BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

Sukker.no chat erfaringer

Started by kingkong, September 26, 2013, 19:00:38 PM

Previous topic - Next topic

kingkong

Hei folkens.
Har nylig meldt meg inn pÄ sukker.no og driver og eksperimenterer litt med dei ulike funksjonane.
Kva er folk flest sine erfaringa med chaten?
Har prÞvd Ä kontakte 5-6 jenter som eg synes sÄg smÄinteressante ut, men fÄr ikkje akseptert en einaste chat-request.
Er det berre kryp og tullinga som driver og spamma damene med useriĂžse og slibrige forespĂžrsler som gjer damene tilbakeholdne
eller er eg totalt uinteressant?

Kan som tilleggsinformasjon nevne at eg har ca 120 visninger og har fÄtt 10 gule hjerter og ok respons ellers.

Noken som har gode synspunkt pÄ saken?

Northwind

Mange jenter er ikke sÄ begeistret for den chat-funksjonen. Det er bedre Ä sende meldinger istede.

Hvis noen av de du har fÄtt hjerter av virker interessante, sÄ er det jo bare Ä kjÞre pÄ med de.

Unloved

Quote from: kingkong on September 26, 2013, 19:00:38 PM
Er det berre kryp og tullinga som driver og spamma damene med useriĂžse og slibrige forespĂžrsler som gjer damene tilbakeholdne

JAAAAAAAAAAA!!!!!
Av en eller annen grunn er dette ogsÄ ett mye stÞrre problem pÄ norske nettsider enn utenlandske, hvertfall for meg.

piken

For min del sÄ finner jeg aldri ut at noen har forsÞkt Ä kontakt meg pÄ chatten fÞr etterpÄ. Har kun svart pÄ en chatrequest en gang, og da spurte han i meldingsutvekslingen om vi kunne gÄ over til chat for lettere flyt i samtale. Men da kunne vi jo like greit brukt facebook eller skype egentlig.

SÄeh, konklusjonen er vel: Send melding og ta samtalen over pÄ facebook hvis behovet for raskere kommunikasjon melder seg. Men ha treff IRL som mÄl :)

kingkong

Ok, takker for synspunkt pÄ saken.
Synes personlig flyten i praten gÄr litt lettare pÄ chat enn ved Ä sende ei og ei melding, men innser at Ä Äpne med chat funka hÄplaust dÄrlig.

FÄr svar pÄ sikkert 90% av dei vanlige innboksmeldingane eg sender, sÄ det er nok en bedre strategi Ä Äpne der for sÄ Ä eskalere til chat eller date etterkvert.

Bli med pÄ 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking