skriver at du gleder deg til å møte henne el., kan det virke som du synes det er en veldig stor greie, selv om du ikke mener det.

fri90

Skjønner hva du mener, men når jeg først reiser så langt så vil jeg jo ikke tra en dagstur, da er det greit med overnatting, hvordan skal jeg løse det?

Unloved

Quote from: fri90 on September 30, 2013, 21:08:30 PM
Skjønner hva du mener, men når jeg først reiser så langt så vil jeg jo ikke tra en dagstur, da er det greit med overnatting, hvordan skal jeg løse det?
Ja det var det da.... Som Greeneyed sier, ha ett annet formål med reisen. Blir fort ett veldig press hvis du spør om å låne sofaen hennes for eksempel... Tenk om dere møtes og hun bare "åh herregud, hvordan kommer jeg meg vekk herfra?", også er dere tvunget til å være sammen i mange timer etterpå.