For direkte profiltekst?

Started by fri90, February 25, 2014, 17:45:33 PM

Previous topic - Next topic

Unloved

Quote from: fri90 on February 26, 2014, 16:26:23 PM
Grunnen til at jeg skrev det så direkte var fordi jeg ville screene bort de som var ute etter forhold fordi det er jeg absolutt ikke. Selv om jeg er ute etter å ha det gøy med jentene er det ikke bare for sexen sin del, men vil ha et vennskap i tillegg. Hvordan mener dere jeg burde ha omformulert det?

Var det ironi du mente der Unloved?

Nei, jeg mente at det funker å være så direkte/ha den underliggende kommentaren der hvis det er den type jenter du er ute etter... For å utdype litt:  de fleste jenter trenger ikke sånne sider som sukker for å få seg ett ligg. Er de på rebound og trenger ett ligg for å føle seg bedre, så kan de bare ta ta på seg en utringet topp og få med en fyr hjem i løpet av ett kvarter. (Hva slags fyr er jo en annen debatt ;) ).
Men jeg tror at på sukker er de aller fleste jenter ute etter noe litt mer varig/seriøst, og derfor er det realt av deg å skremme dem bort, og heller lokke til deg de jentene som har blitt medlem der etter press fra venner etc. Og det klarer du nå.

Puzzle

Føler også at det blir litt vel direkte, er utvilsomt en artig liten tekst, men virker for meg som litt tryhard og at du har litt motstridende budskap i de forskjellige delene.

Som overnevnt vill jeg heller antydet litt mer og heller skrive på en måte som demonstrerer dine kvaliteter litt mer subtilt enn å direkte fortelle hvem du er/vil være(Sistnevnte jeg får størst inntrykk av i teksten din)

Så var det dette med forslag da, jeg synes slike tekster er vanskelig selv, men ville prøvd å forandre det litt og heller demonstrert noen av de tingene du forteller om når/dersom du møter noen. Har flere ganger funnet jenter på Sukker etter å ha brukt langt mindre tekster og heller vist hvordan jeg er når vi treffes IRL.

Bildene er nok viktigst og det viktigste med teksten er vel at den ikke trekker deg ned, forteller du for mye har dere mindre å snakke om senere og jeg ser ingen gedigen ulempe med å heller skrive mindre, men dermed ikke risikere at noen utelukker deg. Virker hun kul kan dere heller treffes så kan du ta det derfra.

Erfaringsmessig vil jeg si at jenter på slike sider(og jenter generelt) er langt mer villige til å ha noe useriøst enn mange tror.