Funnet en fin jente på facebook

Started by Smooth, February 01, 2014, 01:13:55 AM

Previous topic - Next topic

Smooth

Hei!

Dette høres sikkert creepy ut, men jeg fant ei fin jente på facebook (via en Hot or not-app på telefonen). Jeg har lyst til å komme i kontakt med henne. Hvordan er beste fremgangsmåten? (om det ikke blir altfor creepy)

piken

Min første tanke er: er det så få fine jenter i verden at du på død og liv få kontakt med en random jente du synes er fin på facebook? Creepymuch.

Men det skal sies at jeg ikke vet hva den appen du har brukt er. Siden du fant henne der, betyr det at hun også har appen? Og betyr det at hun også har trykket "like" på deg? I så fall er det mer legitimt å ta kontakt. Jeg kjenner faktisk noen som "møttes" over en sånn app på Facebook - og de er i dag gift :)

Smooth

Haha, vet det er creepy-action av meg, så jeg legger ikke så veldig mye i dette :P
Det er en app der man sier ja eller nei om den andre er hot. Vi har ikke trykket like på hverandre, jeg har nok bare på henne.

Men hvis det ikke er legitimt og bare creepy, går ikke verden under for min del. Hadde bare vært  kult å se om det var noe jeg kunne gjøre :)

dagligvare

Funnet en fin jente på facebook? Wow. Det er jammen vanskelig...

Ekstremt mange fine jenter er modellaspiranter og rosabloggere. De har ofte tusenvis av "venner".

Det er ikke verre enn å sende en venneforespørsel. Det verste som kan skje er at hun ignorerer.