Jeg er en jente som liker å være selvstendig, og derav også betale for meg selv. Synes det er ubehagelig å bli påspandert på første date, for da vil man føle at man skylder noe ..
Har opplevd et par ganger at daten allerede har kjøpt kaffen når jeg ankommer, og det synes jeg faktisk er litt rart. Får følelsen av at kaffen er viktigere enn meg da. Mulig jeg er sær, men etter mitt synspunkt er det ganske sært å tro at jenter går rundt og forventer å bli påspandert slik at man må skynde seg å handle før hun kommer .. eller? Eventuelt kan du jo bare si "Skulle gjerne spandert på deg, men er dessverre veldig blakk nå" - hvis du er av typen som ville spandert hvis du har penger.
Ellers er forslag til date å gå en tur, kanskje gå i den nye skulpturparken eller vigelandsparken hvis du bor i Oslo. Eller så er botanisk hage også veldig fint og småromantisk område. Det kjekke med å gå en tur er at man ikke trenger å se hverandre i øynene hele tiden, noe som gjør det lettere å snakke og å bli kjent - litt mindre klein stemning.