FB og ekser

Started by Love, May 26, 2014, 17:08:53 PM

Previous topic - Next topic

Love

Kom i snakk med en fyr for en stund siden som virker hyggelig, og vi la hverandre til på FB. Har skjønt at han har kontakt med en del jenter, deriblant ekser. Er det helt uproblematisk for de fleste?
Har litt følesen av at han holder dem "varme", men kan jo ta feil:D

Puzzle

Personlig snakker jeg med ekser i ny og ne og spøker litt. Jeg legger ingenting i det og det er ikke sikkert han gjør det heller, er vel bare å være litt obs på det.

Dersom det er under 3 måneder siden han slo opp med en av eksene ville jeg derimot ikke investert så mye tid i han.

piken

Det varierer veldig hvorfor folk har kontakt med ekser.Jeg tenker at det er mange faktorer som spiller inn her, men at det kan være ok hvis han hadde følt seg komfortabel med å presentere meg som ny kjæreste for eksen.

Jeg lurer dog litt på hvordan du har "skjønt" at han har kontakt med flere jenter og ekser? Er det via snoking eller har han sagt det? Tenker jo at det er litt rart hvis denne kontakten han har er så tydelig på facebook ... Uansett, kan jo være en idè å ta det opp hvis dere blir mer seriøse. Og føler du deg ikke komfortabel så har du all din rett til å føle det og å sette foten ned.

Videre tenker jeg at det ikke nødvendigvis er uproblematisk at folk har kontakt med eksen. Selv er jeg 26 år og har enda tilgode at en eks kan være kun kompis i ettertid, uten at det er en seksuell undertone. Dette synes jeg ikke er bra for å bygge tillitt i et nytt forhold og er derfor forsiktig med å innlede relasjoner med folk som har mye kontakt med flere ekser. Tror du gjør lurt i å følge magefølelsen på denne, og sørg for å ta det opp med han hvis dere skulle bli seriøse.