Niceguy metoden funker på samtalene. Hvorfor?

Started by fri90, December 23, 2013, 00:48:10 AM

Previous topic - Next topic

Reas

Quotenår du sier fysisk forhold tenker du da at jeg kommuniserer at det bare er sex med vennskap eller vises det mer som forhold, for da har jeg sendt ut feil signaler

Med fysisk forhold, mener jeg at du ikke er ute etter å bare være en venn(bli friendzoned), men at dere er fysiske med hverandre. Det vil si kosing, kyssing, sex osv. Er det som gjør at samtalene dine funker, og vil ikke kalle det "Niceguy metoden" siden en niceguy ikke gir tegn på ønske om seksuell kontakt.

Du er en mann og er ikke redd for å vise/si hva du ønsker!  ;)

Dwerg

Ble selv litt fanget av "niceguy" syndromet og prøvde å være det motsatte. Den negative definisjonen er en som bevisst er snill med hensikt å ha sex. Problemet er at man fort blir snill og bare snill, og det blir fort lite utfordrende og kjedelig. Det er ingenting galt med å være snill, men det må brukes riktig og det er utfordringen for mange.
Ærlighet er i grunnen det viktigste. Joda du kan lett juge ei jente til sex, men det er ikke veldig etisk og du dreper alle sjanser for noe mer.

Er ikke galt å krydre en samtale med sex heller, men ikke bli for seriøs med det. Det du faktisk signaliserer er at du er komfortabel med det. Eller med andre ord at du ikke gjør det kleint om det kommer så langt.