Var akkurat pÄ en fÞrstedate, etter mange utsettelser. Har hatt veldig bra connnection pÄ chat og begge har brukt nok tid pÄ det til Ä tilsi at det er/var en interesse der, noen ganger med lange meldinger fram og tilbake. MÞttes i dag, for en fÞrti minutters gÄtur. Det gikk ikke strÄlende. Hun var kjempevakker og som nesten alltid har vÊrt tilfellet nÄr jeg mÞter sÄnne jenter sÄ ble jeg mer reservert, mer stille enn jeg vanligvis er, rar og tenkte veldig mye pÄ hva jeg skulle si. Beta. Praten dreide seg om alle de vanlige, safe tingene. Det ble en del smil og latter her og der, men jeg klarte ikke Ä bygge spenning. "Du fÄr ha god jul da og sÄ snakkes vi kanskje." Hun sÄ meg ikke inn i Þynene nÄr hun sa det. Det er kjÞrt.
Sletta facebook-loggen vÄr. Vil ikke tenke pÄ henne lenger. Ikke fordi jeg ikke har lyst til Ä mÞte henne igjen, det har jeg. Men fordi jeg ikke regner med Ä hÞre fra henne igjen. Om jeg sender henne en melding kommer hun nok til Ä svare hÞflig, men det blir ikke mer enn det. Det er vel ingen vits Ä bruke mer tid pÄ det?
Men jeg satte stor pris pÄ at hun hadde integritet nok til Ä mÞte opp - det kan man ikke ta for gitt disse dager.