Hei folkens.
Har nylig meldt meg inn pÄ
sukker.no og driver og eksperimenterer litt med dei ulike funksjonane.
Kva er folk flest sine erfaringa med chaten?
Har prÞvd Ä kontakte 5-6 jenter som eg synes sÄg smÄinteressante ut, men fÄr ikkje akseptert en einaste chat-request.
Er det berre kryp og tullinga som driver og spamma damene med useriĂžse og slibrige forespĂžrsler som gjer damene tilbakeholdne
eller er eg totalt uinteressant?
Kan som tilleggsinformasjon nevne at eg har ca 120 visninger og har fÄtt 10 gule hjerter og ok respons ellers.
Noken som har gode synspunkt pÄ saken?