Hvor stramme er for stramt?

Started by Pære, October 10, 2012, 13:24:15 PM

Previous topic - Next topic

Pære

Tittelen refererer til bukser.

Åletrange eller gangster style, hvor går grensen deres når det gjelder deg selv og potensielle partnere?

Personlig bruker jeg slimfit til thight, alt ettersom hvor jeg skal for dagen. Når det kommer til damer synes jeg slengbukser er turn-off.

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Chuck Baz

Bruker slimfit som regel selv, men regelen min er at buksene følger bena uten å klemme til noe sted. Bruker nok trangere bukser enn de fleste nordmenn likevel, ofte jeg ser voksne menn på t-banen som har bukser som er tre-fire størrelser for store, kombinert med hvite joggesko..

Pære

Quote from: Chuck Baz on October 10, 2012, 14:32:34 PM
Bruker slimfit som regel selv, men regelen min er at buksene følger bena uten å klemme til noe sted. Bruker nok trangere bukser enn de fleste nordmenn likevel, ofte jeg ser voksne menn på t-banen som har bukser som er tre-fire størrelser for store, kombinert med hvite joggesko..

Hvite joggesko <3

Jeg føler med deg, en venn av meg sa en gang at han kunne se hvilken religion jeg tilhørte pga. buksene mine ;)

Stemning

#4
Jeg syns hvite sneakers er fett jeg da, til både jeans i alle farger og khaki chinos. Og da kan buksene godt være litt baggy. Ikke gangsta, men stilful baggy.

Til vanlig går jeg likevel stort sett med converse og MTWTFSSWeekdays Friday-bukser. De er stram over bootyen (bruker belte for å holde dem så høyt at rumpen ser fin ut så de ikke henger utenpå den men den), littegrann løsere over lårene, og så temmelig stram over leggene. Så ruller jeg den opp i veldig små bretter ca. 3-4 ganger så de går like over høye converse. Kombinert med en åpen skjorte med en hvit t-skjorte med litt vid hals under, så har du meg.

(Mine yndlingsbukser per idag)
   

Potet

Hvor kjøper du de buksene, Stemning? Har en skikkelig niggabooty og litt kraftige lår (damn you markløft og knebøy :D), men ganske smal midje så jeg ikke så lett å finne bukser som passer til min smekre underkropp.

Bukser bør sitte litt trangt, særlig hvis det man ellers har på seg også er litt slimfit.
Ellers støtter jeg meg til dette innlegget: http://www.0330.no/2011/07/skinny-jeans-pass-pa-passformen.html

Har lagt merke til at jeg misliker når jenter bruker halvtrange bukser. Bukser skal sitte tight på jenter (kanskje fordi jeg er en rumpemann :D). Jeg kan godta baggy jeans på jenter hvis de har en gangstah-stil, men ellers liker jeg at buksene sitter tett på. Få ting er mer frustrerende enn å se en fin rompe i en slapp bukse. Snakk om waste av potensiale!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

SpantaX

Jeg prøvde meg på Slimfit buksene på HM, men de hadde også low-waist.. funka ikke for meg!

De satt altfor stramt på lårene og jeg kunne ikke sitte med dem, for da viste jeg jo frem halve rævva!

Noen som vet om et sted med billige slimfit bukser?
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Bleu

Quote from: SpantaX on October 10, 2012, 22:10:00 PM
Noen som vet om et sted med billige slimfit bukser?

Kjøpte et Emilio slim fit bukser for 500 kr stykket i forrige uke hos mq i bogstad veien. Er selv på jakt etter billige klær som passer mine behov siden jeg gjerne vil bruke pengene mine til så mye annet.

Stemning

Potet: De buksene får man på MTWTFSS Weekday. De har butikk i Bergen ihvertfall. Koster 400 spenn (så ganske billig SpantaX) så prisen er det ihvertfall ikke noe å si på. Komfy som faen er de og, og ser bedre ut på enn på de bildene.

De har også flere andre modeller med mer eller mindre slimhet og rise osv.

Ang. litt løse/halvbaggy bukser på jenter så syns jeg det er dødssexy selv, så lenge de sitter bra over rumpen. Jenter i stramme bukser på rumpe og lår er det fett mange av uansett, og er det en jeg har øye for så får jeg kanskje se den uten klær likevel. ;)

Bastardo

En liten huskeregel er å ikke kjøpe en bukse som er så stram at den ikke legger seg i bølger over kneet, men blir som et rett stykke stoff, da ser det fort ut som en jentebukse.

Ps. En bukse kan være for stram selv, selv om dette kriteriet ikke er oppfylt;-)

Gutt20

Personlig liker jeg å gå i ganske trange bukser. Nå er jeg ikke fyrstikk, men litt spinkel. Jeg har aldri sett en fyr på gata og tenkt at "den buksa er for stram". Når GV skriver om dette, tar de jo med ekstremtilfeller av sleng-bukser på amerikanere som neppe har helt de samme intensjonene med stilen som vi/jeg har.

Eksperiment: Nå skal jeg faktisk begynne å aktivt se etter folk med for stramme bukser, og så skal jeg si i fra om jeg ser noen. (Og med stramme bukser så mener jeg tilfeller der jeg reagerer og tenker at dette ser teit ut.)

Skinny

Quote from: Gutt20 on October 13, 2012, 12:45:01 PM
Personlig liker jeg å gå i ganske trange bukser. Nå er jeg ikke fyrstikk, men litt spinkel. Jeg har aldri sett en fyr på gata og tenkt at "den buksa er for stram". Når GV skriver om dette, tar de jo med ekstremtilfeller av sleng-bukser på amerikanere som neppe har helt de samme intensjonene med stilen som vi/jeg har.

Eksperiment: Nå skal jeg faktisk begynne å aktivt se etter folk med for stramme bukser, og så skal jeg si i fra om jeg ser noen. (Og med stramme bukser så mener jeg tilfeller der jeg reagerer og tenker at dette ser teit ut.)
Hei! Ser dette er gammelt innlegg. Jeg er også sånn, liker å gå i temmelig trange jeans, helt stramme ned til anklene. Jeg  er heller ikke sånn som han amerikaneren med utstyret utenpå. Liker helt åletrange, men på en sånn måte at utstyret ikke vises tydelig. Men så trange at jeg fort bruker noen noen minutter på å få på meg mine trangeste og nyvasket jeans. Jeg  er lang og fyrstikktynn og liker den skinny og trange looken.

Fant / så du noen du tenkte at den jeansen var for trang?

Levator

Hei,

Jeg sliter med det samme med å ha litt større lår samtidig som jeg vil ha de slim rundt anklene (tapered). Kan anbefale bukser fra G-star eller et billigere alternativ; Friday-buksene hos Weekday.