Gankse kul app! Lastet det ned pĂ„ sĂžndag og har hittil 17 matches. Er i grunn ikke sĂ„ fornĂžyd med det siden jeg sveipet «like» pĂ„ VELDIG mange â men med god grunn

. Mange sÞte i lokalomrÄdet, men ganske unge da, med snitt pÄ 19-22 (kan hende noen av de synes jeg er litt for gammel for de, er 27). Bor i en by med rundt 70-90.000 innbyggere. Mange av matchene blir det ingen ordentlige samtaler ut av heller.
Mange av de aller peneste har tydeligvis ikke liket meg, sÄ det betyr vel at de anser seg selv som «out of my league». Eller sÄ har ikke bildene mine noen slags wow-faktor. Er ikke sÄ lett Ä finne ut av hva som kjennetegner bildene til de guttene som faktisk fÄr veldig mange likes. SÄ dere heterofile jenter her som har prÞvd Tinder, hva fÄr dere til Ä «like»?

Er pÄ praten med ei veldig sÞt ei. Det er ikke sÄ mye frekk og seksuell preik. Ikke at det mÄ vÊre det, men har ikke noe i mot det heller

Dreier seg mest bare om skole/eksamen, hvordan det er Ä bo i byen, osv. Hvis dette pÄgÄr for lenge tror jeg det vil dÞ ganske snart.
Noen tips til hvordan jeg kan unngÄ Ä kjede henne i hjel og heller skape litt god tiltrekning, uten at det plutselig virker veldig unaturlig, pÄtvunget eller i overkant frekt?
Har ikke lyst til Ä bli han som «bare» ender opp med Ä chatte med henne. Vil spÞrre om Ä mÞte, men det mÄ fÞles mer pÄ sin plass fÞrst. Kan vÊre greit Ä fÄ inn litt humor i chattingen ogsÄ. Jeg har humor, men den er noksÄ sÊr. Og kun de jeg har kjent en stund vil forstÄ den... Er ikke helt pÄ den Ylvis, Raske menn, Kristian Valen-type humoren. Forestiller meg at det er det de fleste «elsker». Er litt mer pÄ type Tim & Eric (youtube Just 3 Boyz). Men sÄ Ä si ingen andre jeg kjenner synes det er lattis :p