Er hun interessert?

Started by Jungeldyret, July 10, 2015, 00:45:49 AM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Hei! Snakket med en jente fra en dating side for en stund siden, fikk telefonnummer og avtalte kaffe.
Det ble aldri noe av egentlig, la hun til facebook for en stund siden og ventet noen dager.
Fikk opp notification at hun hadde likt et bilde jeg hadde på profilen min, så ventet en/to dager og sendte en standard melding, "Hei Hvordan går det?"

Har ikke fått svar enda hun har vært pålogget face etter dette, står heller ikke at meldingen er lest..
Litt usikker om jeg skal sende en melding, ny melding på face eller om jeg skal glemme hele greia.

Finnes det noen annen måte å se om hun har lest?
Hva slags oppførsel tolker dere jenter dette som om dere hadde svart/gjort slik? :)

Takker for alle svar på forhånd, ønsker alle en god sommer!

piken

Hvor lenge siden er det du sendte meldingen da?

Å like et bilde på facebook hadde hun nok ikke gjort dersom hun definitivt ikke var interessert, så noe interesse er det nok, men likevel ikke nok til at en standard og kjedelig melding fra deg blir prioritert .. ballen er hos henne nå, og det kan være mange årsaker til at hun ikke har svart. Kanskje venter hun til at hun har noe å skrive .. syns ikke du skal sende flere meldinger, men du kan evt gi litt påminner ved å f.eks like noe hun poster eller å poke henne på facebook.

Lego

Er det noen som bruker poke fremdeles??
- Lek med Lego

piken

Nå er du litt off topic, lego, men for å svare på spørsmålet ditt: alle funskjoner som fortsatt eksisterer, brukes fortsatt. Så kan man jo diskutere hva som er det mest effektive. (I det uendelige...)

Jungeldyret

2 dager bare, poking syne jeg er litt barnslig - føler den blir litt: tør ikke si hei så jeg poker.
Dog like et bilde eller to har jeg vurdert, litt redd for å vise litt mye interesse ved å gjøre det?

piken

2 dager er ikke mye hvis hun har det travelt. En hvordan går det-melding haster ikke å svare på for alle. Så du kan vente en stund til før du gjør noe. Bruk det verktøyet du er komfortabel med, men jeg synes nok "like" er bedre enn "poke" for ditt formål. Selv synes jeg det er stas hvis en fyr jeg har et godt øye til liker når jeg deler ting som handler om mine interesser og ikke bare et profilbilde.

Jungeldyret