-

Started by Avocadojenta, July 07, 2014, 10:40:57 AM

Previous topic - Next topic

Avocadojenta

-
slett

solstråla

Ville ventet til han inviterte til å møtes:) etter alt jeg har lest her. Ikke ringe hvertfall. Meldingen som du sendte at det var kleint ville jeg ha unngått.  La han komme til deg og ta initiativ. 

Kan hende han har fått inntrykk av at du ønsker du mer?


hyside

Din oppførsel og framgangsmåte her er veldig typisk min måte å gå fram på også. Og har lært meg at det er needy og pusher mannen bort. Uavhengig om han er tiltrukket eller ikke.
Ja, la han ta initiativet, og gjør han ikke det; case lost.

Smooth

Hvis jeg var deg ville jeg holdt meg unna mobilen litt og ikke tatt noe særlig kontakt. Da rekker han å savne deg og han tar kontakt selv.

SOTN

Med mindre melding din også inneholdt noe slikt som "Hei, har eggløsning snart og kjenner jeg er klar for å starte familie med deg! Når kan du komme?", så har nok den ene melding din ikke ødelagt sjansene dine.

Men pass på trenden i samtalene dere har. Hvis du stadig er den som pusher på for kontakt kan det bli ubalanse og du kan pushe han vekk. Prøv og speile hans aktivitetsnivå og/eller la han være den som tar initiativ til kontakt :)
(Ikke vær avisende eller for kort med han, men vis at du ikke sitter hjemme foran telefonen og venter på at han skal ta kontakt.
Ginnifer Goodwin's karakter i "He's just not that into you" filmen gir noen fine eksempler på hva som bør unngås)

Smooth

Jeg tror ikke du skal bruke det som en unnskyldning til å fortsette å sende han masse meldinger og være med han. Jeg fikk ikke noen særlige følelser for hun første jeg hadde meg med, og heller ikke hørt om andre som hadde. Kanskje det bare er en typisk romantisk klisjé jenter blir opplært til at skal være?

Vær litt mer hard to get er mitt råd, ta ting rolig. Han kommer til å legge merke til om du ikke tar kontakt lenger, og det øker interessen litt. Prøv å ikke vise at han er alt du fokuserer på og har, så tror jeg mye er gjort :) Du har fortsatt sjanse her!