Tinder - truffet hverandre på byen

Started by solstråla, December 18, 2014, 23:39:38 PM

Previous topic - Next topic

solstråla

Møtte denne fyren noen mnd tilbake på et utested. Det skulle bli en øl, men ble til at vi hilste så kort ute på byen.  Dagen etter ønsket han å møtes i mer edru tilstand men gutten er utrolig opptatt da og dagene han foreslo passet meg dårlig. Den siste tiden vi har prøvd å få til treff og han har kommet på utestedet der jeg var så møttes vi ikke likevel fordi jeg har vært opptatt med noen andre jeg møtte og ble pratende med. Dårlig av meg å ditche han, men vi sender fortsatt meldinger når vi er ute ellers litt i hverdagen. Dette har holdt på så lenge så lurer på om dette er noe vitsi å prøve å få til treff igjen? Sist jeg var ute spurte jeg om han skulle og fikk svar fra han om jeg sendte en booty call sms?? He he Noe det ikke var fra min side. Om jeg sender etter kl12 meld tolkes det da som booty call?

Noen råd å komme med? 


Johan

Hva legger du i den meldingen han skrev, synes du det virker som han bare vil møtes for sex? ???
INFJ

solstråla

Quote from: Johan on December 19, 2014, 09:22:21 AM
Hva legger du i den meldingen han skrev, synes du det virker som han bare vil møtes for sex? ???

Slik han skrev det så virker jo fra han sin side at han tolket min sms som at jeg ville møtes for sex.
Andre sms meldinger så har han alltid hatt lyst til å treffe meg ute.  Muligens jeg bør prøve å få til edru treff på vårt andre møte? Se hva han eventuelt sier til det?

Johan

#3
Som mann på tinder blir jeg ofte lei av å skrive lange samtaler frem og tilbake, og går da heller rett på sak med å spørre om vi skal treffes ute. Grunnen til dette er altså at jeg ikke gidder å chatte og stoler på at de er bra jenter.

Det jeg har lagt merke til er at de gangene jentene føles 'lette på tråden' og møter opp uten å bli kjent først har jeg mindre lyst på dem enn hvis de ikke tør å møtes. Det har skjedd flere ganger at jeg har sendt en "booty-call"-melding først, ikke fått mer svar, og tatt kontakt igjen for å høre om kaffe!

Eks:
Meg: Hei, går det bra?
Hun: Hei du! Går bra. Duda?
Meg: Bra! Skal du ut ikveld ell?
Ikke svar...
Meg (1 uke senere): Hei, hatt en fin helg? osv...

Hvis flere gutter er som meg er det best for jenta å ikke svare på slike meldinger, og la ham prøve å få til date istedet. ;) Hva tenker du?
INFJ

solstråla

Quote from: Johan on December 19, 2014, 11:09:40 AM
Som mann på tinder blir jeg ofte lei av å skrive lange samtaler frem og tilbake, og går da heller rett på sak med å spørre om vi skal treffes ute. Grunnen til dette er altså at jeg ikke gidder å chatte og stoler på at de er bra jenter.

Det jeg har lagt merke til er at de gangene jentene føles 'lette på tråden' og møter opp uten å bli kjent først har jeg mindre lyst på dem enn hvis de ikke tør å møtes. Det har skjedd flere ganger at jeg har sendt en "booty-call"-melding først, ikke fått mer svar, og tatt kontakt igjen for å høre om kaffe!

Eks:
Meg: Hei, går det bra?
Hun: Hei du! Går bra. Duda?
Meg: Bra! Skal du ut ikveld ell?
Ikke svar...
Meg (1 uke senere): Hei, hatt en fin helg? osv...

Hvis flere gutter er som meg er det best for jenta å ikke svare på slike meldinger, og la ham prøve å få til date istedet. ;) Hva tenker du?

Har jo unnlatt å svare når han har ringt eller sendt sms når han har vært ute :) Er vel slik at det skal litt til for meg å møte en fra tinder.  vel når jeg tenker meg om fra tidligere erfaring har det vel fungert å ikke svare på slike meldinger. 😊 får prøve dt og se hva som skjer.