Fremstå mer maskulin

Started by Smooth, March 26, 2015, 23:07:49 PM

Previous topic - Next topic

Smooth

Jeg får ofte høre jeg har ganske babyfjes og lite maskulint fjes. Skjegg er det lite av, utenom at det har begynt å få mørkere farge noen steder. Når jeg er nybarbert føler jeg selv det er ganske så babyfjes.

Hvordan kan jeg isåfall få frem mer maskuline trekk i fjeset, via klesstil, skjegg etc.?

Love

Hei:) hva slags folk sier det, andre gutter eller jenter?
Mange skuespillere har litt feminine fjes, se på Elaija wood fra Ringenes Herre (Frodo) f.eks.
Johnny Depp er også et eksempel, og han er god til å gå inn i veldig maskuline roller.
Mye av det som skrives om å være "Alfa", handler om attitude og ikke utseende.
Øve seg på å ta plass, stå for den man er og ikke ta seg nær av det folk sier;) Ureaktiv som de kaller det her inne.

piken

Hvis du har lite skjeggvekst så tror jeg det er best å droppe det og heller fokusere på andre løsninger.

Hva klesstil og hårsveis angår er jeg ikke helt sikker, men jeg ser for meg at å være for stylet gir en mer feminin look. Kanskje heller gå for noe litt mer naturlig røft, slik at det ikke ser ut som om du har brukt masse tid på utseendet. Vei opp med røffe detaljer og ikke minst: vis at du ER en mann med atferden din :)

Vi jenter ser på utseendet i første sorteringen, men er det utseendet helt ok så er det til syvende og sist atferden din som avgjør om vi synes du er attraktiv. Her er selvsikkerhet er nøkkelord; ingenting er mer sexy enn noen som har litt "gi faen"-attitude og er sikker på seg selv :)

Lahoya

Quote from: Smooth on March 26, 2015, 23:07:49 PM
Jeg får ofte høre jeg har ganske babyfjes og lite maskulint fjes. Skjegg er det lite av, utenom at det har begynt å få mørkere farge noen steder. Når jeg er nybarbert føler jeg selv det er ganske så babyfjes.

Hvordan kan jeg isåfall få frem mer maskuline trekk i fjeset, via klesstil, skjegg etc.?


Gå sharp-stil,... det ser kult ut på menn med ungt fjes. 

Tinyt

Du kan fremheve en maskulin kroppsform ved å bruke klesplagg som fremhever v-formen. Blazer er et sikt plagg, v formede topper og hvis du bruker et belte gjør dette at hoftene dine virker smalere.
Når det kommer til ansiktet ditt, så bure du gå for symmetri, det er det man blir tiltrukket til. Skjegg gir en illusjon av symetri i ansiket, og en skarpere kjeve. Men håret ditt kan også hjelpe deg. Hvis du har lite hår på hodet vil ansiktet ditt virke større, har du mye hår vil det virke mindre. Du kan også eksprimentere med hvor du har skillen din.
Øyenbryn har også mye å si, har man øyebrynene nærme hverandre virker nesa di mindre. Har du øyenbryna langt fra hverandre så virker nesa di større ;)

Du kan jo eventuelt farge skjegget ditt, hvis det er fargen som er problemet.
Håper det hjalp litt!

Smooth

Quote from: Lahoya on March 27, 2015, 11:56:22 AM
Quote from: Smooth on March 26, 2015, 23:07:49 PM
Jeg får ofte høre jeg har ganske babyfjes og lite maskulint fjes. Skjegg er det lite av, utenom at det har begynt å få mørkere farge noen steder. Når jeg er nybarbert føler jeg selv det er ganske så babyfjes.

Hvordan kan jeg isåfall få frem mer maskuline trekk i fjeset, via klesstil, skjegg etc.?


Gå sharp-stil,... det ser kult ut på menn med ungt fjes.

Hva er sharp-stil?

drgs