Vil han holde treffene våres hemmelig for felles venner?

Started by solstråla, December 29, 2014, 19:43:29 PM

Previous topic - Next topic

solstråla

Møtte en fyr på fest som dessverre bor en del timer unna gjennom felles bekjente. De gangene han har vært i byen der jeg bor møtes vi. Problemet ligger i at han liker ikke så godt at jeg har fortalt venninnen min at han har vært på besøk hos meg. Og kompisen han erter han jo på sms fordi vi holder litt på. Selv har han gitt uttrykk for at han ikke deler noe mellom hva som skjer mellom oss annet enn at vi har møttes litt. Er han redd for noe eller ønsker han å holde møtene våres hemmelig eventuelt grunnet andre jenter han dealer på med? Uansett forstår jeg ikke hva som er det store problemet da våres felles venner fant ut av det selv.

Lady MacBeth

Han vil vel bare ta det litt med ro i begynnelsen inntil han vet hva det er dere har mellom dere. Gutter har ingen problemer med å ta ting mer med ro i begynnelsen og har heller ingen store behov for å fortelle hele verden at de har truffet en jente litt nå og da. Kan være han synes avstanden er feil også og kanskje ikke er så gira på å involvere seg i noe seriøst. Du får enten ta tiden til hjelp og se hva tiden bringer, eller snu ryggen til dette om du føler du får for lite.

--WTF?--

Folk er veldig ulike når det gjelder denne problemstillingen. Noen vil være helt åpne om alt, andre vil holde ting så hemmelig at det grenser til det paranoide. Det kan være helt legitime grunner til begge valgene, men det beste er nok å spørre han direkte.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Love

Mye å tenke på her. Føler du at han skammer seg over deg? At stoltheten din får seg en knekk?
Sånn generelt kan man jo tenke seg at ulempen ved at "alle" vet om dere kan være at fallhøyden blir stor dersom det skjærer seg. Og foreløpig har dere vært så pass lite sammen at ingen av dere helt vet hva det skal "føre til". Felles venner kan jo gjøre et stort nummer ut av noe som kanskje ender som en kort affære, og så må man forklare "hvorfor det ikke gikk" osv
Om folk gjetter seg til ting så kan du "late som" du synes det er litt flaut du også;)

solstråla

Quote from: Love on December 30, 2014, 14:11:24 PM
Mye å tenke på her. Føler du at han skammer seg over deg? At stoltheten din får seg en knekk?
Sånn generelt kan man jo tenke seg at ulempen ved at "alle" vet om dere kan være at fallhøyden blir stor dersom det skjærer seg. Og foreløpig har dere vært så pass lite sammen at ingen av dere helt vet hva det skal "føre til". Felles venner kan jo gjøre et stort nummer ut av noe som kanskje ender som en kort affære, og så må man forklare "hvorfor det ikke gikk" osv
Om folk gjetter seg til ting så kan du "late som" du synes det er litt flaut du også;)

Sa at venninnen min ikke skulle si noe til typen sin, der tok jeg feil gitt. Nevnte bare at tror vi ses når han er tilbake. Har vel aldri møtt på en fyr som nesten virker sur for at jeg har fortalt at vi treffes, hvertfall ikke når han er 31 år gammel. Føler nesten at han skammer seg eller flau noe jeg overhodet ikke kan forstå. Likevel vet jeg uansett ikke helt hvor jeg står enda.  venner kan absolutt gjøre et stort nummer av ting.

solstråla

Quote from: --WTF?-- on December 30, 2014, 01:39:37 AM
Folk er veldig ulike når det gjelder denne problemstillingen. Noen vil være helt åpne om alt, andre vil holde ting så hemmelig at det grenser til det paranoide. Det kan være helt legitime grunner til begge valgene, men det beste er nok å spørre han direkte.

Beste er vel å spørre direkte 😊

Love

Det eneste som generelt nesten alltid funker når du er jente er å ignorere. Ikke på en kjip kald måte, men mer på en "ops, glemte at du fantes" måte, ispedd litt humor og sjarm...
De eldste triksene funker på begge kjønn, som å bytte på å flørte og ignorere, flørte med andre enn den man vil ha, virke utilgjengelig på en "jeg har et liv" måte og vente med å ta kontakt osv

Han får oppmerksomhet av deg nå ved å holde deg på pinebenken, du bør heller ignorere uønsket atferd og belønne med oppmerksomhet når han investerer i deg;)

solstråla

#7
Quote from: Love on January 01, 2015, 19:23:36 PM
Det eneste som generelt nesten alltid funker når du er jente er å ignorere. Ikke på en kjip kald måte, men mer på en "ops, glemte at du fantes" måte, ispedd litt humor og sjarm...
De eldste triksene funker på begge kjønn, som å bytte på å flørte og ignorere, flørte med andre enn den man vil ha, virke utilgjengelig på en "jeg har et liv" måte og vente med å ta kontakt osv

Han får oppmerksomhet av deg nå ved å holde deg på pinebenken, du bør heller ignorere uønsket atferd og belønne med oppmerksomhet når han investerer i deg;)

Omtrent han som tar meste kontakt og initiativ til å møtes:). På nyttårsfesten var han veldig ignorerende og flørtet mest med andre jenter egentlig. Jeg prøvde å prate litt til han, men meg ville han ikke prate så mye til.  Fikk kompliment på at han syntes jeg så bra ut den kvelden, men det var ikke før alle forlot festen at han kunne prate så vidt med meg.  Jeg pratet da klart til andre gutter og ignorerte at han flørtet med andre jenter. Venninnen min syntes oppførsel hans var så teit at jeg burde droppe han. Liker ikke den følelsen av å bli ignorert på den måten og bli avvist når jeg prøver å føre en samtale.  Ellers var han vel mer opptatt av mobilen sin den kvelden enn noe annet.  Når vi er alene uten andre tilstede er han helt annerledes. Vi begge sov på sofaen sammen den kvelden og han virker plutselig litt mer pratsom og kjærlig igjen.

Love

Høres ikke ut som han investerer for noe seriøst.
Har en kompis som dater fordi han vil ha forhold og han går for aktiviteter som skøyter osv, for å bli kjent.
Om målet er senga med en gang så er han på en måte der han vil være med deg. Og om du vil ha noe mer med en fyr bør du kanskje la neste fyr jobbe litt mer for å bli kjent med deg først.
(sier dette siden jeg selv er i et ganske hemmelig forhold, og har holdt på med det lenge... Jeg er desillusjonert nok til å bli i det, men det trenger ikke du...)
Er du ei aktiv jente ellers så kan di prøve litt edru dating med gutter på dagtid, og ta det piano:D

solstråla

Han har nevnt vi har lang avstand mellom oss. 😊 Vi har hatt middags dater ute før dette ellers bare film kveld før nyttår.  Ser nå at det er ikke noe å være i og han bor for langt unna.  Stresser ikke noe med det ang dating, og ja skal prøve litt mer edru dating og mer aktiviteter. Takk for svar igjen love

QueenB

Dump han. Seriøst, dette er ikke mannen i ditt liv.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

solstråla

Quote from: QueenB on January 08, 2015, 20:01:30 PM
Dump han. Seriøst, dette er ikke mannen i ditt liv.

Helt riktig Queen B. 😊 funnet noen mye bedre å date nå.