jente fra fest added meg.

Started by fri90, January 02, 2014, 04:34:22 AM

Previous topic - Next topic

fri90

Var en jente jeg var på nyttårsfest med som la meg randomly til på face. Jeg pratet nesten ikke med henen i det hele tatt og det så ut som hun var på dealern med en annen fyr.Er dette et tegn på at hun er interessert?

dagligvare

Kanskje, kanskje ikke. Du må nesten sende en melding og utforske litt.

fri90

Er litt usikker,det er liksom ei i " venneflokken" til vennina mi og jeg var veldig stille og reservert på festen pga dårlig sovn og jeg ikke kjente noen der. Føler jeg blir litt han raringen vis jeg begynner å snakke med henne på face nå.jeg vet ikke...

Azax

Hun addet deg, derav er hun i det minste interessert i å snakke med deg/treffe deg igjen. Hvorfor ellers legge deg til?
Hvis hun hadde baller nok til å legge deg til, burde du begynne praten med henne. Du finner fort ut hvor interessert hun er.

Reas

Hun er hvertfall nysgjerrig på deg! Og selv om dere ikke har snakket så mye, har hun nok fått vite om deg fra deres felles vennine.
Om du er interessert i henne ta kontakt, eller ha det i bakhode og bruk det når dere møtes neste gang ;)

fri90

føler meg bare litt underlegen siden hun hadde sex med en fyr på festen og jeg ar den mest innadvendte der, eneste vi snakket om var at jeg satt meg ved siden av hun og ei annen ei og hun kommenterte med " jasså, du plasserer deg taktisk mellom to jenter?" Hvor jeg svarte med et smil og sa " Gjør vist det" så pratet jeg ikke så mye mer med henne. Må jobbe mer med kjekkhetsinntrykket her, men blir usikker når jeg var så lite snakksom med folk på festen, da tenker jeg fort at folk ser på meg litt som en vigo venneløs. Uansett skrev melding til henne på chaten nå, kom ikke på noe bedre en å skrive. " Hei. Det var du som var på festen til xxxx right?" Kanskje litt cocky skrevet ?

Reas

Kan like så godt bli oppfattet som han litt stille og spennende fyren, om noen av deres felles venner har snakket bra om deg, enn vigo venneløs.
Ikke undervurder kraften av å skryte av vennene sine, har selv vært stille på fest der jenter har vært nysgjerrig på meg, av den enkle grunn at de ser hvordan jeg er rundt mine venner og hvordan de snakket om meg.

Helt grei melding det, så for du kalibrere ut i fra hva svarer. Om du får et lang melding tilbake eller et spørsmål, så svarer du. Om ikke, ser jeg ingen grunn til å svare

fri90

Fikk svar " Det er det vettu:)" Fulgte opp med " da er jeg oppdatert. Gikk dere ut etter festen, eller dro dere på den andre festen?" Hun har sett den men svarte ikke, men logget av like etterpå, vis jeg ikke får noe ut av henne da så bør jeg drite i det?

Du sier noe der, vet at G.V gutta har pratet om det på en poadcast.:)

Reas

Tror du ikke får så mye ut av å prøve å bli kjent med hun via fb, siden dere ikke snakket så mye på festen. Er bedre å huske at hun har vist interesse/er nysgjerrig på deg om dere møtes på fest igjen. Da er det mye letter å starte en samtale med hun og du har allerede hennes oppmerksomhet.

vinteRR

Mulig jeg overanalyserer.

Men "Hei. Det var du som var på festen til xxxx right?" kan tolkes som at du unnskylder deg for å kontakte henne. I tillegg til at det kan svekke tilknytningen hun føler til deg.

Og "Gikk dere ut etter festen, eller dro dere på den andre festen?" Burde holde deg unna spørsmål som spiller inn på at hun har pult en annen du har kjennskap til. Jenter liker generelt å unngå det sosiale presset med å bli tolket som løs.

Reas

Quote"Gikk dere ut etter festen, eller dro dere på den andre festen?" Burde holde deg unna spørsmål som spiller inn på at hun har pult en annen du har kjennskap til. Jenter liker generelt å unngå det sosiale presset med å bli tolket som løs. 
Veldig bra og viktig poeng fra vinteRR, man skal alltid unngå hinte til at du vet at hun gikk til sengs med en.

fri90

nå tror jeg dere overanalyserer veldig men det er ikke så raart siden jeg glemte å nevne at gjengen jeg var på fest med skulle til et annet leid lokale og fortsetet festen der, så når jeg sa dere til hun mente jeg hele gjengen.

Unloved

Enig med Kaizer...
Overraskende å se at dere gutta tolker absolutt ALT som ett tegn på interesse... Svarer man på noe er man interessert, legger man til på face er man interessert, snakker man mer enn hver tredje måned er man interessert...

Ikke rart det sitter så mange jenter rundtomkring med angst for å virke desperat, og derfor heller velger å la gutten jakte ;)

Reas

Quote from: Unloved on January 05, 2014, 08:22:03 AM
Overraskende å se at dere gutta tolker absolutt ALT som ett tegn på interesse...
No vil jeg ikke si at vi har konkludert at det er tegn på interesse. Skrev at hun er nysgjerrig på han, med det mener jeg at hun ligger han til på fb gjerne fordi hun har lyst å bli kjent med han. Det kan være mange grunner til det, hun synes det er greit å ha han som en bekjent siden de har felles venner, hun har lyst å bli kjent med han fordi hun har hørt bra ting om han, eller hun er interessert. Det siste er jo vanskelig å si ut fra at hun added han på fb, det er jeg enig med er for opptimistisk. Det som er lettere å konkuldere med er jo at fri90 er interessert, er vel det vi har tatt utgangspunkt i, og da blir jo tipsene at han tar kontakt og finner ut om det er gjensidig, eller husker på det til neste fest de møtes. Siden det da vil være mye lettere å snakke mer med hun, siden han kan ha valgt å tolke det som et vis tegn på interesse og dermed ikke er så nervøs for å snakke med hun.