BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

Tinder-date i dass

Started by night_drive, December 15, 2013, 23:01:29 PM

Previous topic - Next topic

night_drive

Var akkurat pÄ en fÞrstedate, etter mange utsettelser. Har hatt veldig bra connnection pÄ chat og begge har brukt nok tid pÄ det til Ä tilsi at det er/var en interesse der, noen ganger med lange meldinger fram og tilbake. MÞttes i dag, for en fÞrti minutters gÄtur. Det gikk ikke strÄlende. Hun var kjempevakker og som nesten alltid har vÊrt tilfellet nÄr jeg mÞter sÄnne jenter sÄ ble jeg mer reservert, mer stille enn jeg vanligvis er, rar og tenkte veldig mye pÄ hva jeg skulle si. Beta. Praten dreide seg om alle de vanlige, safe tingene. Det ble en del smil og latter her og der, men jeg klarte ikke Ä bygge spenning. "Du fÄr ha god jul da og sÄ snakkes vi kanskje." Hun sÄ meg ikke inn i Þynene nÄr hun sa det. Det er kjÞrt.

Sletta facebook-loggen vÄr. Vil ikke tenke pÄ henne lenger. Ikke fordi jeg ikke har lyst til Ä mÞte henne igjen, det har jeg. Men fordi jeg ikke regner med Ä hÞre fra henne igjen. Om jeg sender henne en melding kommer hun nok til Ä svare hÞflig, men det blir ikke mer enn det. Det er vel ingen vits Ä bruke mer tid pÄ det?

Men jeg satte stor pris pÄ at hun hadde integritet nok til Ä mÞte opp - det kan man ikke ta for gitt disse dager.

Stanley

.
Hvis du ikke spĂžr, vil svaret alltid vĂŠre nei.

night_drive

Det skal ikke sÄ mye til for at spÞr henne om hvordan det gÄr, eller liknende. Det du sier er at det er mer Ä vinne pÄ Ä fortsette Ä prÞve, selv om jeg tror at hennes interesse har forduftet? Har jo ingen bevis for det, kun fÞlelsen. Fikk ikke hadet-klem en gang :/

Jenter som henne har sÄ mange valg og tilbud.

Anders GV

Quote from: night_drive on December 15, 2013, 23:26:18 PM
Fikk ikke hadet-klem en gang :/
...hun fikk jo heller ikke hade-klem av deg...

Anders GV

Quote from: night_drive on December 16, 2013, 01:38:08 AM
Tenker ogsÄ at om hun er interessert sÄ kontakter hun meg.
Jeg forstÄr ikke helt logikken:
Du kontakter ikke henne, men du er keen --> hun kommer til Ă„ kontakte deg om hun er keen.

night_drive

Har tenkt mye de siste timene. Tankene mine hopper fram og tilbake, fra det ene til det andre. Det medfÞrer ikke sÄ mye logikk, sÄ jeg ser at den er vanskelig Ä finne. Jeg liker henne godt men har noen issues med at jeg "forutser" ting som jeg ikke har bevis for, som f.eks. at hun ikke kommer til Ä svare pÄ meldinger, eller rett og slett ikke er keen. Jeg vet, det er tankegang hinsides all fornuft.

NÄr det har gÄtt noen dager kommer jeg nok til Ä sende henne en melding (i motsetning til hva jeg skrev i stad). Men jeg vet ikke hva jeg skal gjÞre for Ä forbedre det kjipe inntrykket jeg ga av meg selv pÄ daten..

Ananas

Det kan hende hun var like nervÞs som deg, men at hun skjulte det bedre. Jeg synes du burde kontakt henne, og si det du synes om daten, at det var hyggelig, og foreslÄ Ä treffes pÄ en kaffe eller kakao neste gang kanskje.

For alt du vet sÄ sitter hun hjemme og tenker pÄ hva HUN gjorde galt siden hun ikke har hÞrt noe fra deg.

Anders GV

Quote from: Ananas on December 16, 2013, 03:11:39 AM
Det kan hende hun var like nervÞs som deg, men at hun skjulte det bedre. Jeg synes du burde kontakt henne, og si det du synes om daten, at det var hyggelig, og foreslÄ Ä treffes pÄ en kaffe eller kakao neste gang kanskje.

For alt du vet sÄ sitter hun hjemme og tenker pÄ hva HUN gjorde galt siden hun ikke har hÞrt noe fra deg.

Ananas

Anders GV

Hvorfor ikke si at "det var hyggelig":
Fordi det sier seg selv. Ellers ville han jo ikke tatt kontakt igjen.

Hvorfor ikke fortelle at han syntes daten gikk dÄrlig:
Vi vet ikke hva hun tenker om daten.
Mulighet 1 - tenker at daten gikk dÄrlig:
Bli minnet pÄ/fÄ bekreftet at daten gikk dÄrlig kommer ikke Þke sjansene for at det blir en ny.

Mulighet 2 - tenkte at daten gikk helt ok/bra:
Kommer til Ä endre hennes syn pÄ hvordan daten gikk.

Ananas

Snikkers

Hun sitter ikke hjemme og analyserer hvor teit og rart du oppfÞrte deg, folk generelt har mer enn nok med Ä finne ut hvordan de selv fremstÄr.

night_drive

Gode tips, takker :)

Hun virka ikke nervÞs. Kan hende hun skjulte det godt, som du sier. Kommer ikke til Ä ha mulighet til Ä mÞte henne fÞr etter nyttÄr (reiser vekk) og innen den tid kan stemningen ha forsvunnet. Med mindre det skjer noe eksepsjonelt i chatten som kan skape litt spenning.

Tenker ofte litt mĂžrkt om ting. Vet jeg burde slutte med det :)

Stanley

.
Hvis du ikke spĂžr, vil svaret alltid vĂŠre nei.

night_drive

Quote from: Stanley on December 16, 2013, 16:13:50 PM
Chatting kan ikke skape tiltrekning.

Godt mulig. Da er det pÄ en annen side fucked igjen, ettersom det egentlig er det eneste kommunikasjonsmediet som gjelder fram til vi har mulighet for Ä treffes igjen, etter nyttÄr.

Bli med pÄ 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking