1 år siden eksen (store forelskelsen) dro utenlands, kommer snart hjem! Hjelp

Started by Bekr, June 12, 2014, 14:58:45 PM

Previous topic - Next topic

Bekr

Hei alle sammen! Håper dere kan ta dere tid til å lese dette :)
Nå er det 1 år siden min siste store forelskelse. Hun dro til Argentina for å studere 1 år der nede. Vi merket begge to at dette slet veldig på forholdet og det ble slutt etter 3 mnd på grunn av den lange avstanden og alt det tunge det medførte seg. Det var nok hun som tok avgjørelsen, selv om jeg hadde tenkt den samme tanken før. Det ble ihvertfall slutt, og jeg var knust i 3-4 måneder, men tok aldri kontakt etter det ble slutt for å prøve å komme over henne og for å kunne gjøre det jeg kunne for at hun skulle få det så bra som mulig. Problemet er at det nå er 1 år siden det ble slutt og vi har ikke utvekslet ett eneste ord på den lange tiden. Hun har heller ikke kommunisert noe særlig med vennene sine eller familien heller fordi hun var redd for å få hjemlengsel. Jeg har pratet masse med beste veninnen hennes og vi er veldig gode venner. Prater om alt mulig rart ettersom hun har vært på utveksling et annet sted i verden samtidig.

Nå har det gått et helt år siden det ble slutt og jeg forsatt tenker på henne flere ganger om dagen. Uansett hvor hardt jeg har prøvd det siste året, kommer jeg ikke over henne! Jeg hadde et lite forhold som varte fra Desember/januar til februar. Jeg var forsatt ikke over min store forelskelse, så gjorde det slutt etter kort tid med useriøst tull (heldigvis for henne og min samvittighet, fikk hun ny kjæreste etter 1 uke og så det komme på lang vei, så hun var ikke trist ::) ). Da jeg holdt på med denne "flørten" hørte jeg av veninnnen til eksen at det var dårlig steming i Argentina og at hun var ganske lei seg.

Det kan selvfølgelig være hun har forandret seg masse og at vi ikke passer sammen lenger i det heletatt, men det vet jeg ikke før jeg møter henne. Kan også være jeg er fucked og at hun av en eller annen grunn ikke ønsker å ha kontakt med meg lenger heller for den saks skyld?

Jeg er virkelig så glad i denne jenta og nå er det få uker til hun kommer hjem. Jeg er litt redd for hva jeg skal gjøre eller si. Jeg er ikke dårlig til å prate med jenter eller har noe problemer med det, men når det kommer til henne blir jeg nok veldig nervøs. Er bare usikker på hva jeg skal gjøre etter å ikke å ha pratet noe med henne på så lang tid. Er usikker på om hun i det heletatt vil ha kontakt? Er bare å sende en melding sikkert, men men! Er klar over at ved å tenke så mye på det gjør at jeg helt garantert reduserer sjanser for noe som helst, men kan ikke noe for det. Noen som har noen tanker, ideér eller innvendinger er jeg kjempeglad!  :) Takk for at du tok deg tid til å lese

Love

Melding og en kaffe/øl er vel naturlig?
La henne fortelle fra turen og prate om sitt mens du vurderer om du fortsatt føler det samme. Se hvor det leder dere. Kan umulig bli verre;)

Bekr

Enkelt og greit i grunn! :) må bare passe litt på timing tror jeg. Gjør nok en stor forskjell