Personlig erfaring fra noen Är tilbake:
Jeg flyttet utenlands for Ä begynne Ä studere. Bodde da 1 mÄned pÄ ett Hostel midt i byen, av type kÞyeseng pÄ ett rom med 5 -10 andre. Noe som medfÞrte 1 mÄneds tvangsÞlibat uten sex eller onanering.
Etter den ene mÄneden kom min davÊrende kjÊreste pÄ besÞk, og vi ordnet oss ett hotell for helga. Vi var vel inne i dusjen ca 3 min etter insjekking. FrÞkna gikk ned pÄ meg, med det resultat at jeg kom pÄ ca 10% av vanlig tid og med ett ganske imponerende volum. (Godt vi var i dusjen da hun fikk problemer med Ä svelge)
Uansett, problemer den helga - fÞlte det var litt problemer med og komme for tidlig i starten, samt at junior virket litt liten - dvs ble stiv, men ikke like stor som vanlig. (Synes og huske det var en mÄlbar forskjell, men kan ikke huske hvor stor den var)
SÄ for min del i ettertid har jeg hatt ett normal forhold til onanering i "frykt" for Ä avslutte for tidlig, heller enn Ä vÊre redd for Ä vÊre mindre "pÄ" ute pÄ byen.
Hvor mye sterkere sex-drift jeg fikk av den mÄneden vet jeg ikke i og med at jeg var i fast forhold, sÄ jeg bidrar vel ikke sÄ mye til det fÞrste innlegget annet enn Ä si at det kan vÊre greit og ordne opp fÞr det har gÄtt en mÄned eller mer fÞr man treffer noen av det andre kjÞnn..