Han sommerfyren min

Started by Avocadojenta, December 01, 2014, 11:20:14 AM

Previous topic - Next topic

Avocadojenta

slett

Love

2 much 2 soon...
Noe som er helt gratis (i motsetning til skjønnhetssalong) er å la han jakte på deg. Og det gjør han tydligvis igjen nå (på tross av alt det dramaet dere var igjennom)
Derfor kan du ta det helt rolig, slappe av, treffes dersom det passer, og ikke bygge opp så mye forventninger (da du risikerer å bli skuffet)
Bruk gjerne penger på deg selv og noe hyggelig, men ikke invester i ham før han gjør det i deg;)

Anders GV

QuoteHan burde jo forstått at han ikke bør kontakte meg når han vet at jeg har følelser for han, vel?
Du er selv ansvarlig for dine følelser, ikke han.

QuoteDessuten må jeg nok belegge meg ut på å forklare de fyllemeldingene mine, at jeg får sagt hva jeg virkelig tenker og føler uten at det skal virke så heavy...?
Nei.
Du klarer ikke å forklare fyllemeldingene uten at det virker heavy.

QuoteSkjønner. Er det greit om jeg tar med en flaske vin til han som vi deler?
Du kan godt ta med vin, kjøpe julegave og skrive julekort til han, men det kommuniserer alt annet enn å "ta det chill".
Hvorfor denne store trangen til å investere?

piken

Er det en ting jeg har lært meg opp igjennom (relasjoner, jobb, alt med forventninger) så er det at når man er usikker på om man skal gjøre ditt eller datt, så er det best å vente til man faktisk finner ut at det er en lur ting å gjøre. Våg å ha litt is i magen.

Hvorfor er det du som må bevise noe for han, og ikke omvendt?


Avocadojenta

#4
Ok, fordi jeg også pleier å ta med vin til venner for å kose meg/oss. Dessuten er det jo godt og kan lette litt på stemningen.
Tenkte det bare hadde vært hyggelig, ikke noe big deal - men dere har rett, så dropper det. Takk for innspill :)

Love

Handler om hvilken verdi man tillegger en annen, sammenlignet med en selv. Du har opplevd at han er utilgjengelig og da føles det som han har høy verdi, og du må bevise at du er bra nok. Hadde han "rent ned døra di" full av kjærlighets erklæringer hadde du følt det motsatt....
Les litt på jentebloggen (heter Usminket)

piken

Quote from: Avocadojenta on December 05, 2014, 12:13:40 PM
Ok, fordi jeg også pleier å ta med vin til venner for å kose meg/oss. Dessuten er det jo godt og kan lette litt på stemningen.
Tenkte det bare hadde vært hyggelig, ikke noe big deal - men dere har rett, så dropper det. Takk for innspill :)

Hadde du ikke syntes det var noen big deal så tenker jeg at du ikke hadde tenkt like mye over det? Kan godt hende det er en god idé med vin av de årsakene du selv trekker frem, men er vel bedre å ta med vin hvis du føler for det der å da enn å sitte og planlegge dette på forhånd? Gjør det som føles rett i situasjonen, mange ting faller ofte på plass helt av seg selv uten at man trenger å planlegge så mye :) Eventuelt kan jo du spørre ham om han har vin hjemme hvis det er du som skal besøke ham? (Spør først og så kan du ta med hvis han ikke har, hvis du ønsker å drikke vin).